אריק דיזיין - חנויות חדרי שינה בראשון לציון

אריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

מחפשים חנויות חדרי שינה בראשון לציון והגעתם למודעה של אריק דיזיין? אנו חנות ריהוט ידועה ומבוססת בעיר אשר משרתת אלפי לקוחות לאורך השנים ועוזרים למשפחות רבות, אדריכלים ומעצבי פנים להגשים את חלום הדירה המעוצבת בעזרת ריהוט פרימיום ברמה הגבוהה ביותר.

חנות הרהיטים אריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

חדר השינה הוא חדר מיוחד בבית. זהו החדר האינטימי שלנו, זה שבו אנו מבלים בלילה וצריכים שהוא יהיה הכי נוח ונעים לעין ולגוף. בחדר השינה אנו רוצים ליהנות מאווירה מרגיעה וסקסית ולהרגיש בו טוב לבד או במחיצת בן או בת הזוג שלנו. חדר השינה צריך להשרות עלינו אווירה מיוחדת ורומנטית ולאפשר לנו ליהנות משינה בריאה.

איך בוחרים חדר שינה – אריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

רוצים לשדרג את חדר השינה שלכם? באריק דיזיין תמצאו את הדגמים המובילים והמיוחדים ביותר עבור חדרי שינה כולל מזרונים. מוזמנים לגלוש באתר ולראות דוגמאות מפרויקטים קודמים של אדריכלים ומעצבי פנים בהם נטלנו חלק. הנה כמה דברים חשובים בבחירת חדר שינה חדש:

טיפים לבחירת חדר שינה – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

סגנון – חדר השינה לא חייב להתאים לשאר הבית מבחינת עיצוב. נצלו את זה ליצור חדר שינה שונה ומיוחד אך אם אתם בכל זאת מעדיפים לשמור על קו עיצובי בכל חדרי הבית כולל בחדר השינה ובסלון, באריק דיזיין נתאים עבורכם ריהוט לכל חלקי הבית בקלות ובשמחה. צרו קשר לפרטים ובוא לחנות לבחירת חדר שינה איכותי לבית.

גודל – בוחרים מיטה באריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

גודל – מיטה סטנדרטית היא בגודל 190 אורך על 140 רוחב אך בשנים האחרונות לקוחות רבים אוהבים לבחור מיטות גדולות יותר ולפחות 200 מטר אורך על 160 רוחב. אין ספק שככל שהמיטה גדולה יותר כך נוח יותר, במיוחד עבור זוגות. יש לכם חדר שינה גדול? נצלו זאת לבחירת מיטה גדולה ומרשימה שתהפוך למרכז החדר ותאפשר לכם לישון באלכסון, לארח את כל הילדים במיטה בבת בכייף וכדומה.

צורה – בוחרים מיטה באריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

צורה – יש לקוחות שאוהבים קו מינימליסטי בעיצוב ועבורם מיטה היא לא יוצאת דופן ולכן עליה להיות פשוטה ללא גב מיטה למשל וללא יוצר מדי פיתוחים בצדי המיטה. לעומת זאת עבור מי שאוהב עיצוב יותר בולט, מיטה הזדמנות מצוינת ללכת על משהו יותר נועז ויוקרתי ולבחור מיטה מיוחדת שלא רק ממלאה את התפקיד שלה כמנשא למזרון אלא גם מאפשרת לנו להרגיש כמו מלכים בחדר השינה ויש היום מיטות מדהימות שהופכות כל חדר שינה למרשים ומיוחד בזכות המיטה.

צבע – בוחרים מיטה באריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

טרנד פופולרי היום הוא ללכת על עיצוב שחור. עיצוב שחור הופך כל בית לבולט ויוקרתי ואפשר להמשיך זאת גם בחדר השינה עם בחירת מיטה ושידות שחורות למשל. לא כולם מתחברים לסגנון עיצוב זה אך הוא ללא ספק בולט ומרשים עבור מי שאוהב את הז’אנר.

מזרון – בוחרים מיטה באריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

המזרון הוא כמובן הדבר החשוב ביותר במיטה אך גם למיטה אמנם יש תפקיד פונקציונלי ואין להמעיט בכך שכן על גביה מונח המזרון. מיטה איכותית תספק תמיכה מאוזנת למזרון, תהיה בגובה מתאים ועבור מי שמתקשה לקום מהמיטה בין אם בשל גיל מבורג או בעיה רפואית, מיטה נמוכה מדי היא לא רעיון טוב. בסיסי המיטה חייב להיות חזק, יציב ומאוזן ואם יש חלל אחסון ארגז מצעים זה רק בונוס. מיטה צריכה להיות עם פינות מעוגלות בבתים עם ילדים קטנים ויש עוד כמה פרמטרים שאת כולם נשמח להסביר לכם בחנות הריהוט המובילה בראשון לציון – אריק דיזיין – יועצי העיצוב שלנו – מחכים לכם בחנות, קבעו פגישה ללא התחייבות עוד היום ובוא לרהט את חדר השינה עם חדרי השינה יוקרתיים שלנו!

מרהטים את חדר השינה באריק דיזיין – חנויות חדרי שינה בראשון לציון

חדר השינה הוא חדר מאוד מיוחד בבית שכייף לרהט אותו וכייף לשהות בו. לא צריך יותר מדי על מנת להגיע לתוצאה נהדרת ומספיקה מיטה מרשימה ואיכותית, שידה או שתיים בצדי המיטה, ארון בגדים תואם וזהו פחות או יותר. יש מי שאוהב להוסיף הדום לרוחב כל המיטה המהווה ספסל ישיבה בקצה המיטה וזו תוספת נפלאה שכדאי להביא בחשבון בחדרים גדולים המאפשרים זאת.

רוצים לרהט את חדר השינה ואת כל הבית? בואו לאריק דיזיין ותמצאו הכול תחת קורת גג אחת! מחכים לכם בחנות! בהצלחה

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן