אריק דיזיין - לוגו

פינות אוכל מעוצבות בעיצוב יוקרתי

בבואנו לבחור פינת אוכל מעוצבת, הכלל הראשון הינו קודם כל לבדוק את גודל החלל העומד לרשותנו לצורך הצבת פינת האוכל ובהתאם גם את הגודל הכולל של פינת האוכל הכוללת כסאות ושולחן כך שנוכל לשבת בנוחות בלי להיות צמודים לקיר יחד עם מעבר נוח מפינת האוכל לסלון ולמטבח. לא יודעים איזו פינת אוכל מתאימה לבית שלכם? נשמח לעזור לכם במציאת פינת האוכל המושלמת עבורכם!

 
trophy

ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון בתחום הרהיטים בישראל

verified

איכות

רהיטים ברמה גבוהה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים

headset

שירות

זמינים לכל פנייה או שאלה במוקד הטלפוני שלנו

money bag

מחיר

מחירים נוחים ללא התפשרות על הרמה המקצועית

delivery

זמני אספקה

אספקה מהירה של הדגמים הקיימים במלאי

check list

מבחר

מבחר רחב של דגמים ושילובים בצבעים שונים

לקוחות ממליצים

אריאל ואזנה
אריאל ואזנה
סקירה אחת
googleקרא עוד
הניסיון עושה את שלו! הייתי במספר חנויות ואף מוכר לא הצליח להבין את הראש שלי ואת מה שאני מחפש בדיוק, אריק ידע לעשות את זה והרוויח אותי כלקוח לעוד שנים רבות
אורטל שמש
אורטל שמש
54 סקירות
googleקרא עוד
תודה לכל הצוות של החנות על העזרה והשירות המצוין ⁦❣️⁩
נדב גלמור
נדב גלמור
28 סקירות
googleקרא עוד
שירות מעולה! כבר יצא לי פעם אחת ליפול עם קניית רהיטים ומאז למדתי לא להיכנס להרפתקאות ולקנות רק במקומות שאני מקבל עליהם המלצות. אחלה חנות!!
אביטל פורת פרידמן
אביטל פורת פרידמן
38 סקירות
googleקרא עוד
רהיטים לבית זה לא משהו שקונים כל יום וגם לא כל שנה, לכן העדפנו ללכת על הטוב ביותר. קנינו מספר רהיטים במחיר אטרקטיבי והיינו מאוד מרוצים. תודה לכם!
חני בראל
חני בראל
41 סקירות
googleקרא עוד
כבר מהרגע שנכנסנו לחנות ידעתי שנצא לפחות עם רהיט אחד. כל כך הרבה סטייל במקום אחד שהייתי חייבת

לאכול בסטייל עם פינות אוכל מעוצבות מבית אריק דיזיין

מחפשים פינת אוכל מעוצבת שתתאים לביתכם? באריק דיזיין תוכלו למצוא פינות אוכל מעוצבות במבחר עצום של דגמים ועיצובים ייחודיים: פינות אוכל עגולות, נפתחות, מלבניות ועוד.

אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לפינת אוכל מעוצבת מושלמת לכמות סועדים קטנה וגדולה: שולחנות אוכל, כסאות לפינת אוכל והכל באיכות ללא פשרות!

בין פינות האוכל שלנו תוכלו למצוא שולחנות המשלבים סגנונות וחומרי גלם שונים כגון עץ, שיש, זכוכית וכו’. 

מתלבטים איזה פינת אוכל מעוצבת הכי מתאימה לכם? נשמח לייעץ וכוון אתכם כך שתיהנו מפינת האוכל המושלמת עבורכם!

שאלות ותשובות

פינת אוכל עגולה מצריכה פחות שטח ונותנת אווירה יותר אינטימית וקרובה. היא מאפשרת לכל הסועדים לראות זה את זה ומספקת גישה קלה לכל כיסא. לעומת זאת, פינת אוכל מלבנית מתאימה לחללים ארוכים ומאפשרת התאמה לכמות סועדים גדולה.

שולחנות אלה מציעים אפשרות להתאמה אישית לעיצוב הבית. השילוב בין החומרים יכול להביא למראה ייחודי ובלעדי, כאשר כל חומר מוסיף מראה ואווירה שונה לחלל. למשל, שולחן שיש יוסיף יוקרה ואלגנטיות, בעוד שולחן עץ יגיע עם חום ואטמוספירה ביתית.

קודם כל, כדאי למדוד את החלל שבו אתם רוצים להציב את פינת האוכל. לאחר מכן, אפשר לבחור פינה במידות שיתאימו לגודל החלל, כאשר יש לוודא שיש מספיק מקום למעבר ולנוחות הסועדים.

בוודאי! באריק דיזיין אנחנו מציעים את האפשרות להתאמה אישית של פינות האוכל, החומרים והגדלים. נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את הפינה המושלמת התואמת לטעמכם ולצרכיכם.

דילוג לתוכן