הכירו את האפשרויות לתכנון פינות אוכל ביתיות

פינות אוכל הן פינות החמד שלכם לכינון הארוחות המשפחתיות ולכן הן מהוות חדרים חשובים מאד לעיצוב ולתכנון. במאמר שלפניכם נספק את כל המידע אודות בחירה מושכלת של עיצוב חדרים אלה. פינות אוכל מאופיינות במספר פרמטרים שכדאי מאד להכיר לפני שיוצאים לבחור בפועל.

מבנה השולחן – הבסיס לבחירה

לשולחנות פינות אוכל שני מבנים: קבוע ונפתח. במידה ואתם מרבים לארח לעתים קרובות, כמובן שדגם נפתח הוא האופציה בשבילכם. כיום לא צריך לאפסן את פלטות הפתיחה בארון הבגדים. השולחן מגיע עם מסילות המאפשרות להזיז את הקצוות שלו ולנצור אותם. לאחר מכן, בסיום האירוע, לשחרר את הנצרה ולקפל חזרה את הרכיבים כדי לגבש שוב את גודלו המקורי של השולחן. מיד תראו איך על אך שהשולחן נפתח, גודלו לגמרי מתכתב גם עם חדרי האוכל הקטנים ביותר.

הסוד לחוסר צפיפות – בחירת שולחן עגול

בדרך כלל, כאשר יצרנים מגיעים עם רהיטים לשיווק, הם יציגו את הדגמים העגולים כדגמים יותר קומפקטיים מאלו המרובעים. זו לא רק הצגה, זו גם המציאות. שולחן עגול, ובמיוחד עגול לחלוטין ולא אליפסה, אינו ניחן בפינות מזדקרות, אינו ניחן במידה גדולה לעומת מידה קטנה, ועל כן הוא מתהווה סימטרית במרחב. בחדר קטן זה ממש אידאלי לבחור פינות אוכל עגולות. אם הן עגולות ונפתחות, גם הפתיחה לא תגרע משאבי מקום מרובים ותאפשר לארח אורחים רבים כשהחדר אינו גדול. זהו הסוד האמיתי לבחירה מוצלחת של פינות אוכל.

בחירת העיצוב של פינות האוכל

עיצוב פינות אוכל מורכב משלוש קטגוריות עיקריות: מבנה, גוון ופרספקטיבה. המבנה מעיד אם השולחן נפתח או לא נפתח, עגול או מרובע. אנו המלצנו בפרקים הקודמים על פינות אוכל עגולות ונפתחות ועל כן זהו, גדול המבנה, אבל חשוב לבדוק אם הוא מתאים עיצובית לחלל החדר שלכם לפני שמאשרים אותו. הבדיקה יכולה להתבצע באמצעות הדמיית מחשב. הגוון קובע את צבעם של השולחן והכיסאות, שלרוב ייבדלו זה מזה. חשוב לבדוק שהגוונים של שני סוגי הרהיטים מתאימים לעיצוב המרחב שלכם. הרצפה, ורהיטים סמוכים יכולים להיות רפרנס טוב לביצוע התאמה זו. הפרספקטיבה קובעת את הגודל המרחבי ולא את המידות הפיזיות. שולחן וכסאות עבים יתאימו רק לחדרים גדולים ולהיפך, על מנת שלא ליצור בליטות או חוסר התאמות עיצוביות בין הרהיטים למרחב.

אריק דיזיין – הבית שלכם לרכישת פינת אוכל חדשה

בבית אריק דיזיין תוכלו למצוא פינות אוכל ביתיות מן המעלה הראשונה! פינות אוכל אלו מאופיינות בשולחנות עגולים ובכיסאות בשלל צבעים וריפודים בעיבודים שונים. בואו לבחור את סט הריהוט המוצלח והמתאים ביותר עבורכם!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן