אריק דיזיין – חדרי שינה הורים בראשון לציון

אריק דיזיין – חדרי שינה הורים בראשון לציון

מאז שנכנס לחיינו הביטוי ‘יחידת הורים’ לפתע כל חדר שינה רוצה להיקרא יחידת הורים… בפועל הכוונה לחדר שינה עם חדרון שירותים ואמבטיה נוספים בתוך החדר מה שהופך את החדר כביכול ליחידת דיור בפני עצמה כמעט מושלמת ללא מטבחון נוסף. כך או כך חדר השינה ביחידת ההורים או סתם בחדר הוא הממלכה הפרטית של ההורים בבית והחדר האינטימי שלהם בו הם יכולים להשקיע ולעצב את החדר בצורה מיוחדת.

חדרי שינה הורים בראשון לציון – אריק דיזיין

בחדר ההורים אנו רוצים להשיג ניצול מקסימלי של החלל ונוחות מרבית. לצורך כך ארון בגדים שקוע בקיר למשל הוא פתרון אחסון מעולה שמאפשר לנו לנצל את מלוא החלל בחדר. פתרון אחסון נהדר נוסף הוא ארגז מצעים מתחת למיטה בו ניתן לאחסן את מיטות הפוך למשל וכדומה. כיום יש מיטות המאפשרות אחסון בקלות אך קחו בחשבון שמיטה כזאת היא גדולה ומאסיבית ולפעמים פוגעת במראה ובעיצוב של המיטה.

טיפים לבחירת חדרי שינה הורים בראשון לציון

עבור מי שהעיצוב חשוב לו יותר מיטה ללא ארגז מצעים יכולה להיות בעלת מראה מהודר יותר כיוון שניתן להשקיע בצורה שלה, ברגליי המיטה, בגב המיטה וכו’. מיטה גבוהה ללא ארגז מצעים יכולה לשוות למיטה מראה יוקרתי ואם אתם אוהבים את המראה והסטייל אתם גם יכולים להתקין אפיריון למיטה שבכלל יהפוך אותה למהודרת ומיטת מלכים של ממש.

איפה קונים חדרי שינה הורים בראשון לציון

צריכים חדר שינה חדש? באריק דיזיין נשמח להתאים לכם מיטה לחדר השינה וריהוט מלא לבית, סלון, ספה, פינת אוכל ואביזרים משלימים יוקרתיים ומיוחדים שאפשר למצוא רק אצלנו. בואו לחנות וגלשו באתר כדי לראות פרויקטים מעוצבים עם ריהוט מהחנות שלנו, קולקציות חדשות ועוד.

ריהוט לבית – אריק דיזיין חדרי שינה הורים בראשון לציון

פרט לחדרי שינה אריק דיזיין מתמחה בעיצוב לבית עבור הסלון ופינת האוכל ומציעה מגוון מערכות ישיבה, כורסאות טלוויזיה, פינות אוכל עגולות או מרובעות באיכות גבוהה היישר מהיבואן לצרכן במחירים נוחים ועם שירות התאמה אישי לרהיטים כלומר אפשרות לרכישת דגמים מהחנות במידות המותאמות לחדר שלכם במיוחד.

סלונים, חדרי שינה הורים בראשון לציון – חנות הריהוט המובילה בעיר – אריק דיזיין

עיצוב זאת ההתמחות שלנו, נוחות זאת המטרה שלנו, שילוב בין השניים זה הקו המנחה אותנו בבחירת קולקציית הרהיטים שאנו מביאים לחנות תוך הקפדה על בחירת רהיטים איכותיים וחזקים שמחזיקים מעמד שנים רבות ומוסיפים עיצוב ונוחות לכל חלל בו הם נמצאים.

אריק דיזיין – חנות הרהיטים של השפלה – חדרי שינה הורים בראשון לציון

מוזמנים לגלוש באתר ולהיכנס לגלריית הרהיטים שלנו ולפרויקטים נבחרים של אדריכלים ומעצבי פנים בעלי שם בעיר שעיצבו את בתי הלקוחות שלהם בעזרת הריהוט מחנות אריק דיזיין. נשמח לעזור גם לכם לעצב ולרהט את הבית עם פרטי הריהוט החדשים והיוקרתיים ביותר.

חדרי שינה הורים בראשון לציון – אריק דיזיין

צריכים לרהט מחדש את חדר השינה או הסלון? באריק דיזיין יש מבחר חדרי שינה וסלונים בסגנונות עיצוב שונים, כל סלון וחדר שינה בעיצוב אחר המאפשר לכם להסתובב בחנות, להרגיש כל מיטה וספה, לשבת עליה, למדוד אותה ולראות אותה באור טבעי כך שתוכלו לקבל מושג טוב יותר אם זה מתאים לבית שלכם או לא.

מודדים, בוחרים, קונים – אריק דיזיין – חדרי שינה הורים בראשון לציון

כשאתם עומדים להכניס הביתה פריט ריהוט גדול בין אם ספה או מיטה הדבר החשוב ביותר הוא למדוד את הגודל. המדידה חשובה לשני דברים: ראשית כל תמדדו את רוחב פתח הכניסה לחדר השינה כדי שפריט הריהוט יוכל להיכנס ולא תגיעו למצב שהזמנתם מיטה שאהבתם אבל היא לא יכולה להיכנס לחדר…

מדידה שניה היא עבור מיקום המיטה, בדקו שהמיטה נכנסת ויושבת כמו שצריך על הקיר אליו היא מיועדת ויש לכם מקום משני הצדדים לרדת ממנה בקלות כך שהיא לא צמודה יותר מדי לקיר. מדידות אלה ואחרות חשובות לפני בחירת המיטה ויכולות לעזור לכם לפסול מיטות מסוימות ולהתמקד במיטות אחרות שמתאימות יותר לחדר השינה שלכם.

בחירת חדר שינה איכותי לבית – אריק דיזיין – חדרי שינה הורים בראשון לציון

שיטה טובה היא לצלם את חדר השינה כולל המיטה הישנה או רק את החדר ולהראות ליועץ העיצוב שלנו על מנת שנוכל להתאים לכם מיטה גם מבחינת גודל וגם מבחינת עיצוב כך שתתאים לשאר הפריטים בחדר ואפילו לדלת הכניסה וכדומה.

בואו לחנות הריהוט המובילה בראשון לציון והסביבה – אריק דיזיין ותהנו מחוויית קניה מדהימה ומחירים מפתיעים! נתראה בחנות, בהצלחה!

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן