חדרי שינה הורים

מה הכלים העומדים לרשותכם לעיצוב של חדרי שינה הורים

עיצוב של חדרי שינה הורים הוא כנראה המשימה המורכבת ביותר עבור מי שרוצים להפוך את חדר השינה שלהם למעין ‘מקדש קטן’. הורים גם ככה עובדים קשה כל כך לאורך שעות רבות. בייחוד כאשר מדובר על הורים לילדים צעירים הדורשים הרבה תשומת לב ומקום. אבל זה לא אומר שזה לא אפשרי. יש דרכים לבצע עיצוב חדרי שינה הורים.

בשביל זה אנחנו פה

עיצוב של חדרי שינה הורים אולי נשמע כמו רעיון כמעט מופרך ולא ישים. אבל עיצוב חדרי שינה הורים בהחלט יכול להתבצע על הצד הטוב ביותר אם רק נרצה בכך. במאמר הזה נלמד איך עיצוב חדרי שינה הורים יכול לתת מענה גם בהיבט הטכני, מעשי, כלומר- איך אנחנו יכולים להפוך את חדר השינה שלנו למקום שנותן לנו את מה שאנחנו צריכים כדי להמשיך את הניהול השוטף של הבית, אבל כל זה בלי לפגוע במרחב השקט והאינטימי שלנו. חדרי שינה הורים מעוצבים אולי נשמע כמו חלום רחוק, אבל אנחנו בטוחים כי בעזרת המאמר הזה תצליחו לקבל מושג על האופן בו ניתן לעשות זאת בקלות. ללא שהיות מיותרות בואו נכנס לעניינים. נדבר על חדרי שינה הורים יוקרתיים, חדרי שינה הורים מפוארים וכל מה שבמרחב של חדרי שינה הורים מעוצבים.

החלל הוא דבר אליו יש לתת את הדעת

הבעיה אולי האקוטית ביותר של מה שנקרא חדרי שינה הורים, היא שהורים חיים בתוך מרחב בו יש עוד אנשים בבית. משום כך לא פעם חדרי שינה הורים הופכים למעין מחסן. המקום בו אתם מאחסנים את כל מה שאתם לא רוצים שיגיע לילדים. כמובן שפעולה מסוג זה היא פעולה לא נכונה במידה ואתם אכן רוצים להגיע לסיטואציה בה אתם נהנים מחדר שינה ששייך לקטגוריה של חדרי שינה מעוצבים. מלבד זאת, עומס על החדר עלול למנוע מכם לישון כמו שצריך, הפריטים צוברים אבק, באופן כללי ההמלצה היא לא להעמיס על חדרי שינה הורים כמה שניתן. אם אתם חייבים לאחסן פריטים מסוימים בחדר אתם בהחלט יכולים להיעזר בתיבות איחסון מפנקות, לשים פריטים מסוימים מתחת למיטה ועוד. אבל אין שום סיבה להפוך את חדר השינה שלכם למחסן.

בנוסף, שימו לב כמובן לכל הפרטים הרגילים אליהם יש להתייחס כאשר אנחנו מעצבים כל חלל. בין אם אלו חדרי שינה הורים יוקרתיים ובין אם מדובר על סלון פשוט. שימו לב לתאורה, לצבע של התאורה, איזה אפקט היא נותנת לחלל ומה היא משדרת. התייחסו לחלון ונסו לתת לו כמה שיותר מקום בחלל אותו אתם מייצרים ברגעים אלו ממש.

עכשיו, למיטה

חדרי שינה הורים יוקרתיים או חדרי שינה הורים מפוארים , צריכים לתת ביטוי למיטה שלכם. המיטה שלכם היא קודש הקודשים של המקדש הוא חדר השינה שלכם. לכן, הכי חשוב הוא לרכוש מצעים איכותיים, נעימים, יפים, כאלו שיעשו לכם חשק להתכרבל בתוכם. שימו לב כי מצעים נעימים לא פעם גם משפיעים על חיי המין, על התשוקה, על מה שעלול ללכת לאיבוד כאשר אתם הופכים להורים. אבל, חדרי שינה הורים לא יכולים להיות חדרי שינה יוקרתיים בהם המיטה מעוצבת על ידי שלל פריטים שונים. אין שום סיבה שעל המיטה תניחו מגש עם כמה כוסות בשביל האווירה. הרי גם אתם וגם אנחנו יודעים שאין לכם את הזמן לסדר באופן כזה את המיטה. לכן אתם בהחלט יכולים להחליט שאתם מייצרים חדרי שינה הורים מעוצבים במינימליזם. הניחו פשוט כיסוי מיטה נאה וכסו איתו את כל מה שנמצא תחתיו. זה הכל. אין שום סיבה שתשקיעו עוד אנרגיה בכל בוקר כדי לסדר ערימה אינסופית של פריטים. שימו לב שאתם נהנים ממיטה נוח, מפנקת, גם אם היא באה על חשבון רהיטים או פריטים אחרים בחדר. אתם צריכים לישון, אתם צריכים לישון טוב. זאת על מנת שתוכלו לתפקד לאורך ימים ארוכים של עבודה, טיפול בילדים ומה לא. לכן, הבחירה של המיטה והמזרנים, ההקפדה על נוחות, יכולה לשנות את האופן בו אתם מרגישים בבית שלכם מקצה אחד לקצה השני.

מה עוד

כאמור, יצירה של חדרי שינה הורים יוקרתיים או חדרי שינה הורים מפוארים לא נוצרת על ידי העמסה של פריטים. פעמים רבות ההיפך הוא הנכון. היצירה של החלל צריכה להיעשות ממקום שמבין את הצרכים שלכם ודווקא לוקח אחורה את כל מה שלא שייך. מה כן שייך? דווקא פרטים שאינם פרקטיים. ריח טוב יכול לשנות את האופן בו אנחנו חווים את החלל בו אנחנו נמצאים. נרות ריחניים, מבשם אוויר טוב, חומר מיוחד שיאוורר את הסדינים. כל אלו משפיעים מאוד על האופן בו אנחנו מרגישים בתוך המרחב. הנחה נכונה של וילון שיתן לכם את האטימות הנדרשת מצד אחד בלי להפריע לתחושת המרחב והפתיחות של החדר מהצד השני. שימוש בפריטים עשויים עץ או קלועים מקש, אולי הם לא יהפכו את חדר השינה שלכם למה שנקרא חדרי שינה הורים יוקרתיים, אבל זה בהחלט יהפוך את אותם חדרי שינה הורים למזמינים, שלווים, עם תחושה של בית נופש בחוץ לארץ.

עציצים, או כל פריט ירוק יכול לשנות את האוויר בחדר ולתרום לא רק לתחושה היוקרתית אותה אנו רוצים להפיק מהחדר כי אם הדבר משפיע במידה רבה על האופן בו אנחנו נושמים. לכן, כאשר אנחנו בוחרים איך לייצר חדרי שינה מעוצבים, חשוב כל הזמן לשאוף ליצירה של חלל הרמוני על ידי הנחה של הדברים שעושים לכם טוב. חישבו על עצמכם ותגיעו רחוק.

הדרך ליצירה של חלל מתאים עבורכם הוא על ידי הנחה של פריט אחרי פריט

ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם על עיצוב חדרי שינה הורים הוא להתחיל בדברים בסיסיים. שמרו בהתחלה על חדר ניטרלי ככל הניתן. שימו לב לעצמכם, לקצב שלכם, למה שעושה לכם טוב ומקדם אתכם בצורה הטובה ביותר. שימו לב כי אתם נותנים לעצמכם את כל הזמן הדרוש כדי להכניס עוד פריט ועוד פריט.

הטעות המוכרת ביותר היא של אלו הרוצים לייצר חדרי שינה הורים מעוצבים במהירות ופשוט שוכחים את הכללים הבסיסיים ליצירה של חדרי שינה הורים לאורך הדרך. רק לאחר שתשהו במרחב תוכלו להבין מאיפה מגיע האור, באילו שעות וכיצד ניתן לנצל אותו לטובתכם. לאורך הזמן גם תלמדו את סדר היום שלכם. תראו האם אתם יכולים באמת להשקיע בטיפול בעציצים ועד כמה אתם פנויים לסדר את המיטה בכל בוקר.

כאמור, חדר השינה שלכם הוא לא מחסן. הוא המקדש שלכם. המקום שלכם להיות הורים, חברים, זוג לכל דבר ועניין. לכן הניקיון והפניות המחשבתית כל כך חשובה על מנת לייצר מרחב נעים המשרת אתכם בצורה הטובה ביותר שאפשר.

אל תשכחו כמובן להסתכל באינטרנט ולקבל הראה מאלו שעשו זאת לפניכם. לאט, לאט תקבלו עוד ועוד רעיונות ותבינו מה האלמנטים שמשמעותיים עבורכם על מנת שתצליחו לייצר חדרי שינה הורים המדברים אליכם.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן