חדרי שינה מעוצבים להורים

חדרי שינה מעוצבים להורים – כי מגיע לכם לנוח כמו שצריך

ללא ספק ההורות דורשת מאיתנו ההורים המון אנרגיה, אנו זקוקים למאגרים בלתי נגמרים של אנרגיה בשביל לבצע את תפקידנו הכה חשוב בצורה הטובה ביותר. כן, כולנו רוצים להיות הורים טובים יותר ואין הורה שלא מבין עד כמה הפרמטר של העייפות משפיע על תפקודינו ועל ההורות שלנו. אנחנו עובדים קשה וכאשר יש לנו את הזמן לנוח, חשוב מאוד שנאפשר לעצמנו לנוח כמו שצריך! כיום, הורים רבים מבינים כי חדר השינה הוא חדר חשוב מאוד וככל שנשקיע בו יותר, כך שעות המנוחה שלנו יהיו איכותיות ומיטיבות יותר, ושעות הערות שלנו עם הקטנים יהיו גם הן איכותיות יותר –וזה בהחלט הדבר החשוב ביותר בחיינו. בחנויות רהיטים הבינו את חשיבות המנוחה שלכם ההורים ולכן, ניתן למצוא בקטלוגים של ריהוט המון חדרי שינה מעוצבים להורים. בחנות אריק דיזיין ניתן למצוא חדרי שינה מעוצבים להורים במגוון רחב של עיצובים שתוכלו להתאים במיוחד עבורכם. אריק דיזיין מספקת ריהוט יוקרתי ויחד עם זאת נגיש וייחודי.

מהן הקולקציות המובילות של חדרי שינה מעוצבים להורים?

אין באמת דבר כזה קולקציה מובילה של חדרי שינה מעוצבים להורים, שכן לכל זוג טעמו האישי, שלא נאמר לכל אחד מבני הזוג יכול להיות טעם שונה לחלוטין אך זה כבר יכול להיות דיון בפני עצמו. יחד עם זאת כאשר תגיעו לחנות של אריק דיזיין, או כל חנות בה ניתן לרכוש חדרי שינה מעוצבים להורים, ודאי תוכלו לדעת פחות או יותר איזו תחושה אתם מעוניינים לקבל כאשר אתם שוהים בחדר השינה שלכם וכמובן באיזה סגנון תרצו את החדר שלכם. מן הסתם חדר שינה עיצוב כפרי יהיה שונה לחלוטין מאשר חדר שינה עיצוב יוקרתי – ועל אף השוני, לעתים הרהיטים שיוצעו לכם יהיו זהים, שכן המשמעות של עיצוב חדרי שינה למבוגרים איננה נובעת אך ורק מבחירת הרהיטים, אלא ישנם מאפיינים נוספים אשר משפיעים על האווירה שאתם מעוניינים לייצר, בין אם תהיה זו אווירה כפרית ובין אם תהיה זו אווירה יוקרתית.

עיצוב חדר שינה הורים ילדים ומה שביניהם

ברוב המקרים כאשר יש כוונה לפנות לשירות של עיצוב חדר שינה הורים, תהיה התעניינות גם בעיצוב חדרי השינה של הילדים ובפרט כאשר מדובר בילדים גדולים שכבר נחשבים לנערים ונערות, המשמעות של העיצוב בחדר השינה אף גדולה יותר, שכן, זהו הגיל בו הילדים כבר זקוקים לפרטיות שלהם. חדרי שינה מעוצבים להורים ברוב המקרים יהיו בגוונים חלקים ונקיים לעומת עיצובים של חדרי שינה לנוער, בני נוער רבים מחפשים פעמים רבות דווקא את הנועזות והאמירה המרדנית ולפיכך פעמים רבות בעיצוב חדרי שינה לנערים ולנערות תוכלו למצוא גוונים נועזים יותר כמו אדום, ירוק, כחול בוהק, צהוב ועוד. ניתן לבחור מתוך עיצובים קיימים הכוללים ריהוט מלא של החדר – או לבחור כל פעם פריט אחר –מיטה, ארון וכו’ על פי ההתאמה וטעמכם האישי, כמובן שבעת הגעתכם לחנות רהיטים תוכלו להתייעץ עם יועצי מכירות שמתמחים בעיצוב חדרים ובפרט בחדרי שינה. על ידי התייעצות עם איש מקצוע עם ניסיון וידע בעיצוב חדרי שינה מעוצבים להורים תוכלו לקבל מענה על כל השאלות הן בפן של הפרקטיות והנוחות והן מהצד העיצובי של התאמת פריט אחד למשנהו והתאמת צבעים.

חדרי שינה מעוצבים להורים – מה חשוב לקחת בחשבון?

כאשר אתם מתכננים לשנות את העיצוב בחדר השינה שלכם, בין אם אתם מעוניינים להחליף אך רק רהיט אחד ובין אם אתם מעוניינים לעשות מהפך שלם בחדר השינה, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים. בראש ובראשונה – מידות! קחו מידות של חדרי שינה, סלונים, שידות – של הכל. פעמים רבות כאשר אנשים מגיעים לחנות של רהיטים ובוחרים רהיט, המוכרים שואלים אותם למידות של המיקום בו הם מעוניינים להניח את הרהיט ואין להם מענה. חשוב להבין, בערך – זו לא מידה. בחנות רהיטים של חדרי שינה מעוצבים להורים מה שעיניכם רואות הוא שונה לחלוטין מהמציאות – הכוונה היא שגודלה של החנות פעמים רבות יוצר תחושה שהרהיט שאתם רואים קטן יותר מכפי שהוא באמת, ואז כאשר אתם מגיעים עם אותו רהיט אל הבית, אתם מגלים שהוא ממלא את כל חלל החדר או גרוע מכך, כלל לא נכנס אל הנישה שבה תכננתם להכניסו. לכן הגיעו מוכנים עם מידות ברורות רשומות על דף.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת חדרי שינה מעוצבים להורים הוא את כיוונו של החדר מבחינה אובייקטיבית. כאשר בוחרים גוונים מסוימים בהחלט ישנה חשיבות איך הם יראו בהתאם לשמש אשר נכנסת לחדר, לדוגמה, חדר מערבי אשר לא חודרת אלו הרבה שמש יראה שונה לחלוטין מאשר חדר שטבול באור השמש בבוקר ויש לקחת זאת בחשבון ולהתייעץ עם איש מקצוע לגבי הנראות הצפויה של הריהוט שאתם בוחרים בהתאם לתאורה הטבעית בחלל.

אילו גוונים מומלצים עבור עיצוב חדרי שינה למבוגרים?

כפי שנכתב כבר קודם לכן במאמר זה, הגוונים המועדפים של חדרי שינה מעוצבים להורים הם נקיים וחלקים. כל קשת הצבעים בין לבן ועד שחור בהחלט יכולה להוות בסיס טוב לחדר מעוצב באופן יוקרתי. יחד עם זאת, גם אנחנו הקהל המבוגר יותר, מעדיפים לעתים לצאת מהשבלונה ומהמובן מאליו ולפנות דווקא לעיצובים נועזים יותר. אם אתם מעוניינים בעיצוב שונה מעט מהצפוי, תוכלו תמיד לשלב צבע נוסף בכל אחד מהצבעים הללו, שכן כל גווני האפור מתאימים כמעט לכל צבע אחר, לכן, פס אחד אדום על קיר יכול לעשות שינוי דרסטי בחדר שכולו בגווני שחור לבן. יחד עם זאת, חשוב לזכור שדווקא צבעים נועזים נמאסים הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, לכן, אם אתם מתכננים דווקא על חדרי שינה מעוצבים להורים שיישארו אתכם לאורך שנים קדימה, עליכם לקחת בחשבון את הפרט הזה.

אם כן, חדרי שינה הורים זה דבר אשר יש לבחור בקפידה ולא בנמהרות. בין אם אתם אנשים שאוהבים את העיצובים הקלאסיים והפשוטים ובין אם אתם אנשים נועזים שאוהבים לבלוט בשטח, חדר השינה שלכם הוא הממלכה הכי פרטית בבית שלכם. חדר השינה שלכם, הוא החדר אשר ממלא אתכם באנרגיה, חדר בו אתם יכולים להרפות, לנוח וליהנות מזמן איכות עם עצמכם או עם בן או בת זוגכם בנחת וללא מפרע. כאשר אתם פונים לחנות של חדרי שינה מעוצבים להורים, הגיעו עם מידות מדויקות של חדר השינה שלכם ועם רעיון כלשהו, הרעיון הזה – כללי ככל שיהיה, יהיה הבסיס לעיצוב חדר השינה שלכם וייתן קצה חוט לאיש המקצוע בחנות באשר לרצונותיכם. בחנות של אריק דיזיין תוכלו להתייעץ עם מומחים לעיצוב חדרי שינה שיכולו לייעץ לכם גם מניסיון וגם מהבנה של צורכיכם האישיים. הימנעו מחיפזון, חדר השינה צריך להיבחר בנחת, לכן חשוב שתגיעו לחנות הרהיטים עם זמן ובחון ולבדוק מספר אופציות ולהגיע לידי החלטה מושכלת.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן