שילוב כורסא בסלון

מעוניינים לשלב כורסא בסלון שלכם? בואו לעשות זאת כאן בקלות וביעילות רבה! אנו מתמחים בשיווק כורסאות בכל הגדלים, החל מכורסאות נמוכות ועד לגבוהות שבכורסאות. הכורסאות שלנו מתאימות לכל סוגי השימוש, צפייה בטלוויזיה או פשוט ישיבה נוחה לצד החברים בסלון. אלו כורסאות ניתן למצוא כאן?

כורסאות דמוי כסא

כורסאות בעלות מראה של כסא, עם 4 רגליים. ההבדל בינן לבין כסא הוא שהן מרופדות והבטנה עבה יותר ומאפשרת יותר ריווח בישיבה. אם אתם מעוניינים בעיצוב כסא של הכורסא שלכם ניתן למצוא כאן דגמים מרובים המבוססים על בד או עור משובח על פי הנדרש עבורכם בבית.

כורסאות בעיצוב ספות

כורסאות שנראות כמו ספות לאדם אחד ומתאימות לשילוב עם כל מערכת ישיבה. ניתן לרכוש אותן עם כרית או בלעדיה, על בסיס בדים ועורות בעיבודים שונים. המבחר כה גדול שהתאמה ניתנת לביצוע עבור סלונכם ללא כל קושי. בואו למצוא את הכורסא המושלמת לשילוב בסלונכם!

שילוב כורסא בחדר האורחים

אם אתם כאן, כנראה שאין לכם כורסא בסלון, שמבוסס על ספות בלבד. בניגוד למה שאתם סבורים, ההתאמה בין הכורסה לספות לא חייבת להיות אחת לאחת. למעשה, דיירים רבים דואגים באופן מכוון שכך יהיה ורוכשים כורסא ששונה בעיצוב שלה מהספות. הכורסא אינה עוד פריט ישיבה מזדמן אלא התשתית המרכזית בחדר האורחים. ככזו, היא צריכה לשדר עוצמה, הרגשה של רהיט גדול, ייחודיות ויוקרה. את זה עושים דווקא על ידי התאמה שונה מזו של הספות על מנת להבדיל אותה מהן ובכך ליצור בבית את המוטיב הכי עוצמתי שאפשר לכורסא שלכם.

בחירה מעשית של כורסת סלון ביתית

את בחירתה של הכורסה ניתן לבצע בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב בה ניתן ליהנות ממגוון רחב של רהיטים. כורסאות המשווקות בהדמיה זו מגיעות עם מפרט טכני מלא המאפשר לכם למצוא בקלות את הפריט המתאים .יחד עם זאת, אין טובה ממדידה פיזית ולכן מאד מומלץ לגשת לאולם המכירה ולוודא שזהו אכן הרהיט לו ציפיתם. השירות כולל הובלה לבית הלקוח והצבת הכורסא היכן שנדרש בתוך הסלון הביתי. בואו ליהנות מרהיט בית חדש ועוצמתי, מפנק ומענג במיוחד לשימוש לשנים ארוכות!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן