דגמים מובילים של פינות אוכל

בואו להכיר את פינות האוכל החדשות שלנו ולהתחדש בחדר התכנסות חדש ברמת גימור מרשימה! כאן תוכלו למצוא פינות אוכל מובילות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב מרשים במיוחד בחדר האורחים! אם גם אתם מתעניינים בפינת אוכל חדשה לבית – ניתן למצוא כאן את הדקורציות הטובות ביותר, ואת רהיטי האיכות המובילים!

פינות אוכל קוניות

פינות האוכל העיקריות שמשמשות בבתים חדשים. במקום שהרגליים נמצאים בפינת השולחן הן נמצאות במרכזו ונפרסות כמו קונוס. חלק מהשולחנות מכילים רגל אחת עבה שממוקמת בדיוק במרכז ובחלקם האחר מדובר על רגליים שיוצאות מנקודה אחת ונפרסות באלכסון כלפי מטה. פינות אוכל אלה ניתנות להסדרה בגימור שחור או בהיר לבחירתכם. ניתן לבחור כסאות מחומר קשיח, בד או עור על פי מה שהכי מתאים לכם.

פינות אוכל רגליים פינתיות

לרשותנו דגם אחד בו הרגליים יוצאות מפינות השולחנות. הפריסה שלהן באלכסון והגוון של השולחן שחור. השולחן נפתח וניחן בצביעת בטון ידנית. הרגליים עשויות מתכת. פתיחת השולחן מגדילה אותו במטר רבוע שלם. מידותיו ללא הפתיחה הן 2.2 מ’ לאורך ו- 1.1 מ’ לרוחב. ניתן להזמין את פינת האוכל הזו במגוון רחב של עיצובים וטקסטורות.

התאמות מושלמות לכל פינת אוכל

היתרון הגדול ברכישה אצלנו הוא שאין אף רהיט שמגיע בנפרד. אנו ביצענו את ההתאמות העיצוביות בין הכסאות לשולחנות השונים. כמובן שניתן לשנות את הרכישה ולעצב את תוואי הכסאות ביחס לשולחן שקניתם על פי רצונכם. כאן ניתן למצוא מבחר כסאות יוקרה לפינות אוכל מעור או מבד לבחירתכם.

רכישת פינת אוכל דקורטיביות בפועל

ניתן לגשת להדמיית המחשב שלנו ולבחור את פינת האוכל המושלמת למיקום בחדר ההתכנסות הביתי שלכם. אנו מתמחים בשיווק פינות אוכל מסוגים רבים, כפריות, מודרניות, בעיצוב עם 4 רגליים פינתיות או בעיצוב קוני של הרגליים ממרכז השולחן. השולחנות והכסאות שלנו ניחנות בעיצוב שחור או בהיר לבחירתכם. ניתן למצוא כאן פינות אוכל בקלות רבה בהתאמה לשימושכם. ניתן להסדיר פינות אוכל נפתחות או פינו תאוכל בעלות גודל קבוע. המבחר גדול ומאפשר לכל אחד למצוא את פינת האוכל המושלמת עבור ביתו ללא כל קושי. השירות כולל הובלה והתקנה!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן