כורסא לחדר שינה

כורסא לחדר שינה – בשביל מה בכלל צריך את זה?

כאשר אנחנו חושבים על עיצוב חדר השינה שלנו, אנחנו בדרך כלל נחשוב בראש ובראשונה על המיטה. המיטה היא ללא ספק המרכז של חדר השינה והיא מכתיבה את הבחירה בשאר הרהיטים לחדר כמו ארון, שטיח וכו’. בשנים האחרונות ישנה נטייה חדשה דווקא בעיצוב של חדרי שינה אצל אנשים והיא, לשלב מלבד הרהיטים הבסיסיים, גם ריהוט אשר משלים את העיצוב והופך את החדר מסתם עוד חדר שינה רגיל, לחדר שינה מעוצב עם טאצ’ אישי. בין הרהיטים שנהוג להוסיף, ללא ספק הרהיט האהוב ביותר הינו כורסא לחדר שינה. אתם ודאי שואלים, בשביל מה אנחנו צריכים כורסא לחדר שינה? במאמר זה של אריק דיזיין ננסה לענות על השאלה. ככל הנראה כאשר תגיעו לסיומו של המאמר אתם כבר לא תבינו איך לא חשבתם על זה קודם, ותתחילו לחשוב על עיצוב הכורסא שתהיה בחדר השינה ולתכנן היכן למקם את הכורסא שתקנו לחדר השינה שלכם. חנות הרהיטים של אריק דיזיין מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של כורסאות מעוצבות המותאמות לחדרי שינה ולחללים נוספים בבית.

כורסא לחדר שינה – לשתות את הקפה הראשון של היום בשקט

מי שלא מתחיל את היום לפני שמסיים לשתות את כוס הקפה הראשונה שלו, מבין עד כמה חשוב השקט הזה לפני סערת היום, ועד כמה הרגעים הללו של הקפה הם על סף רגעי קדושה ביום שלנו, רגעים בהם אסור לאף אחד לדבר איתנו, רגעים בהם כל מה שאנחנו רוצים לשמוע הוא את ציוץ הציפורים ואת צליל לגימת הקפה שלנו. כמובן, שכאשר אנחנו חיים עם עוד אנשים בבית, לשתות קפה בשקט על כורסת טלויזיה בסלון זו בקשה לעתים מוגזמת ולא רציונאלית, לכן, אין פתרון טוב יותר מאשר להניח כורסא לחדר שינה באחת מפינות החדר ולייעד את הפינה הזאת לפינת קפה. חישבו על זה: אתם מתעוררים בבוקר ושותים את כוס הקפה הראשונה שלכם בחדר השינה, ללא הפרעות וללא דיבורים. כמה נחת… אז זה בהחלט אפשרי על ידי הצבת כורסא לחדר שינה תוכלו ליהנות מזמן איכות ושקט עם הקפה שלכם בבוקר.

כורסאות מעוצבות לחדר השינה

אז באיזו כורסא לחדר שינה תבחרו? כמובן שהתשובה לכך תלויה במספר פרמטרים. ראשית, עליכם לדעת מה הגודל הנכון ביותר שצריך להיות לכורסא וזאת בהתאם לגודלו של החדר. מן הסתם לא תרצו שכל החלל הריק שנותר בחדר אחרי שהצבתם בו את המיטה והארון ינוצל אך ורק להצבתה של כורסא לחדר שינה, לכן, לקיחת מידות היא הצעד הראשון בבחירה של כורסא לחדר שינה שלכם. ככל שהמידות יהיו מדויקות יותר וככל שהתכנון יהיה עמוק יותר ויכנס לפרטים הקטנים ביותר של עיצוב החדר, כך המראה הסופי של החדר יהיה טוב יותר עבורכם. כצעד שני – בחרו את גוון הכורסא. עוד לפני שתחליטו באיזה סגנון תרצו את הכורסא שלכם – סגנון כפרי או סגנון יוקרתי, סגנון צעיר או סגנון אלגנטי ומתוחכם – חישבו על הצבע שתרצו לראות בחדריכם. האם תרצו שהכורסא שתציבו בחדר השינה שלכם תהיה בגוונים של המיטה, הארון, השידות והקירות? או שאולי תרצו צבע שישבור את חלל החדר? לגבי התאמת צבעים במקרה של שבירת העיצוב מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מנוסים בעיצור של חדרי שינה ובפרט בהצבת כורסא לחדר שינה. בנוסף לכך, כיום ישנן אפליקציות ותוכנות מקצועיות יותר, אשר יכולות לדמות את המראה של החדר שלכם ומאפשרות לכם לראות את התוצאה הסופית או לפחות משהו שדומה לתוצאה הסופית ולבחור בהתאם לראות עיניכם. לאחר בחירת גודל הכורסא ובחירת צבע הכורסא תוכלו להתרשם מקולקציות של כורסאות מעוצבות לחדרי שינה ולבחור את העיצוב אשר מתאים ביותר לחדר שינה שלכם.

כורסאות בד לחדר השינה

במקרים רבים מעדיפים אנשים לרכוש כורסאות בד לחדרי השינה שלהם על פני כורסאות מצופות בעור או בפלסטיק דמוי עור. ישנן מספר סיבות לכך ונתמקד בחלק מהן. ראשית, כורסאות בד ניתן לכבס, משמעות הדבר היא שגם אם במקרה נשפך לכם הקפה של הבוקר על הכורסא וגם אם החתול החליט לעשות צרכיו על הכורסא, ברוב המקרים תוכלו לשלוף את הכיסוי של כורסא ולכבס אותו בהרתחה ולהסיר את הכתמים ולשוות לו מראה חדש לחלוטין. שנית, במידה ומאסתם בצבע שבחרתם עבור כורסא לחדר שינה שלכם תוכלו תמיד לרפד את הכורסא בריפוד אחר בו תבחרו ולרענן את העיצוב, דבר שהרבה יותר מורכב לעשותו כאשר מדובר בכורסא עשויה מעור או פלסטיק דמוי עור. דבר נוסף שגורם לאנשים להעדיף כורסאות בד כאשר מדובר בנושא של כורסא לחדר שינה שלהם, הוא המראה הקליל של כורסת בד שלא מכביד על חדר השינה ואינו משתלט על החלל עם עיצוב גרנדיוזי או מוגזם מידי.

כורסא לחדר שינה בעיצוב אישי

כמובן שכיום ניתן בהחלט לחשוב על עיצוב של כורסא לחדר שינה שלכם באופן אישי. אם אתם חושקים בגוון מסוים, בבד מסוים או בעיצוב מסוים, תמיד תוכלו לפנות אל איש מקצוע ולהתייעץ איתו ואפילו להתאים לכם כורסא לחדר שינה באופן פרטני על פי המידות שתבקשו והעיצוב שתחשקו בו. כמובן שלצד כל הדברים הטובים וכל הסיבות להשקיע ולהציב בחדר שינה כורסא ייעודית, ישנן גם מעט חסרונות, כאשר החיסרון הגדול ביותר הוא הפיכתה של הכורסא אצל הרבה אנשים בסופו של דבר למתלה בגדים. כן, כולנו לעתים מתעצלים להניח דברים במקומם וכאשר יש כורסא בחדר מה טוב – הלוא כעת נוכל להניח הכל על הכורסא עד שנתפנה לסדר את החדר. היזהרו מכך! אחת התסמונות הנפוצות ביותר של כורסא לחדר שינה היא שהיא הופכת לאט ובטוח למתלה לבגדים ולתיקים ואט אט לא תוכלו לראות אותה כלל. חשוב מאוד מההתחלה כאשר אתם מקבלים את הכורסא אל חדריכם להעניק לה מקום של כבוד ולא להניח עליה חפצים –זכרו הכורסא שם בכדי לשרת אתכם ולא להפוך את החדר שינה שלכם לערימת בגדים גבוהה.

אצלנו בחנות של אריק דיזיין תוכלו להתרשם מקולקציה רחבה של כורסאות המותאמות הן לחדר השינה והן לחללים אחרים בבית. כורסא היא בהחלט רהיט שיכול לשנות את פני החדר ולהעניק חיות לעיצוב הכללי אשר בחרתם לחדר השינה שלכם. על ידי הצבת כורסא אחת בפינה של החדר בגוון אשר שובר את הצבעים של העיצוב הכללי, אתם יכולים להאיר את החדר כולו. למעשה לעתים כל מה שאתם זקוקים לו בכדי לשנות מעט את שיגרת החיים ואת המראה של החדר שלכם הוא שינוי אחד קטן – הוספת רהיט, החלפת רהיט, צביעה של נישה או קיר אחד בחדר וכו’. כורסא לחדר השינה שנבחרת בקפידה יכולה להכניס לכם הרבה אנרגיה חדשה לחדר, לעורר בכם השראה ולאפשר לכם לשתות א הקפה הראשון של הבוקר בשקט וללא כל מפריע.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן