אריק דיזיין - לוגו
אריק דיזיין - חנות מיטות ראשון לציון

אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון

חיפשתם חנות מיטות ראשון לציון והגעתם לאריק דיזיין? זה אומר שהרבה לקוחות וגולשים כמוכם ביקרו בחנות או חיפשו שם מותג זה. הצטרפו גם אתם למשפחת הלקוחות של אריק דיזיין ובואו לחנות לבחור חדר שינה חדש לבית, מיטות, סלונים, מערכות ישיבה, פינות אוכל וכל מה שצריך לבית!

כשיוקרה ונוחות נפגשים – אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון – אריק דיזיין

בואו להתרשם ממבחר דגמי מיטות חדשים באתר ובחנות. צריכים לבחור מיטה חדשה לחדר השינה? מוזמנים להגיע ולהתייעץ אתנו ונשמח להתאים עבורכם מיטה בהתאמה אישית. אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון והסביבה, החנות המוכרת שרבים מבקרים בה ומשדרגים את הבית עם פרטי הריהוט האקסקלוסיביים שבה. בואו גם אתם להתרשם ולקנות פריטים חדישים במחירים מנצחים.

חנות הריהוט אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון

אם אתם מחפשים חנות מיטות ראשון לציון מציעה מבחר חנויות גדול ובאמת קשה לדעת היכן עדיף וכדאי לקנות ריהוט. העצה שלנו היא להגיע לבקר בחנות עצמה כיוון שכאשר רואים את הריהוט מקרוב, ישובים עליו ומרגישים אותו יכולים להתחבר בצורה טובה יותר לרהיטים. בנוסף אפשר לקבל טיפים ומידע שימושי ללא עלות מיועצי המכירות המנוסים באריק דיזיין וליהנות ממידע רלוונטי על הרהיטים שמוצאים חן בעינכם בין אם תקנו אותם בסוף או לא.

הולכים לישון בראש שקט – חנות מיטות ראשון לציון

בחירת מיטה היא דבר חושב כיוון ששינה בריאה חשובה מאוד לכל אחד. יחד עם זאת מיטה יכולה להיות גם נוחה וגם מעוצבת ולא חייבים להתפשר ולוותר על אף אחד מהשניים. הדבר החשוב במיטה הוא לקבל אחריות מלאה על המיטה ובמקרה של בעיה ניתן להשתמש באחריות זאת. דבר נוסף הוא לוודא שגודל המיטה מתאים לחדר ודבר שלישי זה להשקיע במזרון איכותי וגם בבסיס מיטה חזק ויציב שיוכל לשאת את המזרון בצורה מאוזנת. דבר אחרון הוא נוחות הגישה למיטה, כאשר חשוב לזכור: מיטה נמוכה היא אולי נראית טוב יותר אבל גם פחות נוח לקום ממנה. כל אלה ועוד פרמטרים צריך להביא בחשבון לפני שהולכים לקנות מיטה שהיא בסיס חדר השינה.

תישנו על זה… – חנות מיטות ראשון לציון – אריק דיזיין

יש לכם כבר מזרון איכותי שאתם רוצים לשמור? אין בעיה, כל מה שאתם צריכים לדאוג זה לקנות בסיס מיטה מתאים, כך גם תחסכו את עלות המזרון. אין לכם מזרון או שאתם רוצים להחליף את המזרון הישן שלכם? באריק דיזיין תמצאו חדר שינה קומפלט כולל בסיס מיטה ומזרון שישרתו אתכם שנים רבות כולל אחריות. בואו אלינו וקבלו יעוץ לבחירת מיטה וחדר שינה איכותיים במחיר נוח.

רהיטים לבית – אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון

גלשו באתר שלנו ומצאו את כל פרטי הריהוט הדרושים לכם לעיצוב הבית: כורסאות טלוויזיה, פינות אוכל, מערכות ישיבה, חדרי שינה ועוד רק באריק דיזיין, הכול תחת קורת גג אחת, מבחר רהיטי פרימיום לבית בהתאמה אישית במחירים נוחים ויעוץ ללא עלות. היכנסו לפרויקטי מגורים בהם לקחנו חלק יחד מעצבים ואדריכלים מובילים באזור.

תתחדשו! – אריק דיזיין – חנות מיטות ראשון לציון

כיף לרכוש מוצר חדש לבית ובמיוחד אם זו מיטה וחדר שינה, החדר בו אנו מתחילים ומסיימים את היום, החדר בו אנו שוהים זמן רב ביממה בין אם בשינה, בהתלבשות ובפעילויות אחרות. חדר השינה שלנו חייב להיות נעים ונוח ומעוצב ברומנטיות ולהשרות אווירה מרגיעה, זה החדר אליו אנחנו מגיעים בסוף היום והוא חייב לספק לנו את הנוחות והנעימות כדי שנוכל לחדש כוחות ולנוח בו כמו שצריך. השקיעו בבחירת מיטה נוחה ומעוצבת בגודל מתאים ואל תתפשרו על אף פרט כמו שידה, ארון בגדים וכדומה. אם יש לכם מקום בחדר השינה אפשר להוסיף פרטי ריהוט משלימים נוספים כמו הדום ארוך לשולי המיטה, כורסת יחיד וכמובן פרטי עיצוב ואקססוריז כמו תמונות קיר, מנורות וכדומה.

עומדים לעשות מייק אובר לבית ולא יודעים איפה? צוות אריק דיזיין ישמח לעזור לכם להוציא לפועל את התקציב שלכם, לממש את תוכנית העיצוב שלכם ולעזור לכם לרהט את כל הבית בריהוט המיוחד והאיכותי ביותר, דגמים שלא רואים בכל מקום ורהיטים בהתאמה אישית כך שיתאימו למידות החדרים שלכם ולכיוון החדר בין אם מדובר בסלון או ספה פינתית, מיטה בכל גודל וצורה כולל מזרון ואחריות.

מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים עם כל שאלה. בואו לקנות ותיהנו מחוויית קניה טובה וצוות מנוסה שיעזור לכם להתמצא במקום. נתראה בחנות. בהצלחה!

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן