כורסאות מעוצבות לשילוב עם ספות הסלון

מעוניינים להכיר את העולם המופלא של כורסאות מעוצבות משלימות לבית? תמיד חלמתם לצפות בטלוויזיה על כורסא יוקרתית? לשמח אחרים שישבו על אותה כורסא? ליהנות מהתקן ישיבה נוח ומפנק אחרי יום עבודה עמוס לעייפה? אם כל אלו מעניינים אתכם, במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור כורסאות מעוצבות ולגבשן באופן הכי טוב שיש בסלון הבית.

התאמה לספות הסלון היא ה- א-ב’ של הבחירה

אין ספק כי התאמתן של כורסאות מעוצבות לתכולת הסלון קריטית ובמיוחד לספות. ניתן לבחור כורסאות מעוצבות שנראות כמו הספות אבל כאן חשוב שלא ייווצר אפקט ה- “בערך” או ה- “סמוך” שמאפיין בדרך כלל ישראלים. רכשתם את הספות שלכם לפני שנים רבות כנראה. לא בטוח שכבר מייצרים ספות בטכניקת העיצוב הזו. סביר שלא מייצרים. לכן, רק במידה ומצאתם בדיוק את אותו הצבע ובדיוק את אותה הצורה ובדיוק את אותה מידת עובי כמו שיש בספות, כמובן שזו תהיה הבחירה הכי טובה שלכם, אבל הסיכוי שזה יקרה אינו גבוה. לכן, ההמלצה היא לרכוש כורסאות מעוצבות בעלות צבע מנוגד לספות על מנת שניתן יהיה להציב אותן במרחב ועדיין לשמור על עיצוב חלק ונקי.

גיבוש בחירה נכון ומדויק במידות – תנאי לרכישה נכונה

כאשר אתם לפני בחירת כורסאות מעוצבות, חשוב למדוד אותן, לשבת עליהן ולבדוק שאתם מגיעים בקלות עם 3 ברגליים על הקרקע וכך גם יתר האנשים שעתידים להשתמש ברהיט באופן קבוע. אם מי מכם אינו מגיע עד הסוף עם הרגליים והן באוויר, סימן שהכורסא גבוהה בשבילו והיא לא תהיה בטוחה מבחינה אורטופדית עבורו. רק רהיט בו 2 הרגליים נוחתות בקלות על הקרקע יכול להיות כזה שניתן לחשוב על רכישתו.

פרזול מחוץ לכורסא – אפשרי במידה ויוצר התאמה עיצובית

כורסאות מפורזלות הן כורסאות בהן החלקים הקשיחים שנמצאים מתחת לבד הישיבה חשופים מטעמים אומנותיים. ישנן כורסאות מעוצבות בהן עץ מעוצב ומגולף נמצא על הידיות ויש כורסאות בהן משתמשים בדמוי עץ לצורך כך, זאת לצד כורסאות בהן כל החלק הקשיח מוסתר. חשוב לבחור כורסאות עם חלק קשיח חשוף אומנותית רק אם התחברתם לעיצוב והוא מתאים לחלל המתגבש בחדר האורחים שלכם.

אריק דיזיין – הבחירה הטובה ביותר של כורסאות מעוצבות

בואו לרכוש כורסאות מעוצבות מבית אריק דיזיין וליהנות מכל מה שנדרש ברהיט שלכם: עיצוב מן המעלה הראשונה, נוחות, איכות ואחריות לתקופה ארוכה על כל רהיט

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן