אריק דיזיין - לוגו

חדרי שינה מעוצבים - מכניסים סטייל לחדר השינה

 אריק דיזיין מזמינים אתכם לבחור חדר שינה חדש מתוך מבחר ענק של חדרי שינה מעוצבים באתר ובחנות. אנו מציעים ללקוחותינו את כל פרטי הריהוט תחת קורת גג אחת. חדרי השינה המעוצבים שלנו הם השילוב המושלם בין עיצוב ייחודי לנוחות ואיכות ללא פשרות. בואו להתרשם ממבחר חדרי שינה מעוצבים בקטלוג שלנו.

trophy

ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון בתחום הרהיטים בישראל

verified

איכות

רהיטים ברמה גבוהה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים

headset

שירות

זמינים לכל פנייה או שאלה במוקד הטלפוני שלנו

money bag

מחיר

מחירים נוחים ללא התפשרות על הרמה המקצועית

delivery

זמני אספקה

אספקה מהירה של הדגמים הקיימים במלאי

check list

מבחר

מבחר רחב של דגמים ושילובים בצבעים שונים

לקוחות ממליצים

אריאל ואזנה
אריאל ואזנה
סקירה אחת
googleקרא עוד
הניסיון עושה את שלו! הייתי במספר חנויות ואף מוכר לא הצליח להבין את הראש שלי ואת מה שאני מחפש בדיוק, אריק ידע לעשות את זה והרוויח אותי כלקוח לעוד שנים רבות
אורטל שמש
אורטל שמש
54 סקירות
googleקרא עוד
תודה לכל הצוות של החנות על העזרה והשירות המצוין ⁦❣️⁩
נדב גלמור
נדב גלמור
28 סקירות
googleקרא עוד
שירות מעולה! כבר יצא לי פעם אחת ליפול עם קניית רהיטים ומאז למדתי לא להיכנס להרפתקאות ולקנות רק במקומות שאני מקבל עליהם המלצות. אחלה חנות!!
אביטל פורת פרידמן
אביטל פורת פרידמן
38 סקירות
googleקרא עוד
רהיטים לבית זה לא משהו שקונים כל יום וגם לא כל שנה, לכן העדפנו ללכת על הטוב ביותר. קנינו מספר רהיטים במחיר אטרקטיבי והיינו מאוד מרוצים. תודה לכם!
חני בראל
חני בראל
41 סקירות
googleקרא עוד
כבר מהרגע שנכנסנו לחנות ידעתי שנצא לפחות עם רהיט אחד. כל כך הרבה סטייל במקום אחד שהייתי חייבת

טיפים לבחירת חדרי שינה מעוצבים

אחד החדרים החשובים ביותר בבית הינו חדר השינה ולכן חשוב מאוד לקחת אותו בחשבון כאשר רוצים לעצב מחדש את הבית.  בבואכם לבחור חדש שינה חשוב שיהיה איכותי ונוח אך גם בעל עיצוב ייחודי שישרה אווירה חמימה ואינטימית. על מנת לסייע לכם בבחירת חדר שינה מעוצב קיבצנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירה.

טיפ מס’ 1 – בחירת המזרן

המזרן הוא החלק הכי חשוב בחדר השינה שכן בחירתו עשויה להשפיע על איכות ורצף השינה שלכם. בבואכם לבחור את המזרן חשוב להחליט על הגודל, ולברר על אפשרויות נוספות של גדלים בחנות. בהתאם למזרן תבחרו בהמשך גם את בסיס המיטה, ואת עיצובו הכולל של חדר השינה

טיפ מס’ 2 – בחירת בסיס המיטה

ניתן לבחור בין בסיס מיטה המוסתר כולו תחת המזרן ומשמש להחזקתו או שמה ללכת על בסיס מיטה מעוצב המשמש גם כמסגרת למיטה ומעניק לחדר השינה מראה דקורטיבי ייחודי. באם תבחרו בבסיס מיטה מסוג זה חשוב לקחת בחשבון את גודל המיטה הכולל כלומר את המזרן פלוס הבסיס ובהתאם לכך לבחור את חדר השינה שלכם.

טיפ מס’ 3 – בחירת ראש המיטה

הראש המיטה הוא למעשה חלק מבסיס המיטה שמחובר אלייה באופן אנכי ומוצב על הרצפה. החיבור שלו נעשה על ידי הצמדה של המיטה לקיר וזאת על מנת שהוא יוכל לספק  לראשכם הגנה מפני הקיר בזמן השינה.  ישנה גם אפשרות לרכוש מיטה עם חלק הגנה המיועד לתלייה על הקיר כמו טפט. מעבר להיותו אמצעי להגנה על הראש, ראש המיטה מעניק ערך מוסף לעיצוב המיטה ולעיצוב חדר השינה כולו

חדרי שינה מעוצבים קונים באריק דיזיין

אנו באריק דיזיין מזמינים אתכם ליהנות ממבחר חדרי שינה מעוצבים בסגנונות עיצוב שונים. אצלנו תוכלו לבחור את חדר השינה המושלם באמצעות הדמיית מחשב וביצוע מדידות והתאמה של חדר השינה באולם התצוגה. למידע נוסף ניתן לפנות למומחים שלנו!

שאלות ותשובות

המזרן הוא החלק הכי חשוב בחדר השינה שכן בחירתו עשויה להשפיע על איכות ורצף השינה שלכם. בבואכם לבחור את המזרן חשוב להחליט על הגודל, ולברר על אפשרויות נוספות של גדלים בחנות.

ניתן לרכוש חדרי שינה מעוצבים באריק דיזיין, שמציעים מבחר חדרי שינה בסגנונות עיצוב שונים.

ניתן לבחור בין בסיס מיטה המוסתר כולו תחת המזרן ומשמש להחזקתו או שמה ללכת על בסיס מיטה מעוצב המשמש גם כמסגרת למיטה ומעניק לחדר השינה מראה דקורטיבי ייחודי.

דילוג לתוכן