חיפוי קיר דמוי שיש אריק דיזיין חנות רהיטים

חיפוי קיר דמוי שיש – כך תצליחו לשנות את מראה דירתכם בקלות, במהירות וביעילות

אם גם אתם מעוניינים לחדש את מראה דירתכם לאחר שנים ארוכות ללא כל שינוי, חשוב שתכירו את אחת הדרכים היעילות, המהירות והזולות ביותר שיסייעו לכם לשפר את מראה הדירה באופן משמעותי. אם עד לפני מספר שנים רוב ככל קירות פנים דירות המגורים היו צבועים בצבע לבן בלבד, הרי לנו שכיום, עקב עליית המודעות לכל נושא עיצוב פנים הדירה, ישנם לא מעט סוגים שונים של חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר בסגנון כפרי, חיפוי קיר דקורטיבי, וכן חיפוי קיר בסגנון מיושן או מודרני. כלל החיפויים הללו יבטיחו לכם שינוי ניכר ובולט במיוחד במראה הדירה תוך זמן קצר, ללא צורך להתמודד עם שיפוץ מסיבי ובמחירים נוחים לכל כיס. אך רגע לפני שאתם מתחילים את הליך שינוי מראה הדירה שלכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. לפני שניגע בכמה טיפים פרקטיים לבחירה נכונה של חומרי הגלם הטובים ביותר שיעשו את השינוי המיוחל, חשוב שתכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים לשנות את מראה דירתם.

הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים לשנות את מראה דירתם – עליית המודעות של חשיבות האסתטיקה בדירות מגורים ורצון לשינוי

הסיבה הראשונה בגינה רבים פוקדים את אריק דיזיין, המציע מבחר אדיר של רהיטים ופריטי עיצוב שונים, היא עליית המודעות של חשיבות נראות הדירה. עד לפני מספר שנים אנשים בחרו את כל פרטי הריהוט שלהם וכן שיפצו את דירתם במטרה לשרת את הפרקטיקה. כל שפריטי הריהוט או עבודות השיפוץ משרתים יותר את צורכי השימוש בדירה, כך הדירוג שלהם גבוה יותר בעיני בעלי הדירה. אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בהתייחסותם של רבים לנושא נראות דירתם. כיום, רבים בוחרים את פרטי הריהוט שלהם וכן את עבודות השיפוץ כאשר נושא הנראות והאסתטיקה עומד לנגד עיניהם. הם מוכנים להתפשר על לא מעט פרקטיקה על מנת ליהנות מדירה מעוצבת, מדוגמת היטב ומרשימה ביופייה, מה שמוביל רבים כיום להתחדש בפרטי ריהוט חדשים בשלל עיצובים מרשימים וכן לבצע מספר פעולות שיפוץ קוסמטי לשיפור מראה הדירה. אריק דיזיין מאפשר לכל לקוחותיו ליהנות מכל שהם נדרשים לשינוי משמעותי במראה דירתם.

הרצון לשינוי וחידוש מראה הדירה

הסיבה השניhה לנהירתם של רבים אל אריק דיזיין היא רצון לשינוי וחידוש מראה הדירה. גם אנשים שדירתם מעוצבת ומדוגמת היטב, רוצים לשנות מידי כמה שנים את המראה הכללי במטרה ליצור תחושת התחדשות ושינוי. אריק דיזיין מאפשר להם לעשות זאת תוך הצעת מגוון עשיר במיוחד של פרטי ריהוט וחומרי חיפוי קירות בשלל סגנונות לבחירה. מעצב פנים מקצועי ידע להתאים עבורכם את כל פרטי הריהוט וכן חומרי חיפוי קיר דמוי שיש בהתאמה מדויקת לטעמכם האישי ולסגנון העיצובי של הדירה כולה. אז אם גם אתם מעוניינים בשינוי מאחת הסיבות הללו או מכל סיבה אחרת, חשוב שתדעו בדיוק כיצד לעשות זאת נכון. לא מעט אנשים מגיעים למעמד בחירת חומר חיפוי קיר דמוי שיש או מגוון רהיטים חדשים לדירתם ללא כל הכנה מוקדמת ומוצאים את עצמם אובדי עצות מול המבחר הגדול הקיים כיום. בלבול זה עלול לגרום לבחירות לא נכונות שעתידות ללוות את הבוחרים בהם לעוד שנים ארוכות. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, קבלו כמה טיפים חשובים שיבטיחו שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית לאחר השינוי.

הטיפים החשובים שיסייעו לכם לבחור נכון ולהימנע מבלבול מיותר – הכירו את טעמכם האישי ומקדו אותו טרם הגיעכם למעמד הבחירה

בשלב הראשון, עליכם לערוך היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי והקו העיצובי שתרצו לחדש בדירתכם.  יש לומר כי אנשים רבים סבורים כי הן מכירים את טעמם האישי בעל פה ובוחרים לדלג על שלב חיוני הז בטענה כי חבל להם על  הזמן. לכן חשוב להדגיש כי אל לכם לוותר על שלב זה גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי ישר והפוך מתוך שינה. זה נכון שאתם מכירים את העדפותיכם האישיות באשר לסגנון עיצובי או צבע מועדף, אך חשוב להבין כי בשל הביקוש הגדול בשנים האחרונות, יש כמות אדירה של אפשרויות בחירה. הגיעה למעמד הבחירה ללא שלב זה בו אתן מכירים לעומק את טעמכם האישי וממקדים אותו היטב, תגרום לכם להתפזר בין שלל אופציות אפשריות, מה שעל פי רוב מביא לבחירות לא נכונות שישארו בדירתכם לעוד שנים ארוכות. אז מה אתם נדרשים לעשות בשביל להכיר לעומק את טעמכם האישי ולמקד אותו היטב טרם מעמד הבחירה? מאוד פשוט. תחילה חשוב לשלול את כל הצבעים והסגנונות של חיפוי קיר דמוי שיש שאתם ממש לא מתחברים אליהם, כאלה שאין שום סיכוי שתבחרו לשלב בדירתם. לאחר מכן, בחנו לעומק את כלל האפשרויות שנשארו והתחילו להתאים את האפשרויות לשאר דירתכם או לכל הפחות לאזור הסמוך למיקומם היעודי בדירתם. לאחר שלב זה תוכלו להישאר עם מספר מצומצם של אפשרויות וכך תגיעו ממוקדים למעמד הבחירה ותימנעו מבלבול מיותר.

ערכו סקר שוק והכירו את כלל האפשרויות, הדגמים והצבעים השונים

בשלב השני, חשוב לערוך סקר שוק אודות כלל הדגמים השונים הקיימים של חיפוי קירות, חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר דקורטיבי, כפרי, מודרני ועוד. בעידן האינטרנטי תוכלו להשלים את סקר השוק תוך מספר דקות בודדות של בדיקה ברשת וכך תכירו את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם. לא מעט אנשים המעוניינים לחדש את מראה דירתה מגיעים למעמד הבחירה לאחר השלב הראשון בלבד בו הם הכירו לעומק את טעמם האישי ומיקדו את האפשרויות במטרה למנוע בלבול מיותר, מה שגורם להם לבחור את האפשרות הטובה ביותר בחנות אליה הם הגיעו. סקר השוק אודות כלל הדגמים השונים של חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר דקורטיבי, כפרי ומודרני מאפשר לכם להכיר את כל הדגמים הקיימים וכך להימנע מהתפשרות על הדגם הטוב ביותר בחנות אליה הגעתם. אריק דיזיין מציע עבור לקוחותיו מגוון עשיר של סגנונות עיצוביים שונים כך שגם אתם תוכלו לאתר את חיפויי הקירות הטובים והמתאימים ביותר עבור דירתכם. בדומה לשלבי הבחירה של חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר דקורטיבי, מודרני או כפרי, תוכלו לבחור את כל חומרי הגלם ופרטי הריהוט בהצלחה רבה.

חיפוי קירות – שינוי מהיר, יעיל, ניכר ולא יקר

חשוב להדגיש כי חיפויים לקיר, ולא משנה אם מדובר באפשרות של חיפוי קיר דמוי שיש, חיפוי קיר בסגנון מודרני או דווקא בחיפוי קיר בסגנון כפרי, ישנו משמעותית את מראה דירתכם תוך השקעה מינימלית הן בהליכי השיפוץ והן בעלויותיו. בדומה להדבקת ריצוף חדש על הריצוף הקיים, המשנה משמעותית את כל מראה הדירה, כך גם חיפוי קיר דמוי שיש ישנה את מראה דירתכם. מעבר לכך, אפשרות זו של חיפוי קיר דמוי שיש כוללת לא מעט יתרונות שימנעו נזקים רבים מקירות דירתכם. הקפדה על הטיפים שצוינו מעלה תסייע לכם לבחור נכון חיפוי קיר דמוי שיש מותאם לקו העיצובי של כל דירתכם. אריק דיזיין מציע מבחר רחב של סגנונות חיפוי קיר דמוי שיש בשלל צבעים לבחירה כך שאין ספק תצאו עם חיפוי קיר דמוי שיש המתאים במדויק לטעמכם האישי.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן