שולחן פינת אוכל – טיפים לאפיון בחדר ההתכנסות הביתי

שולחן פינת אוכל הוא הרהיט המרכזי בחדר ההתכנסות הביתי. בשל כך, לא רק שעיצובו חשוב לאין ערוך, גם הפונקציונאליות שלו והתאמתה עבורכם כמשתמשים היא נושא אקוטי ביותר. לכן, חיברנו עבורכם מאמר זה, בשביל שגם אתם תוכלו לבחור בקלות את שולחן פינת האוכל הבא שלכם. אם אתם מחפשים שולחנות אוכל ללא פשרות, אלא כאלו שממש נבנו בשבילכם, תוכלו למצוא את הדרך לשם בשורות הבאות.

טיפ מס’ 1 – גיבוש המבנה: נפתח או קבוע?

מבנה שולחן פינת אוכל יכול להיות בעל גודל קבוע אבל יכול להיות גם בעל ממדים משתנים. שולחנות אוכל נפתחים נראים במבט ראשוני קטנים-בינוניים המספיקים ל- 4-5 איש, אבל ברגע שפותחים אותם, מניין המסובים יכול לעלות ל- 8-10 מהם. הפתיחה מתבצעת באמצעות גלגול הקצוות על גבי מסילות, שנמתחות ונפתחות למשטח נוסף. פתרון זה מנחשב אולטימטיבי במיוחד בבית קטן, בו שגרת האירוח נפוצה ולאורך כל השנה. זאת, לעומת בית ששגרת האירוח פחות נוכחת בו, שם אפשר להתנהל גם עם שולחן פינת אוכל בעל גודל קבוע, בהתאם לכמות הדיירים.

 

טיפ מס’ 2 – כיצד יגובש השולחן בתצורתו?

השולחן עשוי להיות עגול או מלבני/ריבועי. שולחן עגול בדרך כלל מבטא אמירה שוויונית של ישיבה ללא “ראש שולחן” ומתאים בדרך כלל לעיצוב החדר בו הוא נמצא באופן נראה לעין. מי שגר בבית בו בחדר פינת האוכל מתאים שולחן עגול, יבחין בזאת בקלות. המידות של השולחן ביחס למידות הקירות מסגירים פרט מידע זה. אם אתם סבורים ששולחן זה אינו עולה בקנה אחד עם צרכי עיצוב פינת האוכל, ניתן לבחור את אחד מדגמי שולחנות אוכל עגולים. חשוב לעבוד עם מעצב פנים בכדי להגיע לתובנות המעמיקות ביותר לפני אישור בחירתכם.

טיפ מס’ 3 – כיצד ייראה גוון השולחן?

גוון השולחן עשוי להיות בהיר, עץ או כהה מושחר. חשוב לבחור בגוון שלדעתכם נראה הכי טוב בעיצוב החדר. מומלץ להשוות לחדרים אחרים הממוקמים בסמיכות לפינת האוכל ולהיוועץ עם המומחים של “אריק דיזיין” שיוכלו לספק לכם את המידע המלא על השלכות בחירתכם. השוואה בין דגמים שונים של שולחנות חברה זו תוכל להביא אתכם למסקנה בדבר בחירתכם הסופית. לאחר הרכישה יתואם מועד הובלה והתקנה.

דילוג לתוכן