רהיטים מעוצבים לבית בהתאם לסטייל שלכם - אריק דיזיין

רהיטים מעוצבים לבית בהתאם לסטייל שלכם

הבית שלכם חייב לשקף את האופי שלכם, והאלמנט המרכזי בעיצוב של הבית הוא כמובן הרהיטים שנמצאים בו. כך כל אורח שיכנס לבית שלכם יוכל להבחין מיד בסגנון החיים שמאפיין אתכם – בין אם מדובר על סגנון יוקרתי, סגנון כפרי או סגנון מיושן. מהסיבה הזאת אתם צריכים לדאוג תמיד לרכוש רהיטים שמתאימים לאופי ולסטייל שלכם – וכמובן לא להתפשר בשום שלב. אם אתם מחפשים רהיטים מעוצבים לבית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאולמות התצוגה של אריק דיזיין ובתוך זמן קצר אתם עומדים להתאהב.

חברת אריק דיזיין לא רק תספק לכם רהיטים מעוצבים לבית, היא תוכל להעמיד לרשותכם רהיטים בהתאם לסגנון המועדף עליכם. כאשר ישנה אפשרות לבצע התאמה אישית בין הדרישות שלכם ובין הרהיטים המוצעים, כך שבסוף תקבלו את הרהיט המושלם. ההצלחה איננה נמדדת אך ורק במחיר האטרקטיבי שאותו אתם תקבלו, ההצלחה נמדדת על פי שביעות הרצון שלכם מהרהיט עצמו.

באריק דיזיין יעשו כל מאמץ על מנת שהרהיט יותאם בצורה מושלמת לכל אחת מהדרישות שלכם – דרישות גדולות ודרישות קטנות כאחד. כך שבסוף אתם תוכלו לדעת שכל רהיט שנמצא בדירה שלכם הוא כזה שמתאים לכם ולסטייל שלכם, ללא התפשרויות וללא ויתורים שהם לא אמורים להיות בלקסיקון שלכם.

רהיטים מעוצבים לבית עם אמירה

כבר עשרות שנים שאריק דיזיין מעצבת ללקוחותיה רהיטים בעיצוב אישי, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר – דבר שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. השאיפה היא לתת ללקוח את הרהיט שעליו הוא תמיד חתם, כזה שמתאים לאופי שלו ולסגנון של הבית כולו. רהיט שכל מי שיכנס לדירה ישר ישים אליו לב, ויוכל להבין כמעט באופן אוטומטי מה מייחד אתכם לעומת כל שאר האנשים. כי רהיטים עם אמירה זה הרבה מעבר לעוד סתם רהיטים שאמורים למלא את החלל ולתפוס את הנפח שיש בכל חלל בבית.

ברגע שתבינו כי הרהיטים הם שוברי השוויון בדירה שלכם אתם כבר תתייחסו אליהם בצורה אחרת. אנו מתייחסים במלוא הרצינות לרהיטים שלנו, כאשר אנו נותנים לכל רהיט תשומת לב מרבית – כך שהוא יהיה הרהיט המושלם מכל בחינה אפשרית. לעיתים הפרטים הקטנים ברהיטים הם אלה שעושים את כל ההבדל, ומיד כאשר תיכנסו לאחד מאולמות התצוגה של אריק דיזיין אתם תוכלו להבין עד כמה הפרטים הקטנים יכולים להיות חשובים. אם נמאס לכם מהריהוט הבסיסי בדירה שלכם, הגיע הזמן לרכוש רהיטים עם אמירה.

רהיטים מעוצבים לבית לא רק לאלפיון העליון

כמובן שאם תגיעו לאולמות התצוגה של אריק דיזיין אתם תוכלו למצוא לא מעט אנשים המשתייכים לאלפיון העליון. אך אולי זה יפתיע אתכם לגלות שגם אתם יכולים לרכוש רהיטים מעוצבים לבית שלכם, כל זאת בליווי צמוד של אחת מחברות הריהוט הגדולות ביותר בישראל. אתם לא צריכים להשתייך לאלפיון העליון או להכניס את היד עמוק לכיס, כי בסוף כולם שווים – וכל אחד מקבל את השירות הטוב ביותר.

רהיטים המוגדרים כמעוצבים יכולים להיות באיכות הגבוהה ביותר ובדיוק במחיר האופטימלי מבחינתכם. כל זאת מכיוון שבאולם התצוגה יש כמות גדולה של רהיטים שמותאמים לצרכים של כולם. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיד מה התקציב שלכם ואיזה סוג של רהיט אתם מחפשים, ומיד לאחר מכן יפנו אתכם בדיוק למקום הנכון. שירות VIP הוא שירות שכל לקוח באריק דיזיין מקבל, כי עוד לפני שבוחרים את הרהיט המושלם צריך לקבל את השירות הטוב ביותר.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן