שולחן אוכל עגול אריק דיזיין חנות רהיטים

מעוניינים להתחדש בשולחן אוכל עגול? כך תדעו לבחור נכון

אם עד לפני מספר שנים בודדות שולחנות האוכל נבחרו על ידי רבים תוך התייחסות לעיניין הפרקטיקה בלבד, הרי לנו שכיום חל שינוי משמעותי. כל נושא הנראות הכללית של הדירה בכלל וכן של פינת האוכל פרט, עלה לתודעתם של רבים כך שכיום ישנם לא מעט אנשים שבוחרים את רהיטי דירתם וכמובן גם שולחן אוכל עגול, בהתאם למראהו הכללי והתאמתו לשאר הרהיטים והקו העיצובי של הדירה. אז במידה וגם אתם מעוניינים להתחדש באפשרות של שולחן אוכל עגול, חשוב שתכירו את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם טרם מעמד הבחירה על מנת שתצליחו לחסוך את הבלבול ולבחור נכון ומדוייק. לא מעט אנשים אשר מדלגים על שלבי ההכנה ומגיעים מיד למעמד הרכישה מוצאים את עצמם אובדי עצות ומבולבלים לחלוטין אל מול המבחר הגדול הקיים לבחירתם. אריק דיזיין, אשר עוסק בתחום מזה שנים, מציע ללקוחותיו מבחר אדיר ורחב ידיים של אפשרויות, שיגרמו גם לכם להתבלבל. בלבול זה על פי רוב גורר בחירה שאינה נכונה ומיטבית הן מבחינת גודלו של שולחן אוכל עגול והן מבחינת נראותו הכוללת את צבעיו וסגנונו העיצובי.

לכן, לפני שאתם בוחרים שולחן אוכל עגול וחדש לפינת האוכל בדירתכם, כדאי שתכירו את הנקודות הבאות.

● חומרי הייצור של השולחן שלכם

שולחן אוכל מעץ מלא

כיום יש מגוון רחב של חומרים מהן ניתן לבנות שולחן אוכל עגול. לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה חשוב שתכירו לפחות את האפשרויות השכיחות ביותר. האפשרות הראשונה היא כמובן שולחן אוכל עגול מעץ. אפשרות זו נחשבת לאיכותית והעמידה ביותר מכולן ולכן, במידה ותבחרו בה, תידרשו לשלם עשרות אחוזים יותר בהשוואה לחלופות. חשוב להדגיש ולומר כי שולחן אוכל עגול מעץ נחשב עמיד במיוחד כך שתוכלו ליהנות ממנו למשך שנים ארוכות. בעזרת כמות נדיבה של לכה מקצועית ניתן לשמור על העץ מפני רטיבויות הידועות כפוגעות בחומר זה וכן מכתמים רבים שעלולים לחלחל לחלקו הפנימי של העץ.

שולחן אוכל מ MDF בציפוי פורמייקה

האפשרות השניה היא שולחן העשוי MDF בציפוי פורמייקה. אפשרות זו אף היא שכיחה במיוחד בשל עמידותה ועלותה הנמוכה בהשוואה לאפשרות של שולחן אוכל עגול מעץ. עלות שולחן אוכל עגול מ MDF זולה בעשרות אחוזים מה שהופך את חומר הייצור הזה למבוקש ונגיש לכלל האוכלוסיה. החסרונות של חומר זה בהשוואה לעץ טבעי הן בעיקר עמידות נמוכה, אורך חיים קצר יותר ואף התנפחויות במידה והחומר יחשף לנוזלים. ציפוי הפורמייקה על פי רוב מספיק בכדי להגן על ה MDF מפני נוזלים מה שברוב המקרים מונע מצבים של התנפחויות.

שולחן אוכל מזכוכית מחוסמת

האפשרות השלישית היא שולחן אוכל עגול עשוי זכוכית. בשל הביקוש הגדול מצד הציבור לשולחנות אוכל עגולים בשנים האחרונות, החלו לייצר גם דגמים עגולים בשילוב זכוכית מחוסמת. זכוכית זו אינה ניתנת לשבירה בקלות רבה מה שיבטיח לכם יציבות ועמידות רבת שנים של השולחן. מבחינת בלאי, אפשרות זו של שולחן אוכל עגול בשילוב זכוכית מחוסמת מתבלא באיטיות רבה אך החסרון הגדול ביותר בגינו רבים בכל זאת בוחרים לשלם עבור עץ או MDF הוא שולחן נפתח. שולחן אוכל עגול נפתח מגיע אך ורק בדגמי העץ וה- MDF מה שמהווה חסרון משמעותי לזכוכית. לכן, אם גם אתם מעוניינים באפשרות של שולחן אוכל עגול נפתח במטרה לאפשר גם לאורחים לשבת בנוח, חשוב לבחור את אחת מבין האפשרויות שצוינו מעלה.

אפשרות זו מובילה אותנו לנקודה הבאה, הגדלים השונים של השולחנות המוצעים למכירה.

● גודלו הפיזי של השולחן שלכם

גודל שולחן אוכל עגול נמדד בקוטר. בשונה משולחנות מרובעים הכוללים מידת רוחב ומידת אורך, שולחן אוכל עגול מגיע במדיות זהות לכלל זוויותיו. הקוטר היא אמת מידה למדידת מעגלים ומייצגת את האורך בין קצוות המעגל. כלומר, אם אתם מעוניינים באפשרות של שולחן אוכל עגול קטן, קוטר של 80 ס”מ הוא התשובה עבורכם. שולחן אוכל עגול קטן בעל קוטר של 80 ס”מ מתאים לשני אנשים לכל היותר. המידה הממוצעת של שולחנות אוכל עגולים משפחתיים על פי רוב מגיעה לקוטר של מטר אחד ועשרים סנטימטרים. לכן, רגע לפני שאתם מגיעים לבחור את שולחן האוכל הבא שלכם, חשוב להתייחס לכמה דגשים חשובים בעיניין הגודל המתאים ביותר עבורכם. הדגש הראשון הוא כמובן מדידת החלל בו תרצו להציב את שולחן האוכל העגול. מדידת החלל אינה מספיקה, עליכם גם לערוך מעין הדמיה של שולחן אוכל עגול בגודל המיטבי עבורכם.

כך תדעו למדוד נכון שולחנות אוכל עגולים

הגיעו למעמד הבחירה מוכנים כאשר אתם מכירים היטב את גודל השולחן האידיאלי עבור הצרכים שלכם מחד וכן עבור גודל החלל מאידך. אל תשכחו להביא בחשבון שלכם גם את הכיסאות שיתפסו עוד מעט מקום. לאחר שלב זה, שאתם מכירים היטב את כל חומרי הייצור השכיחים ביותר של שולחן אוכל עגול וכן יודעים מהו גודל השולחן הטוב ביותר עבורכם, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא, שלב בחירת הדגמים והצבעים המתאימים ביותר לעיצוב כלל דירתכם.

השלב האחרון – התאימו נכון את עיצובו ומראהו של השולחן לטעמכם האישי ולעיצוב כלל הדירה

כפי שציינו מעלה, אריק דיזיין אשר עוסק בתחום מזה שנים ארוכות מציע מגוון עשיר במיוחד של אפשרויות לבחירה. לכן, גם בפן הזה חשוב לעשות את שיעורי הבית שלכם טרם הגיעכם לבחירת שולחן אוכל עגול. בין כלל שיעורי הבית שיש להשלים בעיניין העיצוב, חשוב תחילה להכיר את הקו העיצובי של דירתכם. היכרות עם הקו העיצובי נעשית על ידי זיהוי משתנים שחוזרים על עצמם בקרבת מקום פינת האוכל. המשתנים יכולים להיות סגנונות עיצוביים של רהיטים, צבעים או חומרים שונים בהם נעשה שימוש באזור המיועד לשולחן האוכל העגול שלכם. לאחר שזיהיתם את הקו העיצובי בדירתכם, חשוב להכיר או לכל הפחות למקד את טעמכם האישי. במידה ולא תעשו זאת, תגיעו למעמד הבחירה ותתבלבלו מרוב האפשרויות המוצעות אצל אריק דיזיין.

הגיעו למעמד הרכישה רק לאחר השלמת כלל הנקודות הללו

לאחר שאתם מכירים היטב את הקו העיצובי ואף דייקתם את טעמכם האישי, מומלץ לערוך מעין סקר שוק קצר אודות כלל האפשרויות של שולחן אוכל עגול המתאימות ביותר עבורכם. זיהוי מספר דגמים יאפשרו לכם להגיע ממוקדים במיוחד למעמד הרכישה ולהתחדש בשולחן אוכל עגול ומרשים שיספק את כל צורכיכם. זכרו, הדגשים עליהם חשוב לשים דגש טרם בחירת שולחן אוכל עגול הם איות החומר ממנו הוא מיוצר, גודלו הפיזי של השולחן, האפשרות לפתוח אותו וכמובן מראהו הכללי והתאמתו לעיצוב של כלל הדירה. בחירה מושכלת לאחר התייחסות לכלל הנקודות והטיפים שהובאו מעלה תתברר כנכונה ומוצלחת כך שתוכלו ליהנות מפינת אוכל מפנקת לאורך שנים ארוכות.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן