פינת אוכל קטנה אריק דיזיין חנות רהיטים

פינת אוכל קטנה – הצעד הראשון בעיצוב הדירה

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים אשר העלו את כל נושא עיצוב פנים הדירה למודעותם של רבים. אם עד לפני מספר שנים אנשים היו בוחרים את רהיטי דירתם על פי רמת הפרקטיקה שלהם, הרי לנו שכיום אנשים מוכנים לוותר על הפרקטיקה והנוחות לטובת המראה.  אם גם אתם רוצים לשנות את מראה דירתכם ולעצבה מחדש בשלל סגנונות לבחירה, חשוב לדעת כי כיום יש מבחר עשיר של סגנונות עיצוביים, דגמים חדשניים וצבעים שונים שיוכלו להתאים לטעמכם האישי ולאופי הדירה שלכם. אריק דיזיין מציע שלל רהיטים במגוון סגנונות לבחירה כך שתוכלו להתאים את פרטי הריהוט הטובים והמתאימים ביותר עבורכם דירתכם. אך רגע לפני שאתם יוצאים למסע קניות לחידוש דירתכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. אחד האזורים השכיחים ביותר בהם רבים בוחרים להתחיל את מסע עיצוב דירתם הוא אזור המטבח ופינת האוכל. פינת אוכל קטנה, מעוצבת ומותאמת לקו העיצובי של כלל הדירה, תבטיח לכם את תחילתו של השינוי המיוחל. פינת אוכל קטנה הכוללת ארבעה או אף שישה כיסאות מותאמים משנה את כל האווירה בפינת האוכל בדירתכם, מה שיאפשר לכם להמשיך את הליך עיצוב הדירה ברגל ימין תוך התאמת כלל הרהיטים והשינויים לאחד החללים המשמעותיים ביותר בכל דירה, פינת האוכל.

כבר בשלב הראשון לאחר קבלת ההחלטה – התחילו למדוד, וכך תעשו זאת נכון!

אז רגע לפני שאתם ממהרים לבחור פינת אוכל קטנה, הנה לכם כל הטיפים החשובים ביותר שיבטיחו לכם בחירה נכונה וממוקדת על אף מבחר האפשרויות שעלול לבלבל ללא הכנה מוקדמת. ראשית, חשוב למדוד את גודל החלל העומד לרשות פינת האוכל הייעודית שלכם. לא מעט אנשים מגיעים למעמד הבחירה ללא מדידה מדוייקת ונכונה של חלל פינת האוכל בדירתם מה שמוביל לבחירה של פינת אוכל קטנה מידי או לחילופין, פינת אוכל גדולה מידי. פינת אוכל קטנה שאינה מותאמת לגודל החלל לא תשתלב טוב מבחינה עיצובית אך חשוב מכך, עלולה לגרום לתחושת צפיפות בעת הישיבה לארוחה. לעומת זאת, פינת אוכל גדולה מידי תגרום לתחושת עומס ומחנק בחלל מה שיפגע הן בנוחות הגרים בדירה והן בהליך עיצובה. לכן, כבר בשלב הראשון, לאחר שהבנתם כי אתם מעוניינים להתחדש בפינת אוכל חדשה לדירתכם, חשוב למדוד במדוייק את מידות החלל. לא מעט אנשים מודדים את גודל החלל בלבד ומגיעים עם מידות מדוייקות למעמד הבחירה. כאשר הם מזהים פינת אוכל קטנה שמושכת את תשומת ליבם הם מודדים את מידותיה, אך עדיין לא יודעים להחליט האם גודלה אכן מתאים לגודל החלל בדירה. מדידת החלל בלבד וכן מדידת פינת אוכל קטנה בלבד לא תמיד מספיקים ולכן חשוב מאוד להציב את פינת האוכל האידיאלית מבחינת גודלה באופן דימיוני בחלל דירתכם, ולמדוד את מידותיה. כלומר, תדמיינו פינת אוכל קטנה שתופסת מקום בחלל דירתכם, מה מידותיה המדוייקות כך שתתאים לישיבה נוחה ומרווחת בעת הארוחה מחד, ולא תיצור תחושת עומס ומחנק בחלל מאידך. לאחר השלמת הליך זה אתם מוכנים לעבור לשלב הבא.

הכירו את כלל הדגמים, הגדלים והסגנונות הקיימים כיום

בשלב הבא של בחירת פינת אוכל קטנה, חשוב לערוך סקר שוק אודות כלל הדגמים הקיימים כיום. כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקפידים על מראה דירתם, מה שמוביל לביקוש גדול של פינות אוכל מעוצבות בשלל סגנונות לבחירה. לכן, לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה של פינת אוכל קטנה, חשוב שתכירו את כל הסגנונות השונים הקיימים כיום. בין כלל הסגנונות השכיחים ביותר תוכלו למצוא פינת אוכל קטנה, פינת אוכל גדולה ונפתחת, פינת אוכל כפרית, פינת אוכל מודרנית, פינת אוכל פינתית ופינת אוכל מיושנת. אנשים רבים אשר מגיעים למעצד הבחירה לאחר השלמת השלב הראשון בלבד, לא מכירים את כלל הסגנונות הקיימים, מה שמוביל אותם לבחור את האפשרות הטובה ביותר בחנות אליה הם הגיעו. לעומתם, אנשים שמשלימים גם את השלב השני ועורכים סקר שוק מקיף אודות כלל הדגמים השונים, יודעים כי קיימים דגמים נוספים, מתאימים ויפים יותר שאינם נמצאים במלאי החנות אליה הם הגיעו, מה שמונע מהם להתפשר על הדגם הטוב ביותר שקיים בחנות. בעידן האינטרנטי ניתן להשלים את שלב הסקירה ברשת תוך מספר דקות בודדות בלבד. אריק דיזיין מציע עבור לקוחותיו שלל סוגים ודגמים של פינת אוכל קטנה, פינת אוכל נפתחת, פינת אוכל כפרית, פינת אוכל מודרנית, פינת אוכל פינתית ועוד.

מקדו את טעמכם האישי למניעת בלבול מיותר במעמד הבחירה

בשלב השלישי, רגע לפני יציאתכם למעמד הרכישה, חשוב להכיר לעומק את טעמכם האישי. לצד היתרון הגדול של שלל הסוגים והסגנונות העיצוביים השונים הקיימים כיום לפינות אוכל, יש גם חסכון מסוכן. נגעה למעמד הרכישה ללא היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי עלולה לגרום לכם לעמוד אוהדי עצות אל מול המבחר הגדול. למרות שאתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי בדיוק רב, הגעה למעמד הרכישה של פינת אוכל קטנה ללא מיקודו תגרום לכם בלבול מיותר. בלבול זה על פי רוב גורם לבחירה לא נכונה שתלווה את דירתכם לעוד שנים ארוכות. לכן, לפני שאתם יוצאים למעמד הבחירה, חשוב למקד את טעמכם. כל שאתם נדרשים לעשות זה לשלול את האפשרויות, הצבעים, הסגנונות והגדלים שאינם רלוונטיים כלל. לאחר הליך ראשוני זה, תשארו עם מספר מצומצם של אפשרויות שיכולות להתאים לחלל דירתכן הן מבחינת גודל והן מבחינת סגנון וצבע. שלב הסינון השני הוא בחירת הסגנונות, הגדלים והצבעים הטובים והמתאימים ביותר לטעמכם האישי ולגודל החלל העומד לרשותכם. בחירת האפשרויות הטובות ביותר מבין רשימה מצומצמת שכבר עברה סינון ראשוני תאפשר לכם להצביע על מספר מצומצם מאוד של אפשרויות רלוונטיות לדירתכם. לאחר השלמת כלל השלבים הכוללים את מדידות השטח בצורה נכונה, היכרות עם מגוון גדול של דגמים וסגנונות ומיקוד טעמכם האישי, תצליחו לבחור בצורה נכונה ומדויקת פינת אוכל קטנה ומתאמת במדויק לצרכים שלכם.

בין כלל פינות האוכל השכיחות והמבוקשות ביותר

אריק דיזיין מציע עבור כל לקוחותיו מגוון גדול במיוחד של דגמי פינת אוכל קטנה, פינת אוכל גדולה, פינת אוכל כפרית, פינת אוכל מודרנית, פינת אוכל פינתית, פינת אוכל עגולה ועוד. הקפדה על כלל הטיפים שהובאו לעיל תאפשר לכם ליהנות מהמגוון הגדול כיתרון לבחירה מותאמת במדויק לצרכים שלכם אך מנגד, הגעה למעמד הבחירה ללא כלל שלבי ההכנה יהפכו את המבחר הגדול לחיסרון שיבלבל אתכם ויגרום לכם לבחור לא נכון. פינת אוכל קטנה, מעוצבת ומותאמת לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את כל דירתכם תאפשר לכם להתחיל את הליך השינוי בעיצוב דירתכם ברגל ימין. אחד החללים אליו כלל האורחים נושאים את עיניהם הוא חלל פינת האוכל שחשוב שיהיה חמים, ביתי ומעוצב. אל תתפשרו ואל תתעצלו למלא אחר כל הצעדים והטיפים החשובים, לא כל יום קונים פינת אוכל חדשה.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן