טיפים לתכנון סלונים יוקרתיים

לסלון חשיבות מיוחדת בתכנון הבית. זהו החדר המפואר והייצוגי שצריך להרשים את כל מי שצופה בו כבר במבט ראשוני. כמובן שעליו להיות נוח ומזמין גם בשימוש הפנימי. במקבץ טיפים זה תוכלו לקבל את כל האינפורמציה לגבי עיצוב ותכנון סלונים יוקרתיים כפי שתמיד חלמתם שיהיו לכם. ברמיזה נציין כי זה הרבה פחות יקר ממה שחושבים. יחד עם זאת, כן נדרש ידע פרקטי ליישום תהליכים בשביל שהתוצאה תהיה מרשימה ולשביעות רצונכם.

הכל מתחיל ברהיטים: כך תתכננו אותם

כשמגבשים סלונים יוקרתיים – יש לשים לב לרהיטי הבית. האם הם צריכים להיות מוצבים בפינת החדר או במרכזו? לכל אחת מהגישות ישנה אמירה מיוחדת. מי שהולך על הצבת רהיטי סלונים יוקרתיים בפינתם למעשה מכוון לחיסכון במקום. ייתכן כי חדרו קטן וכל ס”מ חשוב. סיבה נוספת היא הצורך להשתמש באריחי הריצוף כאמצעי עיצובי נוסף לספות, לשולחנות ולכורסאות. מי שתכנן ריצוף מעוצב בוודאי לא ירצה להסתירו.

שדרוג הסלון יכול להיעשות באמצעות חיפויים

חיפויי קיר כיום הרבה יותר פשוטים להסדרה ממה שהיה בעבר. ניתן להסדיר חיפוי מבטון מלא, בטון מצופה HPL (פורמייקה) וכן להשתמש במעכבי בעירה למיקסום הבטיחות בחיפויים. כמו כן, ניתן להסדיר חיפוי עץ מלא או מפורניר של עץ. כאשר אתם בוחרים חיפויים, המשמעות היא לא רק “צביעה” של הקיר בגוון אחר אלא גם הפיכתו לתלת מימד או לקיר מנורות או שניהם יחדיו. תמורות אלו משביחות מאד את כל החדרים בהם הן יושמו, ועל כן מתאימות מאד עבור סלונים יוקרתיים.

אריק דיזיין – הרבה יותר מעיצוב הסלון

סלונים יוקרתיים מבית אריק דיזיין הם לא עוד חדרי אורחים ממוצעים, אלא חדרים מפנקים שלא תרצו למהר לעזוב. חדרי האירוח של אריק דיזיין מאופיינים בספות ובשולחן אירוח דקורטיבי ומעובים בחיפויי קיר בעיצובים שונים. היתרון ברכישה מבית אריק דיזיין אינו מתבטא רק בעיצוב אלא גם בעמידות. המוצרים עומדים באופן מלא בכל התקנים נגד בעירה וקריסה, ומספקים לכם חוויית ישיבה אורטופדית יוצאת מן הכלל. אריק דיזיין מביאים לפתחכם את היעד הבא בעיצוב סלונים יוקרתיים, אז אם הביטוי הזה באמת חשוב לכם, פנו אליהם וחוו את החלום!

דילוג לתוכן