אריק דיזיין - לוגו
אריק דיזיין - מזרונים ראשון לציון

אריק דיזיין – מזרונים ראשון לציון

שוקלים לרהט את כל הבית? מה דעתכם להתחיל מחדר השינה? היתרון בחדר השינה הוא שהוא מהווה יחידה נפרדת בבית, הממלכה הקטנה שלכם ואפשר לעצב אותה בקו אחר שאר חלקי הבית. את הסלון בדרך כלל מתאימים למטבח ולפינת האוכל אך חדר השינה יכול להיות החדר בו אתם פורצים גבולות ועולים לגבים חדשים עם עיצוב מדהים.

מזרונים ראשון לציון – חדר שינה מהאגדות

באריק דיזיין תמצאו מבחר חדרי שינה שונים שיהפכו את חדר השינה שלכם מיוחד במינו. מוזמנים להיכנס לגלריית הרהיטים שלו באתר ולמצוא את חדר השינה המועדף עליכם. מיטה, מזרון, שידה, ארון בגדים וכל פריט ריהוט אחר לחדר השינה כולל אקססוריז מתאימים.

חיפשתם מזרונים ראשון לציון והגעתם אלינו? שמחים לארח אתכם כאן ולמצוא מגוון פרטי ריהוט לבית, ספות, מערכות ישיבה בהתאמה אישית, חיפויי קירות מיוחדים ויועצי עיצוב שיערו לכם לרהט את בית החלומות שלכם בתקציב שלכם ובסגנון העיצוב שלכם.

חנות ריהוט בראשון לציון – אריק דיזיין – מזרונים ראשון לציון

בואו להתרשם ממבחר פרטי הריהוט היוקרתיים באריק דיזיין בראשון לציון, מגוון פרטי ריהוט לבית הכול תחת קורת אחת במחירים נוחים מהיבואן לצרכן, שירות אישי ויעוץ בהתאמה אישית , עיצוב פנים לסלון ועוד.

אריק דיזין – מזרונים ראשון לציון

אנו עובדים עם מיטב האדריכלים ונהנים לעצב בתים בפרויקטים שונים. השאירו שם וטלפון או חייגו אלינו לקביעת פגישה אישית בחנות והגיעו לבקר אותנו בשעות הפעילות בחנות הבית בראשון לציון, אריק דיזיין המובילים בריהוט.

חנות מזרונים ראשון לציון

היכנסו לאתר להתרשם ממבחר פרויקטים בהם שיתפנו פעולה עם מעצבים שונים להשגת תוצאות מדהימות עבור הלקוחות שלנו. כל בית וכל פרויקט הביא לידי ביטוי את יצירתיות האדריכל או מעצב הפנים האחראי ושילב את פרטי הריהוט המיוחדים והאקסקלוסיביים של אריק דיזיין.

לישון כמו שצריך – חנות מזרונים ראשון לציון

אין ספק שהשקעה במזרון ומיטה נוחים היא צעד חכם. אנו מבלים שליש מהיממה כ-8 שעות במיטה בשינה, שוהים במיטה בנוסף שעות רבות לפני השינה וכדומה ולכן מיטה גדולה ונוחה היא מוצר צריכה בסיסי שכולנו חייבים ליהנות ממנו כמיטב יכולתנו.

מזרונים ראשון לציון – חנות הריהוט אריק דיזין

אנו יכולים לחסוך על בסיס יומי במקומות רבים אך בבואנו לרכוש מיטה ובמיוחד מזרון יהיה זה חכם להשקיע אפילו קצת יותר כסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, בריא יותר, נוח יותר ומעוצב יותר. מזרון איכותי ישפר את איכות השינה שלנו ולאחר מכן את כל היום שלנו תודת לשינה הטובה עליו.

ריהוט לכל הבית – מזרונים ראשון לציון

טיפ: לפני שאתם מגיעים לחנות רהיטים ומתחילים לראות מיטות, כדאי שתמדדו את גודל החדר ואת הכיוונים המתאימים למיטה. חבל להתאהב במיטה שלא מתאימה מבחינת הגודל או הצורה לחדר וכן לארון הבגדים, לריצוף וכדומה. ראשית מדדו ואז תוכלו לבחור מיטה מתאימה.

מזרונים ראשון לציון – אריק דיזיין

לאחר שיהיה לכם את המידות תוכלו לבחור מיטה מתאימה. במידה ואתם רוצים מיטה זוגית זכרו שהסטנדרט למיטה זוגית הוא 190 אורך על 140 רוחב. רוב המיטות הן בגודל הזה אך בשנים האחרונות בישראל עוברים למידות גדולות יותר של מיטות, כנהוג בארצות הברית למשל, שם המיטה הסטנדרטית היא באורך 200 מטרים לפלות וברוחב 160 מטר.

אריק דיזיין – חנות מזרונים ראשון לציון מהיבואן לצרכן

באריק דיזיין תמצאו מגוון פרטי ריהוט ברמת גימור מושלמת, מחומרי הגלם המשובחים ביותר בהתאמה אישית לצרכי הדירה שלכם. בואו להתרשם מקולקציית הפרימיום שלנו באתר ובחנות ולבחור את פרטי הריהוט הטובים ביותר, רהיטי יוקרה ופתרונות עיצוב אישיים.

צריכים מיטה ומזרון חדשים? באריק דיזיין תמצאו מבחר דגמים בהתאמה אישית עם איכות בלתי מתפשרת ושירות אישי ומקצועי שיעזור לכם להתמצא בחנות וייתן לכם טיפים מקצועיים לגביי כל הפריטים.

פרטי ריהוט נוספים באריק דיזיין: פינות אוכל מעוצבות, פינות ישיבה, כורסאות טלוויזיה ועוד.

בואו לראות ולקנות את פרטי הריהוט המיוחדים ביותר והאיכותיים ביותר חנות הבית אריק דיזיין בראשון לציון מערב, מחכים לראותכם, בהצלחה! >>

בואו לפגישת ייעוץ והכוונה עם מעצב פנים ללא התחייבות, נשמח לעזור לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולסייע לכם לעצב את בית החלומות שלכם בעזרת חיפויי קיר מיוחדים ומגוון פרטי ריהוט יוקרתיים ליצירת אווירה ייחודית בבית שלכם.

צריכים לרהט את הבית? תאמו פגישה עם מעצב, השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו ובואו להתקדם לריהוט חדש ואיכותי מהקולקציה החדשה בחנות שלנו! מחכים לראותכם באריק דיזיין, חנות הרהיטים המובילה בראשון לציון מערב והסביבה! נתראה בחנות, בהצלחה!

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן