חדרי שינה קומפלט

צריכים לקנות חדר שינה קומפלט לבית?  באריק דיזיין תמצאו דגמים חדשים של חדר שינה קומפלט הכוללים מיטות מזרנים ורהטים משלימים בעיצובים ייחודיים ובאיכות ללא פשרות. צפו בקטלוג חדרי השינה שלנו.

מה כולל חדר שינה קומפלט

חדרי שינה קומפלט כוללים ארון, שידות ומיטות המורכבות מבסיס מיטה ומזרון. חדרי שינה קומפלט מאפשרים לכם ליהנות מחדר שינה המעוצב כולו באותו קו עיצוב ליצירת אווירה חמימה ושינה רציפה וטובה. אריק דיזיין מזמינים אתכם ליהנות מחדר שינה מעוצבים במבחר סגנונות עיצוב ייחודיים, צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

trophy

ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון בתחום הרהיטים בישראל

verified

איכות

רהיטים ברמה גבוהה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים

headset

שירות

זמינים לכל פנייה או שאלה במוקד הטלפוני שלנו

money bag

מחיר

מחירים נוחים ללא התפשרות על הרמה המקצועית

delivery

זמני אספקה

אספקה מהירה של הדגמים הקיימים במלאי

check list

מבחר

מבחר רחב של דגמים ושילובים בצבעים שונים

חדר ילדים קומפלט – גם לילדים מגיע חדר שינה מהסרטים

איזה כיף לילד שיש לו חדר שינה מרוהט עם כל מה שהוא צריך. שולחן מיוחד ללימודים, כוננית ומיטה נפתחת עם אפשרות להוצאת מיטה נוספת ואירוח חברים. חדר שינה קומפלט או חדר ילדים קומפלט זה הדבר הראשון שכל זוג צריך לרכוש לילד בהגיעו לגיל המתאים. חדר שינה מושקע עם צבע על הקירות וריהוט ברמה גבוהה תוכלו למצוא אצלנו באריק דיזיין.

לקוחות ממליצים

אריאל ואזנה
אריאל ואזנה
סקירה אחת
googleקרא עוד
הניסיון עושה את שלו! הייתי במספר חנויות ואף מוכר לא הצליח להבין את הראש שלי ואת מה שאני מחפש בדיוק, אריק ידע לעשות את זה והרוויח אותי כלקוח לעוד שנים רבות
אורטל שמש
אורטל שמש
54 סקירות
googleקרא עוד
תודה לכל הצוות של החנות על העזרה והשירות המצוין ⁦❣️⁩
נדב גלמור
נדב גלמור
28 סקירות
googleקרא עוד
שירות מעולה! כבר יצא לי פעם אחת ליפול עם קניית רהיטים ומאז למדתי לא להיכנס להרפתקאות ולקנות רק במקומות שאני מקבל עליהם המלצות. אחלה חנות!!
אביטל פורת פרידמן
אביטל פורת פרידמן
38 סקירות
googleקרא עוד
רהיטים לבית זה לא משהו שקונים כל יום וגם לא כל שנה, לכן העדפנו ללכת על הטוב ביותר. קנינו מספר רהיטים במחיר אטרקטיבי והיינו מאוד מרוצים. תודה לכם!
חני בראל
חני בראל
41 סקירות
googleקרא עוד
כבר מהרגע שנכנסנו לחנות ידעתי שנצא לפחות עם רהיט אחד. כל כך הרבה סטייל במקום אחד שהייתי חייבת

חדר שינה קומפלט באריק דיזיין - כי על איכות לא מתפשרים

אם חשובים לכם הנוחות האיכות והמראה של חדר השינה, לאריק דיזיין יש מבחרי חדרי שינה איכותיים להציע לכם, חדר שינה שיעזור לכם לישון שינה טובה ורציפה יותר. אל תתפשרו על איכות ובואו אלינו לחנוץ, אנו נשמח לעמוד לשירותכם!

שאלות ותשובות

מיטה (עם בסיס מיטה כמובן), ארון בגדים ושידות לצד המיטה. חדר שינה קומפלט יכול לכלול גם מראה מעוצבת עם מעמד והדום לקדמת המיטה.

בדרך כלל מיטות יוקרה ומיטות מעצבים לא מגיעות עם ארגז מצעים. מיטה עם ארגז מצעים היא פתרון פונקציונלי נהדר המאפשר לאחסן שמיכות וכריות ולכן לא חשוב אם זו מיטת יוקרה או מיטה רגילה ארגז מצעים אם הוא מתוכנן ובנוי נכון ובעל פתיחה קלה הוא פתרון מעולה. יש היום מיטות עם ארגז מציעים בילט אין בבסיס המיטה בעל פתיחה קפיצית פשוטה שהופכת את החיים קלים יותר בפתיחה וסגירה ולכן ברור שבחדר שינה לא גדול, זה יתרון ענק. הדבר היחידי שעדיף במיטה ללא ארגז מצעים זה האפשרות לזכות במיטה יותר סקסית ויותר מעוצבת בלי ארגז מצעים עבה ומגושם שמכיל אותה.

אין דבר כזה מזרון הכי טוב כי כל אחד ומה שנוח לו. אפילו מזרונים שעולים אלפי שקלי לא מבטיחים לנו שינה טובה יותר. יש מי שאוהב מזרון קשיח ויש מי שאוהב משרון רך ויש גם כאלה בהודו למשל שמעדיפים לישון על הרצפה או על מיטת מסמרים… יחד עם זאת עבור רובנו מיטה מרופדת שבנויה מחומרי גלם איכותיים בשילוב כמה שכבות, ויסקו או לטקס ומזרון קפיצים מבודדים איכותי או מזרון ספוג איכותי עדיפים על רובנו. תשקיעו במזרון ולא תצטערו. בדקו את הזמרון לפני כן ואם יש לכם אפשרות לישון עליו כמה ימים עשו זאת ותוכלו לדעת בוודאות איזה מזרון עדיף לכם.

בוודאי, הרי הם לא צריכים מיטה זוגית ומיטת יחיד פחות נוחה ופחות מפנקת. מיטה וחצי היא המיטה המושלמת בגודל המתאים ביותר לבני נוער. יש כיום מגוון מיטות וחצי שהן גם ספות ואפשר ליהנות מחדר שינה ומחדר אירוח בעזרת מיטה וחצי איכותית עם מזרון איכותי

חדר שינה קומפלט יכול להתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים ולהגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. המרכיב העיקרי בעלות חדר השינה הוא המיטה. מיטה מתכווננת למשל עם מנגנון חשמלי ומזרון של חברה מוביל לבדה יכולה לעלות כעשרים אלף שקלים. תוסיפו לזה ארון בגדים מלא וגם כאן תלוי הגודל, האיכות וכדומה ועוד כמה פריטים כמו שידות וכוננית ותגיעו לסכומים הללו בקלות. רוצים מחיר מנצח על חדר שינה קומפלט? בואו לאריק דיזיין, חנות הריהוט של תושבי ראשון לציון והסביבה ותראו איך אפשר לרהט את חדר השינה ואת כל הבית בצורה מדהימה, בנוחות מלאה ובתקציב לא גבוה כמו שחשבתם. נתראה בחנות! 

דילוג לתוכן