סוגי ספות בשנת 2023

מבחר ספות לעיצוב סלונכם! בואו לעצב את ביתכם עם מיטב הרהיטים הביתיים המובילים וליהנות מנוחות, איכות ומעל לכל, מוצרי דגל שישרתו אתכם בבית לשנים רבות מאד. אנו מציעים מבחר ספות מסוגים שונים להצבה ביתית. כיום, הבחירה כיצד להציב ספות נעה בין מיקומן בפינת החדר לבין פריסתן במרכזו. היתרון של המיקום הפינתי מקנה לכם חיסכון משמעותי במקום פנוי והבלטה של אריחי הרצפה בעיצוב הסלון. היתרון במיקום מרכזי הוא יצירת חלל עיצובי מסורתי בעיצובו, כשהרהיטים הם כלים עיצוביים מרכזיים בו. אלו תמורות חדשות ישנן בתחום הספות?

ספות לא מלבניות בעיצובים מיוחדים

ספות יכולות להיות עגולות, ואפילו בצורות לא מוגדרות שעוצבו במיוחד בשביל הבית שלכם. בואו להתרשם בהדמיית המחשב שלנו ממבחר ספות בצורות ייחודיות שניתן להתאים עבור חדר האורחים שלכם. הספות פשוט מקנות לכם את כל מה שצריך בשביל ליצור מהסלון שלכם מרחב עיצובי מהמם ביופיו.

מבחר חומרי ייצור חדישים

מיטב חומרי הייצור שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים! בדים דוחי-כתמים, עיבודים בהתאמה לנוחותכם והכל בשביל לסייע לכם להגשים את הכיף שלכם בסלון במיטבו! ניתן להתרשם מטיבם של חומרי הייצור כבר בתמונות הראשונות שתראו בהדמיה אך כמובן שאין טוב ממרגש פיזי ולכן מאד מומלץ למדוד את הספות ולהתרשם מנוחותן ומעמידותו ש חומר הייצור.

ספות שיוצרות את האווירה שאתם מעוניינים

בין אם אתם חושבים על עיצוב כפרי או מודרני, חדיש או של פעם, לנו יש בדיוק את הכלים לסייע לכם ליצור סלונים מושלמים! ספות במבחר עשיר של שילוב גוני ומידות המתאימות לסלונים שלכם. המבחר כה גדול שכל לקוח ימצא בדיוק את מה שמתאים לדרישותיו בעיצוב סלונו בקלות רבה.

רהיטים חדשים מבית טוב

היתרון המרכזי שלנו הוא בשיווק רהיטים חדשים מיבוא. אצלנו ניתן ליהנות ממיטב קולקציית הרהיטים החדשה ביותר, ולהביא את האיכות הטובה ביותר לחדר האורחים שלכם. מבחר עשיר של ספות למיקום בפינת החדר או במרכזו. מבחר ספות מלבניות ובצורות מיוחדות. מבחר צבעי ספות לבחירתכם. שילוב של חומרי ייצור מהטובים ביותר שניתן למצוא בתחום הרהיטים. מצוינות, עמידות לשנים רבות מאד והסבת נוחות רבה לצרכן!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן