עיצוב פינת אוכל אריק דיזיין חנות רהיטים

עיצוב פינת אוכל – הדרך הבטוחה לבחירה נכונה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקפידים על עיצוב פנים דירתם. אם עד לפני מספר שנים בודדות רוב פרטי הריהוט ומוצרי הדירה נבחרו על סמך רמת הפרקטיות בלבד, הרי שכיום רוב פרטי הריהוט נבחרים על סמך התאמתם מבחינה עיצובית לקו העיצובי של הדירה כולה. אם גם אתם מעוניינים לשנות את מראה דירתכם מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת כי אחד האזורים המרכזיים ביותר בדירה, ממנו רבים בוחרים להתחיל בהליך שינוי עיצוב דירתם, הוא אזור פינת האוכל. הליך עיצוב פינת אוכל מאפשר לכם לבחור מגוון עשיר של פינות אוכל מגוונות הן מבחינת סגנון העיצוב שלהן, הן מבחינת גודלן והן מבחינת חומרי הגלם מהם הן עשויות. אריק דיזיין מאפשר לכל לקוחותיו ליהנות ממבחר עשיר של פינות אוכל שונות כך שגם אתם תוכלו לאתר את פינת האוכל המתאימה ביותר לדירתכם. אך רגע לפני שאתם קופצים למים ומתחילים בהליך עיצוב פינת אוכל, חשוב להקדים כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. ראשית, כדאי להכיר את הגורמים השכיחים ביותר המביאים רבים כיום להתחיל לעצב מחדש את פינת האוכל בדירתם.

הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים בהליך עיצוב פינת אוכל – רצון לשינוי ומגוון אפשרויות חדשות

הסיבה הראשונה המביאה רבים להתחיל בהליך עיצוב פינת אוכל בדירתם היא רצון לשינוי. רבים מהנשאלים מדוע הם בוחרים להתחדש עם פינת אוכל חדשה לדירתם טוענים כי פינת האוכל הישנה שלהם כבר עשתה את שלה. מדי מספר שנים הם בוחרים להחליף  פינת אוכל במטרה ליהנות מחידוש ושינוי במראה הדירה. הליך עיצוב פינת אוכל מאפשר ליצור שינוי משמעותי וניכר במראה הדירה כולה בשל העובדה הפשוטה כי חלל זה נחשב לאחד החללים הבולטים ביותר בדירתם של רבים. הסיבה השניה לכך שרבים בוחרים בהליך עיצוב פינת אוכל היא מגוון האפשרויות הרבות הקיימות כיום. כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות משמעותית בקרב אנשים רבים באשר לעיצוב מראה פנים דירתם. עליית המודעות לנושא גורמת לעליית ביקוש תמידית מזה שנים ארוכות למגוון רחב של סוגי רהיטים בשלל דגמים לבחירה. עליית הביקוש גרמה ליצרני רהיטים רבים לייצר מגוון סוגי רהיטים השונים זה מזה הן בסגנונם העיצובי, הן בגודלם הפיזי והן בחומרי הגלם מהם הם עשויים. חשוב להדגיש ולומר כי מגוון רחב של אפשרויות בחירה יכול להוות יתרון משמעותי שיאפשר לכם להתאים במדוייק עיצוב פינת אוכל מותאמת לקו העיצובי של כלל הדירה, אך מנגד, הגעה למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת הכוללת היכרות עם הדגמים הקיימים ומיקוד טעמכם האישי, עלולה לגרום לבלבול מיותר שיוביל לבחירה לא נכונה. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים אחר פינת האוכל המושלמת לדירתכם, כדאי שתכירו כמה טיפים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה וממוקדת מכל הבחינות.

הטיפ הראשון בדרך לבחירה נכונה – כך תמדדו נכון את חלל דירתכם

הטיפ הראשון הוא מדידות, מדידות ועוד פעם מדידות. אנשים רבים מגיעים למעמד הבחירה של עיצוב פינת אוכל חדשה ללא מדידת שטח החלל הייעודי בדירה. הגעה למעמד הבחירה ללא מדידת שטח החלל עלולה לגרום לבחירת עיצוב פינת אוכל קטנה מידי או גרוע מכך, עיצוב פינת אוכל גדולה מידי שתיצור תחושת עומס ומחנק בחלל הדירה. לכן, לפני שאתם יוצאים למעמד הבחירה, חשוב למדוד היטב את שטח המקום בו פינת האוכל החדשה עתידה להתמקם. אך מדידת השטח העומד לרשותכם אינה מספיקה, רבים מהאנשים שמגיעים למעמד הבחירה לאחר משידת השטח, מודדים את פינות האוכל המעניינות ביותר ולא יודעים כיצד הן יראו וכמה מקום הן יתפסו בחלל הדירה. למרות שהם מכירים את כל מידות החלל לו הם מייעדים עיצוב פינת אוכל חדשה, הם לא ידעו כיצד פינת האוכל אותה הם כעת מודדים במעמד הרכישה, תראה בחלל דירתם. לכן, מעבר למדידת השטח העומד לרשותכם, מומלץ בחום ליצור מעין הדמיה של פינת האוכל האידיאלית מבחינת גודלה הפיזי בדירתכם עוד טרם היציאה למעמד הרכישה. הדמיה זו תאפשר לכם למדוד את גודלה של פינת האוכל הטובה ביותר ואף לדעת בדיוק היכן היא תמוקם וכמה מקום היא תתפוס בחלל. אריק דיזיין מאפשר לכם ליהנות מהליך עיצוב פינת אוכל קטנה, עיצוב פינת אוכל גדולה, עיצוב שולחנות פינות אוכל, עיצוב פינת אוכל וסלון ועוד.

הטיפ השני – ערכו סקר שוק והכירו מגוון רחב של דגמי פינות אוכל

הטיפ השני הוא היכרות עם כלל הדגמים של עיצוב פינת אוכל. כפי שציינו, כיום יש מבחר גדול במיוחד של דגמים כך שתוכלו לבחור פינת אוכל מותאמת במדויק לצרכים שלכם ולקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. אך לא בטוח שפינת אוכל הטובה והמתאימה ביותר עבורכם תהיה במלאי החנות אליה הגעתם. היכרות מעמיקה עם כל הדגמים הקיימים כיום עוד טרם הגיעכם למעמד הרכישה תאפשר לכם לדעת כי גם אם הדגם הטוב והמתאים ביותר עבורכם לא נמצא במלאי החנות, כדאי להמשיך ולחפשו בחנות אחרת. אנשים המגיעים למעמד הבחירה של עיצוב פינת אוכל ללא שלב זה, לא יודעים שיש דגמים שיתאימו יותר הן לטעמם והן לכל צורכיהם, מה שגורם להם להתפשר על פינת האוכל הטובה והמתאימה ביותר שיש במלאי החנות אליה הם הגיעו. במטרה להימנע מכך חשוב לערוך מעין סקר שוק קצר אודות כלל הדגמים הקיימים כיום. בעידן האינטרנט ניתן להשלים את שלב זה תוך דקות בודדות ללא כל צורך לצאת מהבית. אריק דיזיין מעמיד לטובת לכל לקוחותיו מבחר עשיר ומגוון במיוחד המאפשר עיצוב פינת אוכל קטנה, עיצוב פינת אוכל גדולה, עיצוב שולחנות פינות אוכל, עיצוב פינת אוכל וסלון ועוד. חשוב להדגיש כי בסקר היכרות זה כדאי להתמקד גם בחומרי הגלם מהם עשויות פינות אוכל ולא רק בסגנון העיצובי או בגדלים הפיזיים.

הטיפ השלישי והאחרון – הגיעו ממוקדים למעמד הבחירה והימנעו מבלבול מיותר

הטיפ השלישי והאחרון הוא היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי ומלוא הצרכים שלכם. אנשים רבים הסבורים כי הם מכירים היטב את טעמם האישי וכן את מלוא הצרכים שלהם מגיעים למעמד הבחירה ומוצאים את עצמם עומדים אובדי עצות מול המבחר הגדול. גם אם אתם בטוחים שטעמכם האישי מאוד ממוקד וברור וכן כל הצרכים והציפיות שלכם מפינת האוכל החדשה ידועות וברורות, מומלץ בחום לא לוותר על הטיפ האחרון הכולל מספר שלבי מיקוד טעמכם האישי. בשלב הראשון, חשוב לשלול את כל הסגנונות העיצוביים, הצבעים, הגדלים וחומרי הגלם של פינות אוכל שאינם רלוונטיים עבורכם. לאחר שלב סינון ראשוני זה, תשארו עם רשימה מצומצמת של אפשרויות, שאותה תמשיכו לצמצם עם שלב סינון נוסף. בשלב הסינון השני, תבחרו אך ורק את הצבעים, הסגנונות וחומרי הגלם המתאימים ביותר לדירתכם מכל הבחינות, לרבות התאמה עיצובית לשאר רהיטי הדירה, התאמת גודל פינת האוכל לכמות הנפשות בבית וכן התאמת חומרי הגלם לצרכים שלכם. לאחר שלב סינון זה, תוכלו להגיע למעמד הרכישה ממוקדים במיוחד, מה שימנע בלבול מיותר שעלול להביא לבחירה לא נכונה. אריק דיזיין מציע מגוון עשיר של פינות אוכל שונות כך שתוכלו להתחדש בפינת אוכל מותאמת במדויק למלוא צרכיכם.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן