סלונים חדשים שאסור לפספס

מתעניינים בסלון חדש? אצלנו תוכלו למצוא את פתרונות הריהוט המושלמים לשנת 2023! מבחר סלונים שאסור לפספס! בואו לחוות את חווית הלקוח הטובה ביותר, ליהנות ממבחר עשיר של ספות דקורטיביות נוחות להפליא, ולהבטיח רהיטי איכות לשנים רבות מאד ללא צורך בהחלפה. אצלנו הרהיטים גם עמידים, ברובם המכריע, לכתמים ונשארים תמיד נקיים וכמו חדשים. מה אתם יכולים למצוא כאן? ספות, סלונים חדשים, כורסאות ועוד!

סלונים פינתיים ולמיקום במרכז החדר

אנו מתמחים בשיווק סלונים למיקום בכל אזור שתבקשו, פינת החדר ומרכזו כאחד! כאן נהנים מסלוני איכות לשילוב היכן שמתחשק, ובעיצובים מרחיקי לכת. ניתן למצוא כאן ספות שאינן מלבניות, בעיצובים מיוחדים. ניתן למצוא כאן שולחנות סלון בהתאמה לסט הספות שתבחרו ולצרף לרכישה שלכם גם כורסה בהתאמה לסלון הנרכש.

מבחר עיצובים רחב

ניתן לעצב את הסלון בכל דרך שתבחרו, כפרית, מודרנית ועוד! חדר3 הסלון שלנו תמיד ייראה מיוחד, עוצמתי וכזה שנותן הרגשה שלא תרצו לעזוב אותו. עם העיצובים שלנו אתם יכולים ליהנות מסלון בעל מראה מיוחד באמת, החל מעיצובים בני זמננו ועד לדקורציות מסורתיות מימי העבר.

נוחות ואיכות חסרות פשרות

נוחות היא מילה מדויקת לתיאור ההרגשה של מי שיישב על הספות והכורסאות שאנו משווקים. הספות אינן מוגבלות במשקל ויכולות לשאת כל אדם שיושב עליהן מבלי שצורתן תשתנה או תתעוות. תכונה זו, שנוצרה בעקבות ייצור מוקפד בתקנים מחמירים, מאפשרת לכם לא רק לעשות שימוש אינטנסיבי בספות אלא גם לשמר אות למשך שנים רבות כמו חדשות ללא צורך בהחלפתן.

התאמה לכל סוג של סלון

סלונים שאנו משווקים מתאימים לכל סוג חדר המיועד להיות סלון, חדר כניסה לבית, חדר פנימי, חדר עם חלון ועוד. אצלנו – גם הגודל לא קובע, וניתן להתאים ספות גם לקטנים שבחדרי הסלון בקלות רבה. המבחר הגדול וסוגי הדגמים המרובים מאפשרים לכל אחד למצוא את הסלון המתאים עבורו. בואו להתרגש עם סלונים חדשים מבית טוב ולחוות את חוויית חדר האורחים הטובה ביותר שניתן לבקש! אנו משווקים את כל סוגי הרהיטים כולל סלונים קומפלט, בהתאמה למה שצריך הלקוח. ניתן למצוא כאן מבחר סוגי רהיטים על פי הצורך!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן