אריק דיזיין - לוגו
פינות אוכל נפתחות אריק דיזיין חנות רהיטים

פינות אוכל נפתחות באריק דיזיין – כשנוחות פוגשת בעיצוב

מצוא עכשיו באתר אריק דיזיין מגוון פינות אוכל נפתחות, פינות אוכל מרובעות, פינות אוכל מרובעות נפתחות, פינות אוכל נפתחות מעץ ועוד! שולחנות אוכל כולל כיסאות במגוון צורות, פינות אוכל מעץ מלא ודגמים חדשים לשנת 2021 של פינות האוכל הטרנדיות ביותר כיום בענף! מוזמנים להגיע ולהתרשם בחנות הבית בראשון לציון ולגלוש באתר לראות את הדגמים החדשים במחלקת פינות האוכל ובשאר מחלקות הרהיטים באריק דיזיין: מחלקת סלונים, מחלקת חדרי שינה, מחלקת חיפויי קיר ומחלקת אקססוריז.

הנה כמה סוגי פינות אוכל נפתחות שאפשר לבחור מתוכן לבית שלכם.

פינות אוכל נפתחות עגולות – רבים לא בוחרים פינות אוכל נפתחות עגולות מכיוון שהם מעדיפים לבחור פינות אוכל נפתחות מרובעות אך כיום פינות אוכל נפתחות יכולות להיות גם עגולות וגם מרובעות או מלבניות. יש היום מנגנונים הרבה יותר מתקדמים מפעם וכיום קל ופשוט לפתוח ולסגור פינת אוכל אפילו לבד וללא שימוש בכוח רב. אם אתם מחפשים פינות אוכל נפתחות חשוב לבדוק את איכות מנגנון הפתיחה והסגירה ולבדוק פיזית בחנות האם אתם מסתדרים עם זה בעצמכם. עוד חשוב לבדוק האם פינת האוכל שלכם מספיק גדולה להכיל את שולחן האוכל החדש גם במצב פתוח עד הסוף.

פינות אוכל נפתחות מרובעות – הצורה הקלאסית והפופולרית יותר במחלקת פינות האוכל הנפתחות היא פינת אוכל נפתחת מרובעת. פינת אוכל זאת בדרך כלל קלה לפתיחה ומגדילה בצורה משמעותית את שולחן האוכל והופכת אותו משלוחן אוכל לארבע אנשים כמות כפולה מזו ואף יותר. קיימים היום דגמים משוכללים עם מנגנון פתיחה קל ונוח המאפשר לכם לסגור ולפתוח את השולחן בקלות ובכוחות עצמכם ולא בעזרת כמה אנשים כפי שהיה פעם.

פינות אוכל נפתחות משולשות – עדיין לא הבאנו פינות אוכל נפתחות משולשות למרות שאנו בטוחים שאיפה שהוא בעולם, ביפן כנראה, יש שולחן אוכל נפתח משולש ולמה לא בעצם! המשולש היא צורה מדהימה שיכולה להיות אפקטיבית מאוד בחללים בהם החלל מכתיב את צורת השולחן ולא ניתן להציב שולחן אוכל עגול או מרובע.

איפה קונים פינות אוכל נפתחות איכותיות בראשון לציון – אריק דיזיין

מחפשים חנות ריהוט בראשון לציון המתמחה בשיווק ומכירת פינות אוכל נפתחות? באריק דיזיין תמצאו מגוון רחב של פינות אוכל נפתחות בהתאמה אישית. היעזרו ביועץ העיצוב שלנו וקבעו עמנו פגישה להתאמת ריהוט לכל הבית כולל פינת אוכל, חדר שינה, סלון, אביזרים משלימים ועוד.

אריק דיזיין – מגוון פינות אוכל נפתחות ברמת גימור גבוהה כולל כיסאות תואמים

פינות אוכל מרובעות, פינות אוכל מרובעות נפתחות, פינות אוכל נפתחות מעץ ועוד! כנסו עכשיו למצוא את פינת האוכל העדיפה עליכם, פינת אוכל מעוצבת ונוחה כולל כיסאות תואמים מהקולקציה החדשה באריק דיזיין, חנות הריהוט של ראשון לציון והסביבה!

עוד באריק דיזיין: סלונים, ספות נפתחות, כורסאות טלוויזיה מעוצבות, חדרי שינה, מחלקת חיפויי קיר ומחלקת אביזרים משלימים. מוזמנים לגלוש ולרכוש! מחכים לכם בסניף בראשון לציון. בואו לבחור את הרהיטים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בראשון לציון בלי לשבור קופת חיסכון אבל להיכנס ולצאת עם פרטי הריהוט הטובים ביותר, באחריות.

3 טיפים לעיצוב הבית  – אריק דיזיין

תמיד כיף לחדש את הבית, להחליף סלון, להוסיף פריט ריהוט שתמיד חלתם עליו וכו’. אפילו הוספת וילון או כוננית מעוצבת קטנה היא חוויה שמגיע לכם ליהנות ממנה. היום אפשר למצוא באינטרנט מגוון עצום של דגמים ולקבל רעיונות ואף לרכוש פריטים מכל העולם, אך עדיין אין כמו החוויה האישית ובמיוחד בריהוט, תמיד עדיף להגיע, לראות, לגעת ולהרגיש את הריהוט ולא לקנות חתול בשק מהאינטרנט.

רוצים לעצב את הבית? הנה 3 טיפים שיעזור לכם לעשות את זה בצורה הטובה ביותר:

תכנון – כמו בשיפוץ, גם בעיצוב הבית חשוב לתכנן ולדעת מראש מה אתם רוצים. תוכנית עבודה תעזור לכם לדעת כמה תקציב יש לכם וכמה אתם מוכנים להוציא, איזה פריטים אתם רוצים להחליף או להוסיף ועוד. שבו עם דף ועט והכינו תוכנית עיצוב. תגלו שזה גם מהנה ביותר וגם אפקטיבי ביותר.

רעיון – קל מתמיד היום לקבל רעיונות לעיצוב הבית. יש מגוון עצום של מדריכי עיצוב חינמיים ברשת ודוגמאות עיצוב מהממות, שאתם יכולים בקלות לקבל מהם השראה או להעתיק אותם בצורה מושלמת. אם אתם רוצים מראה ייחודי משלכם, תוכלו תמיד לשלב בין סוגי עיצובים שונים וליצור סגנון עיצוב משלכם או אפילו להיעזר במעצב פנים מקצועי לטובת העניין. באריק דיזיין אנו מספקים ייעוץ עיצוב פנים ללא עלות. מוזמנים לפנות אלינו ולקבוע פגישה.

יישום – החלק  האחרון הוא ליישם את התוכנית ואת הרעיונות שמצאתם. עבור רבים זה דווקא החלק הקשה יותר אך אם שני השלבים הראשונים יעברו בהצלחה, כלומר תהיה לכם תוכנית מסודרת ותמצאו רעיונות טובים, אנו מבטיחים לכם שליישם אותם יהיה הרבה יותר קל ובטח יותר קל מאשר לצאת ולשוטט בחנויות סתם בלי תוכנית ובלי רעיון בסיסי ולמצוא את עצמכם חורגים מהתקציב או  בוחרים פריטים שלא מתאימים לכם לבית. ברור שכייף להסתובב בחנויות, לראות אפשרויות וכדומה אבל לא יזיק ואף יועיל אם בכל זאת תהיה לכם תוכנית בסיסית ואיזה רעיון לגביי מה אתם מחפשים.

תכל’ס – עד עכשיו נתנו לכם רעיונות כלליים אבל מה תכלס אתם שואלים… אז הנה כמה טיפים קטנים לעיצוב הבית שלא עולים הרבה אבל מוסיפים הרבה לכל חלל בו הם מיושמים:

  • סדר וניקיון – טיפ בסיסי שלא עולה כלום אבל מוסיף המון. חשבתם פעם לבדוק איך הבית שלכם ייראה אם הוא יהיה נקי ומסודר טיפ טופ? לא סידור כללי כזה, אלא ניקוי הברקה כמו לפני פסח וסידור מוקפד כולל יישור הזוויות של הכריות אם צריך. תכינו את הבית כאילו הוא עומד להיכנס להצטלם לקטלוג עיצוב עולמי ואתם צריכים להעמיד אותו במצב הכי טוב שלו… אנחנו מבטיחים לכם שאחרי שתעשו את זה, תקבלו כמה רעיונות חדשים לגביי מה באמת חסר ועם מה אפשר להסתדר…
  • אקססוריז – וילון, שטיח, תמונה, קערה, אלמנט דקורטיבי מיוחד, חיפוי קיר, צבע חדש לקיר, מתלה כובעים… לא חסרים רעיונות קטנים וחמודים שמשדרגים בקלות ובמהירות כל דירה במינימום הוצאה כספית. זאת ההזדמנות שלכם לצאת לקניות וליהנות מהם באמת כי אתם לא תוציאו אלפי שקלים אלא כמה מאות שקלים אבל תעשו את זה בלב שלם ובהבנה שזה יוסיף לכם למראה העיצובי של הבית, בוודאות!

בקיצור, אם אתם מחפשים חנות ריהוט עם מגוון פינות אוכל נפתחות בשלל צורות ועוד רהיטים לבית,  בחנות הריהוט אריק דיזיין תמצאו את מבוקשכם! מוזמנים לבקר אותנו, לחייג אלינו, להשאיר לנו פרטים וליהנות משירות אישי ומקצועי ועזרה בבחירת ובהתאמת כל פריט ריהוט שתרצו לבית שלכם! להתראות ובהצלחה!

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן