אריק דיזיין - לוגו
חיפוי קיר דקורטיבי אריק דיזיין חנות רהיטים

מה זה חיפוי קיר דקורטיבי

חיפוי קיר דקורטיבי הוא אלמנט עיצובי חדש יחסית, מעין טפט אבל הרבה יותר מזה. יש כיום חיפוי קיר דקורטיבי תלת ממדי, בעל צורות וטקסטורות מיוחדות, אשר הדבקה או התקנה שלו על קיר רגיל הופכים את הקיר להיות בעל מראה מיוחד ויוקרתי. באריק דיזיין תמצאו מגוון חיפויים לקיר, במחלקת חיפוי קירות, חיפוי קיר דקורטיבי בסגנונות שונים כולל חיפוי קיר דקורטיבי תלת ממד. אלמנט עיצובי זה מאפשר גם לבתים לא מעוצבים ליהנות ממראה מעוצב בלי לבנות קיר חדש ובלי להשקיע יותר מדי. חיפוי קיר דקורטיבי הוא להיט בכל מקום כיום, כולל בבתי מלון, בלובי של בניינים ובתים יוקרתיים ועוד. חיפוי הקיר מדמה קיר אמיתי ועושה את זה בהצלחה רבה. מוזמנים לראות דגמים חדשים של חיפויי קיר באתר אריק דיזיין, חיפוי קיר דמוי בטון, חיפוי קיר דמוי עץ, חיפוי קיר דמוי שיש ועוד!

חיפוי קיר דקורטיבי לבית קונים רק באריק דיזיין!

חיפוי קיר דקורטיבי הוא פתרון עיצובי מעולה ולא יקר יחסית, שהופך כל חלל וכל בית למעוצבים יותר! באריק דיזיין תמצאו מחלקת חיפויים לקיר, חיפוי קירות במגוון טקסטורות, חיפוי קיר דקורטיבי איכותי לכל בית ולכל חלל, חיפוי קיר תלת ממד ועוד! מוזמנים לגלוש ולמצוא חיפוי קיר דקורטיבי המתאים לסגנון של הבית שלכם או להתייעץ אתנו ולקבל הסבר על הדגמים, ההבדלים, מחירים וכדומה. נשמח להתאים לכם חיפוי קיר דקורטיבי לבית ושאר פרטי ריהוט אופנתיים ומודרניים בשאר מחלקות הריהוט של אריק דיזיין, חנות הריהוט של ראשון לציון והסביבה!

הלהיט העכשווי בעולם העיצוב – חיפוי קיר דקורטיבי

חיפוי קיר דקורטיבי הוא טרנד פופולרי מאוד כיום בתחום העיצוב. הטכנולוגיה שאפשרה ליצור חיפויי קיר תלת ממד, יצרה אלמנט עיצובי מיוחד ולא יקר, שהופך בקלות כל קיר למעוצב ויוצא דופן. חיפוי קיר דקורטיבי מתאים לכל סוגי הדירות ויכול לקשט כל קיר בכל גודל ובכל צורה. פנו אלינו לקבלת ייעוץ ולבחירת חיפוי קיר מתאים לבית שלכם!

באריק דיזיין תמצאו את כל סוגי הרהיטים לבית: סלונים, ספות, כורסאות, פינות אוכל, חדרי שינה, מחלקת אקססוריז, מחלקת חיפויי קיר ועוד. מוזמנים למצוא באתר את הדגמים והפריטים המתאימים לבית שלכם ולקרוא מאמרים עם מידע וטיפים בתחום עיצוב הבית באתר.

הפתרון היצירתי והלא יקר לקירות הבית – חיפוי קיר דקורטיבי

שנים רבות חיכינו בעולם העיצוב שמישהו ירים את הכפפה ויצור חיפויי קיר תלת ממד. האבולוציה של חיפויי הקיר התחילה מטפטים פשוטים שקיימים כבר שנים רבות והיו נפוצים מאוד בכל העולם בשנות ה-70. כמעט בכל בית היה טפט וזה היה הבסיס לחיפויי הקיר של היום. הטרנד הזה של טפטים נעלם מהעולם לגמרי ובתים עבור לעיצוב קירות נקי ומינימליסטי יותר עם קירות חשופים ופשוטים. רק לפני כמה שנים חזר טרנד הטפטים אבל בצורה משודרגת הרבה יותר בזכות חיפויי הקיר שהם כבר כמה רמות מעל טפט הקיר הרגיל.

חיפוי קיר מדמה מראה של קיר והוא הרבה יותר מאשר רק טפט או מדבקה. חומר הגלם שלו איכותי יותר וחזק יותר וחיפוי קיר תלת ממד לא חייב להיות חלק אלא בעל פיתוחים וצורות המקנות לו עומק אמיתי והופכות את הקיר עליו מותקן חיפוי הקיר למעניין ומיוחד!

מתעניינים בהתקנת חיפוי קיר בבית שלכם? פנו אל אריק דיזיין וקבלו ייעוץ ללא עלות! היכנסו לבחור את חיפויי הקיר הטובים ביותר באתר אריק דיין או הגיעו לסניף בראשון לציון להתאמה אישית של חיפוי קיר איכותי לבית שלכם!

3 פתרונות עיצוביים לבית בתקציב לא גבוה – אריק דיזיין

לא חייבים להשקיע הרבה על מנת לשפר ולשדרג את מראה הבית. לפעמים הוספה של פריט אחד, שינוי קוסמטי ואפילו שינוי סדר הרהיטים בחלל עושים את העבודה ומשדרגים את המראה. בכל מקרה תמיד נחמד לשנות ולסדר את הסלון ולשבור את השגרה. בכל מקרה הנה שלושה טיפים לשדרוג הבית בתקציב לא גבוה:

חיפוי קיר – האלמנט הכי משתלם שאפשר להוסיף בכל בית על מנת לשדרג את המראה שלו. חיפוי קיר נולד בדיוק בשביל מטרה זו: לאפשר לכל מי שרוצה לקבל מראה יוקרתי ומהודר השמור לבתי מלון ובנייניי פאר, לקבל את זה במחיר הרבה יותר נמוך. חיפויי הקיר האחרונים עשו קפיצת מדרגה וכיום חיפויי הקיר נראים בדיוק כמו המקור! במצב כזה אין כל סיבה להשקיע בבניית קיר חדש או בציפוי קיר באלמנטים כבדים ויקרים כמו עץ ובטון ואפשר פשוט להתקין את חיפוי הקיר ולקבל את אותה תוצאה בהרבה פחות כסף!

אקססוריז – עוד דבר שאפשר לעשות בבית על מנת לשדרג את העיצוב בלי להשקיע יותר מדי זה להוסיף אביזרים לסלון, ללובי וכדומה. מדהים כמה אביזר אחד קטן יכול להוסיף ולשדרג כל חלל. פסל, קערה, תמונה, עציץ, וילון, גוף תאורה וכדומה, כל אלה משדרגים את החלל, הם כייפים ומוסיפים צבע ועניין לבית בקלות. השקיעו בבחירת אחד או כמה מהם ותראו איך הסלון והבית שלכם הופכים יפים ומעוצבים בין רגע.

צביעה והברקה – הפתרון הוותיק והטוב, פתרון בסיסי שרבים שוכחים כמה הוא אפקטיבי ועוזר להשיג מראה בית חדש וניקי יותר. צביעת הקירות בצורה מקצועית או אפילו לבד בשיטת עשה זאת בעצמך, היא גם חוויה כיפית לכל המשפחה בה אפשר לשתף את הילדים למשל וגם התוצאה הסופית הופכת כל בית ישן או מוזנח, לבית שנראה טוב יותר ורענן יותר. גם לפני מכירה או השכרה של הבית זה יכול לעזור מאוד להשיג שוכרים או קונים. דבר נוסף שעוזר בצורה משמעותית הוא חידוש הרצפה. פוליש, הברקה, ליטוש וניקוי הרצפה בצורה יסודית מחזירים לרצפה את החיים והופכים אותה כמו חדשה. בדרך כלל אנו מבחינים ברצפה רק אם היא חדשה או מבריקה ותתפלאו כמה רצפה, גם אם היא ישנה אבל מבריקה, מוסיפה להרגשה ולמראה הבית!

מוזמנים למצוא עוד טיפים בתחום עיצוב הבית ומידע נוסף באתר וכן לראות את כל פרטי הריהוט החדשים והמיוחדים של אריק דיזיין באתר.

היכנסו לאתר ועברו על כל מחלקות הריהוט השונות באריק דיזיין: מחלקת סלונים כולל כורסאות טלוויזיה מעור, ריקליינרים, ספות נפתחות וסלונים איטלקיים בעיצוב מדהים, פינות אוכל מעוצבות עגולות או מרובעות כולל כיסאות אוכל יוצאי דופן, חדרי שינה, מחלקת חיפויי קיר, מחלקת אקססוריז ועוד!

נשמח לראות אתכם בחנות אריק דיזיין בראשון לציון ובינתיים מוזמנים לגלוש באתר, לקרוא טיפים ומידע נוסף ולמצוא את פרטי הריהוט שהכי אהבתם! נשמח גם לייעץ לכם ולעזור לכם להתאים ריהוט לבית בהתאמה אישית!

מצאו את חיפויי הקיר המיוחדים שלנו מהקולקציה החדשה באתר עכשיו! חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים. להתראות ובהצלחה!

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן