סלונים פינתיים מעוצבים – ליהנות מחוויית מגורים ייחודית

מהם סלונים פינתיים ומהם היתרונות שלהם בעיצוב ביתכם? סלונים פינתיים מאפשרים לכם ליהנות מדקורציה ביתית חסרת פשרות. מיד תדעו מדוע הצבת סלונים אלו היא הכי כדאית ממש בכל בית. סלונים פינתיים הם לא רק טרנד, הם דרך עיצוב בלעדית בה משתמשים מיטב מתכנני הבתים.

סלונים פינתיים לחדרי אורחים קטנים

דיירים המתגוררים בבית ובו חדר אורחים קטן ייהנו מחיסכון אדיר במקום במרחב. חדר האורחים ייוותר עם מרחב רצפתי פנוי מרהיטים, בשונה מעיצוב מסורתי של רהיטים במרכז החלל. הדבר יאפשר יותר תנועה במרחב, מעבר קל מהסלון למטבח ולחדרי המגורים והתנהלות ביתית פחות צפופה. עבור בתים קטנים בהם גם הסלון קטן, סלונים פינתיים הם הפתרונות הטובים ביותר לאירוח.

סלונים פינתיים לחדרי אורחים גדולים

כמובן שגם אנשים שביתם גדול ייהנו מהיתרונות. בדרך כלל, כאשר שטח חדר האורחים גדול, נהוג לעבות אותו עם פתרונות ריצוף שיתנו קונטרה דקורטיבית למרחב, בלטות גדולות, שימוש נרחב בצבעי ריצוף בהירים ועוד. התמורות הללו יוצרות משטח ריצוף מעוצב ומרשים שחבל שעיני האורחים יפספסו. בשל כך, מומלץ לממש סלונים פינתיים שיותירו את הרצפה פנויה, מה שיבליט מאד את העיצוב שלה ויגרום לה לקחת חלק פעיל בעיצוב. לכן, כאשר בוחרים סלונים מעוצבים, מאד נדרש לדעת כיצד נראית או תיראה הרצפה שלכם על מנת ליצור תיאום טוב בין הספות אליה. ניתן לממש בחירה זו בקלות באמצעות הדמיית מחשב של רשת שיווק רהיטים מעוצבים.

סלונים פינתיים מבדים רחיצים

אחד הכשלים החמורים ביותר ברוב תחום הרהיטים הוא חוסר אפשרויות הרחצה שלהם. אנחנו לא אומרים שכל פעם שהכלב קפץ על הספה צריך לרחוץ. רחצת רהיטים הנה פרויקט ארוך שלא נעשה על בסיס יומי, אבל ברוב הרהיטים זה בכלל לא ניתן לביצוע. מים פשוט ישחיתו את הרהיט. כאן, אם נשפך לכם חומר מלכלך או חומר שהשאיר כתמים, ניתן להסיר זאת באמצעות חומרי רחצה סטנדרטיים מבלי לגרום נזק לספה. זוהי תמורה נדירה מאד בתחום סלונים פינתיים, בוודאי כאשר מדובר על רהיטים מעוצבים.

סלונים פינתיים בכל רמות הגימור בד

אנשים רבים חושבים על בד כעל עיבוד אריגי לא חלק, כשהאמת רחוקה מכך מאד. כיום, אופן עיבוד הבד נעשה בדרכים רבות, עד כדי הגעה למצב חלק של דמוי עור. ניתן לבחור את עיבוד הבד הרצוי בעינכם, החל מעיבוד מאורג ועד עיבוד חלק. בכך, אתם נהנים בדיוק ממה שאתם צריכים בתכננכם סלונים פינתיים מעוצבים.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן