סלונים מודרניים ביתיים – כך תתכננו אותם במקצועיות

מודרניזציה בעיצוב הבית – מה זה למעשה? כיצד זה בא לידי ביטוי בסלון? עד לפני שנים לא מועטות, הנוהג היה שהשבחת העיצוב נעשית באמצעות אלמנטים כפריים וקלאסיים המבוססים על גילופים וחריטות עץ, ואילו עיצוב מודרני היה יותר מינימליסטי. כיום פני הדברים השתנו לחלוטין. עיצוב מודרני בימים אלה מביא עמו הדגשה מסיבית של הקו הדקורטיבי החלק ויוצר מציאות בה רהיטים גדולים ומרשימים מעבים את הסלון. כתוצאה מכך, האפקט החלק והחד שכבתי שאפיין עד כה את העיצוב המודרני מקבל Look הרבה יותר מרשים ומשמש לא רק כמתחרה לעיצוב הכפרי, אלא כמוביל דקורטיבי מובהק לעומתו. בתחום כמו סלונים מודרניים אלה התמורות אשר דיירים בעידן הנוכחי שואפים להגיע אליהן:
• מערכת ספות פינתית או למיקום במרכז החדר.
• שולחן סלון מודרני המעוצב בזכוכית או בעץ.
• חיפויי קיר רב גוניים ותלת ממדיים.
מעוניינים להפוך את הסלון שלכם לבעל-עוצמה שכזו? כך תעשו זאת.

רהיטי הסלון – הבסיס לעיצוב הסלונים

הם ניידים, הם לא קבועים במיקוּם שלהם, הם ניתנים לגרירה והם מצוידים בתקנים שפעם לא היו בגדר חובה. הרהיטים בעידן המודרני הרבה יותר ידידותיים לשימוש מאשר בעבר. ועדיין, חשוב לדעת כיצד לבחור ומה לבחור. ברור שהבחירה חייבת להתבצע בחנות רהיטי סלון מקצועית ובשום אופן לא להתפשר על מחסני ריהוט יד שנייה לא מוכרים או על רשתות שיווק כלליות, בהן ריהוט הבית הוא רק מחלקה ולא חזות הכל. רק בחנות זו תוכלו להבטיח סלונים מודרניים על ריהוט לא שוקע, העומד בכל תקני הבטיחות. ניתן לבחור מערכת ישיבה פינתנת להבלטת אריחי הרצפה או מערכת מרכזית שמבליטה את עצמה ביחס לסלון. לכו על פי תחושות הלב שלכם אך מומלץ להיוועץ עם מעצב פנים. אחרי הכל, החלטה כזו לא מומלץ לקחת מבלי להיוועץ באיש מקצוע.

תאימות בין סוגי הרהיטים – כבר חשבו על כך בשבילכם

אחד היתרון ברכישת סלונים מודרניים שגם על השילובים העיצוביים עצמם האדריכלים חשבו בשבילכם. לדוגמה, אם אתם רוכשים סט ספות, אתם מקבלים שולחן דקורטיבי המתאים עבורן וייראה משלים ביחס אליהן בכל מקום בו הוא יוצב. כמובן שאם השולחן הוא בסיס הרכישה שלכם, ניתן לבחור אותו בקטלוג חנות הרהיטים ולוודא שמערכת הישיבה שמצורפת אליו לשביעות רצונכם ומתאימה לעיצוב חלל הסלון המיועד.

חיפויי קיר לתוספת עבור סלונים מודרניים

באריק דיזיין תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום החיפויים: HPL, בטון, עץ מלא או פורנירים של עץ. ניתן לשלב בין האלמנטים וליצור בליל חיפויים מרשים. לפרטים פנו למומחים של אריק דיזיין!

דילוג לתוכן