אריק דיזיין - לוגו

כסאות אוכל

בחירה חכמה של כיסאות לפינת אוכל חשובה לא פחות מבחירת השולחן עצמו. מלבד השפעתם של הכסאות על המראה הכולל של פינת האוכל חשוב לייחס חשיבות גם לאיכות, עמידות וכמובן נוחות. באריק דיזיין שמים דגש על עיצוב פרקטיות ואיכות ומאפשרים לכם ליהנות מפינת אוכל הכוללת כסאות נוחים ובעלי עיצוב ייחודי. צפו בקטלוג כסאות לפינת אוכל

 

איך בוחרים כסאות לפינת אוכל?

הנה כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם להבין איך לבחור כסאות לפינת אוכל:

  • האם הכיסאות הם חלק מהסט או לא – דבר ראשון צריך להבין עם השולחן מגיע עם כיסאות פינת אוכל או לא. לא כל שולחן מגיע עם כיסא לפינת אוכל, מצב כזה מאפשר רכישה של כיסאות אוכל בנפרד ובהתאם לרצונות והצרכים שלכם. 
  • כמות הכיסאות – לפעמים אנחנו נתקעים עם יותר מדי ולפעמים עם פחות מדי כסאות לפינת אוכל. לרוב מקבלים ארבעה כיסאות ברכישה  של פינת אוכל וייתכן ותצטרכו כמות גדולה יותר לצד הרצון שכלל הכסאות יהיו זהים ומתאימים לשולחן, במקרים כאלו מומלץ לרכוש את הכיסאות לפינת אוכל בנפרד. 
  • סגנון – כיסא לפינת אוכל יכול לעשות את כל ההבדל בין פינת אוכל רגילה לפינת אוכל מרשימה. כסאות לפינת אוכל צריכים להיות מתאימים לשולחן ואם מצאתם כיסא לפינת אוכל בנפרד מהסט והתאהבתם בו ואתם מרגישים שאלה הכיסאות שאתם חייבים לפינת האוכל, אפשר לוותר על הכיסאות המקוריים ולהתאים להם את הכיסאות החדשים שמצאתם. מבחינת סגנון דבר ראשון צריך להחליט אם אתם רוצים כיסא אוכל עם משענות יד או לא. דבר שני להחליט אם אתם רוצים כסאות מרופדים או נקיים מריפוד כמובן חשוב לתת התייחסות לגם לעיצוב של שולחן פינת אוכל על מנת שתהיה התאמה בינו ובין הכסאות.
  • נוחות מעל הכול – כיסא לפינת אוכל חייב להיות נוח דבר ראשון. כסאות לפינת אוכל לא מקבלים את הכבוד הראוי להם והרבה פעמים אנחנו מתלהבים מפינת אוכל בחנות או אצל אורחים בבית וכאשר אנחנו יושבים על הכיסאות הם לא נוחים וזה הורס לנו את החוויה ואת הרושם שהתקבל מפינת האוכל. כיסא לפינת אוכל צריך להיות נוח לישיבה, בזווית הנכונה, עם משענת גב רחבה ולא כואבת, משענת ישבן נוחה ומשקל הכיסא צריך להיות כזה שאפשר יהיה להזיז אותו בקלות גם על ידי ילדים למשל ולא להיאבק עם הכיסא בכל פעם שרוצים להיכנס ולצאת לישיבה ליד השולחן.
trophy

ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון בתחום הרהיטים בישראל

verified

איכות

רהיטים ברמה גבוהה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים

headset

שירות

זמינים לכל פנייה או שאלה במוקד הטלפוני שלנו

money bag

מחיר

מחירים נוחים ללא התפשרות על הרמה המקצועית

delivery

זמני אספקה

אספקה מהירה של הדגמים הקיימים במלאי

check list

מבחר

מבחר רחב של דגמים ושילובים בצבעים שונים

אריק דיזיין - כל מה שאתם צריכים לפינת אוכל מושלמת

לסיכום, כסאות לפינת אוכל הם חלק חשוב בפינות אוכל וכאשר אנו צריכים לבחור פינת אוכל חדשה כדאי שנקדיש להם לא פחות זמן מהזמן שנקדיש לבחירת השולחן. שולחנות כיסא האוכל חשובים מאוד להרגשה ולנוחות שלנו סביב השולחן וכיסא חשוב מאוד גם לעיצוב. 

צריכים עזרה בבחירת פינת אוכל כולל כיסאות אוכל מושלמים? באריק דיזיין תהנו מייעוץ על ידי מעצב פנים מקצועי לבחירת כל פרטי הריהוט האיכותיים ביותר לבית!

לקוחות ממליצים

אריאל ואזנה
אריאל ואזנה
סקירה אחת
googleקרא עוד
הניסיון עושה את שלו! הייתי במספר חנויות ואף מוכר לא הצליח להבין את הראש שלי ואת מה שאני מחפש בדיוק, אריק ידע לעשות את זה והרוויח אותי כלקוח לעוד שנים רבות
אורטל שמש
אורטל שמש
54 סקירות
googleקרא עוד
תודה לכל הצוות של החנות על העזרה והשירות המצוין ⁦❣️⁩
נדב גלמור
נדב גלמור
28 סקירות
googleקרא עוד
שירות מעולה! כבר יצא לי פעם אחת ליפול עם קניית רהיטים ומאז למדתי לא להיכנס להרפתקאות ולקנות רק במקומות שאני מקבל עליהם המלצות. אחלה חנות!!
אביטל פורת פרידמן
אביטל פורת פרידמן
38 סקירות
googleקרא עוד
רהיטים לבית זה לא משהו שקונים כל יום וגם לא כל שנה, לכן העדפנו ללכת על הטוב ביותר. קנינו מספר רהיטים במחיר אטרקטיבי והיינו מאוד מרוצים. תודה לכם!
חני בראל
חני בראל
41 סקירות
googleקרא עוד
כבר מהרגע שנכנסנו לחנות ידעתי שנצא לפחות עם רהיט אחד. כל כך הרבה סטייל במקום אחד שהייתי חייבת

שאלות ותשובות

ברוב המקרים שולחנות אוכל מגיעים כסט שלם כולל כסאות. יחד עם זאת אפשר להשיג גם שולחן בנפרד וכסאות בנפרד וליהנות משילוב בין סטים ובחירת שולחן וכסאות שונים בהתאם לטעם האישי ולנוחות שלכם.

חשוב לבדוק דבר ראשון מה הגודל הרצוי והמקסימלי של פינת האוכל שאפשר יהיה להציב בבית. עליכם למדוד את החלל ולהביא בחשבון מרווח קימה והזזה לכיסא כך שאפשר יהיה להיכנס לישיבה סביב השולחן בקלות בבלי להיתקע בקיר ובלי להפריע לסועדים האחרים. רבים שוכחים את המרווח הזה שחשוב מאוד לנוחות ויכול הרוס את חווית הישיבה סביב השולחן לכן הוסיפו מקדם בטחון למרווח זה.

כמובן שאם אין לכם מספיק מקום לשים שולחן אוכל מספיק גדול ללא צורך להיפתח, אפשר לוותר על כך, אך אם אתם אוהבים לארח ולהזמין לארוחות אצלכם בבית, שולחן אוכל נפתח הוא פתרון נהדר משאפשר לכם ליהנות ממספיק מקום באירועים מיוחדים ובארוחות גדולות ואילו ביום יום אפשר להשאיר את השולחן סגור וליהנות מנו רק בקרב המשפחה המצומצמת וליהנות מהמקום שהוא משאיר למעבר ולתזוזה.

גם כאן חשוב לבדוק קודם כל את היתכנות הכנסת השולחן לבית, גם מבחינת הובלה ואפשרות להכניס אותו מבעד לדלת וגם מבחינת התאמת הגודל לפינת האוכל. פינת אוכל מלבנית יכולה להיות צרה יותר ולהתאים לחלל צר ולעומת זאת פינת אוכל עגולה או מרובעת דורשת מקום גדול יותר. מבחינת סגנון פינת אוכל עגולה משדרת יותר יוקרה וגם מבחינת עיצוב היא יכולה להפוך בית עם קווים ישרים לעגול יותר ויפה יותר. בית עם ילדים קטנים בו אנו רוצים שהשולחן יהיה בטוח יותר עדיף שולחן עגול גם כן.

מעוניינים לשדרג את פינת האוכל? באריק דיזיין תמצאו מגוון פתרונות יצירתיים וחדשניים ופינות אוכל יוקרתיות ונוחות לישיבה במחירים נוחים. מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ עם מעצב פנים מקצועי ולהגיע אלינו לבחירת פינת אוכל, שולחן סלון, ספות וריהוט נוסף לבית. נתראה בחנות!

דילוג לתוכן