אריק דיזיין - לוגו
סלונים מערכות ישיבה אריק דיזיין חנות רהיטים

סלונים מערכות ישיבה – הכירו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם טרם מעמד הבחירה

כיום יש לא מעט סוגים שונים של סלונים מערכות ישיבה שיוכלו להתאים במדוייק לצרכים האישיים שלכם. במידה וגם אתם מרגישים שהסלון הביתי שלכם כבר עשה את שלו, חשוב שתכירו את כלל האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם לפני מעמד הבחירה. לא מעט אנשים עושים הליך הפוך ומגיעים לבחור סלונים מערכות ישיבה טרם היכרותם עם שלל האפשרויות הקיימות בשוק, מה שלרוב גורם להם לבחור לא נכון. במידה וגם אתם תגיעו לחנות עשירה ורחבת ידיים ככל שתהיה, לפני שערכתם סקירה קצרה להיכרות מלאה עם כל סוגי הסלונים מערכות ישיבה, סביר מאוד להניח שתתפתו לבחור את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבורכם בחנות הראשונה או השניה אליה הגעתם. הסקירה תאפשר לכם לדעת כי ישנם עוד לא מעט סוגים וסגנונות, של סלונים מערכות ישיבה העשויים משלל חומרים לבחירה.

חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות שיסייעו לכם בהליך הבחירה של מערכת הישיבה הטובה ביותר עבורכם

אם אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שמערכת הישיבה הבאה שלכם תתאים במדוייק לכל צורכיכם, לרבות הנראות החיצונית וההתאמה לעיצוב כלל הדירה, רמת הנוחות לה אתם מצפים, רמת האיכות והעמידות לאורך שנים ועוד, חשוב להכיר כמה נקודות חשובות טרם מעמד הבחירה. תחילה חשוב להכיר בכלליות את כלל הסוגים השונים הקיימים כיום של סלונים מערכות ישיבה. היכרות מעמיקה עם כלל האפשרויות הקיימות לרשותכם תאפשר לכם להגיע ממוקדים למעמד הבחירה ולהבין כי גם אם הסוג המועדף עליכם לא קיים בחנות, אין זה אומר שעליכם לבחור את הטוב ביותר שקיים, אלא עליכם לבחור חנות אחרת שתדע לספק עבורכם סלונים איכותיים בשלל דגמים וסגנונות. אריק דיזיין אשר עוסק בתחום מזה שנים ארוכות ישמח לעמוד לרשותכם ולהתאים עבור הצרכים האישיים שלכם סלונים איכותיים ומותאמים במדוייק.

ההבדלים בין חומרי הייצור וסגנונות העיצוב השונים

בין כלל מערכות הישיבה השכיחות ביותר תמצאו כמה הבדלים, כאשר המרכזיים שבהם הם עיצוב וחומר ייצור. באשר לעיצוב הכללי, סוגי הסלונים השכיחים ביותר בישראל הם סלונים בחלקים הכוללים על פי רוב ספה דו מושבית ולצידה ספה תלת מושבית תואמת וכן סלונים פינתיים. סלונים הכוללים שני חלקים מתאימים בעיקר למקומות שאינם כוללים פינה בקרבת מקום. לעומת זאת, במידה ובסלון שלכם ישנה פינה סמוכה למרכז העיניינים, קיים סיכוי סביר שסלון פינתי יתאים במדוייק עבור החלל שלכם. מעבר להתאמה בפן הפרקטי יותר, של מיקום סלונים מערכות ישיבה בחלל וניצול מרבי של המקום, ישנם עוד לא מעט הבדלים משמעותיים בין סלונים מערכות ישיבה פינתיות לבין כאלה הכוללים כמה חלקים שכדאי שתכירו.

מערכות ישיבה פינתיות לעומת מערכות ישיבה בשני חלקים נפרדים

במידה ואתם מעוניינים להיזרק על מערכת הישיבה שלכם לאחר יום עבודה ארוך ומייגע, חשוב לדעת כי סלונים מערכות ישיבה פינתיות יאפשרו לכם ליהנות משזלונד מפנק במגוון גדלים עליו תוכלו לשכב בפריסת ידיים ורגליים בנוחות מקסימלית. לעומת זאת, סלונים מערכות ישיבה הכוללות מספר חלקים לא תמיד יאפשרו לכם לשכב בנוחות, בוודאי אם אתם מעט גבוהים מהממוצע. לכן, מערכות ישיבה מפנקות במיוחד המאפשרות לבעליהן להפוך אותן למיטה זמנית לאחר ימי העבודה המפרכים ביותר, הן דווקא מערכות ישיבה פינתיות. אך מנגד, רוב סלונים מערכות ישיבה פינתיות אינן כוללות ריקליינרים השכיחים הרבה יותר בסלונים הכוללים מספר חלקים. ריקליינרים מאפשרים ישיבה בזוויות משתנות תוך הרמת רגליים על הדום נשלף. אפשרות זו תורמת רבות לנוחות הישיבה, מה שמחזיר למערכות ישיבה אלה, את נקודות הנוחות האבודות שהפסידו למערכות הישיבה הפינתיות במבחן השכיבה.

מקום האחסון חשוב לכם? רוב מערכות הישיבה הפינתיות כוללות ארגז מצעים מפנק

המאבק בין מערכות ישיבה אלה כולל רובד נוסף, רובד האחסון. סלונים מערכות ישיבה פינתיות על פי רוב כוללות גם ארגז מצעים רחב ידיים תחת השזלונג. אריק דיזיין מציע מגוון רחב של דגמי מערכות ישיבה פינתיות המאפשרות לבעליהן ליהנות מארגז מצעים גדול במיוחד שנחשף לאחר הרמת השזלונג. לכן, אם אפשרויות האחסון במערכת הישיבה חשוב לכם, כנראה שסלונים פינתיים הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. חשוב להדגיש כי כיום ניתן לייצר את כל סוגי הסלונים בכל הגדלים ומכל החומרים כך שיתאימו במדוייק לצרכים האישיים שלכם. מה שאומר כי תוכלו ליהנות ממערכות ישיבה פינתיות בשילוב ריקליינרים או לחילופין, ממערכות ישיבה הכוללות מספר חלקים בשילוב ארגז מצעים.

סלוני עור או סלוני בד? הכירו את כל ההבדלים

אז לאחר שאתם מכירים היטב את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין סלונים פינתיים לבין סלונים הכוללים מספר חלקים, חשוב לעבור לנתון הבא שיסייע לכם לבחור נכון את מערכת הישיבה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אחת הנקודות החשובות ביותר שגורמת לאנשים רבים להתלבט ארוכות טרם בחירת מערכת הישיבה שלהם היא החומרים השונים מהם עשויה מערכת הישיבה. האפשרויות השכיחות ביותר כיום הן סלונים מבד או סלונים מעור. עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל ציבור הרוכשים נהרו דווקא לסלוני העור עקב כמה יתרונות בולטים ומשמעותיים. סלוני עור מתאפיינים בעיקר בנראות מרשימה וקלאסית שנשארת אופנתית לאורך שנים ארוכות, בעמידות ארוכת שנים וכמובן בחיסכון אדיר של זמן יקר על ניקיון הסלון. בגין הסיבות הללו רבים בחרו במשך שנים ארוכות סלוני עור ללא פזילה לחלופה, סלונים מבד.

תפנית מהשנים האחרונות – תור הזהב של סלוני הבד

אך חשוב לדעת כי בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים שמשנים משמעותית את פני התמונה. בשנים האחרונות כל עולם מערכות הישיבה העשויות מבד עבר לא מעט שינויים משמעותיים. כיום תוכלו למצוא סלונים לבית העשויים מסוגי בד שונים בעלי תכונות שיתאימו במדוייק לצרכים שלכם. ישנם סלונים לבית העשויים בד עבה ועמיד במיוחד, שיתאים בעיקר לבתים הכוללים בעלי חיים או ילדים קטנים, ישנם סלונים מבד רחיץ שיאפשרו לכם לשמור על ניקיונם על ידי כיבוסם וכן ישנם סלונים מבד עדין וקטיפתי שיבטיח לכם רמת נוחות וחמימות מקסימלית. השינויים הללו גרמו לשינוי משמעותי בתודעתם של לא מעט אנשים מה שגורם לרבים כיום לבחור דווקא סלונים מערכות ישיבה העשויות בד.

מגוון רחב של סגנונות בד לבחירה – התאימו את סוג הבד לצרכים האישיים שלכם

יש להדגיש כי ישנן אפשרויות בד שונות לבחירה כך שתוכלו להתאים את עיצוב הספה לסגנון הבד המועדף והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. מעבר לבחירת סוג הבד שיתאים לסגנון מערכת הישיבה, חשוב לדעת כי כיום יש מבחר גדול של דגמים שונים בשלל עיצובים. נקודה זו מובילה אותנו לשלב הבא שעליכם להכיר היטב בדרך לבחירה נכונה ומוצלחת של מערכות ישיבה מותאמות במדוייק לטעמכם האישי. בדומה לשינוי הגדול שחל בשנים האחרונות בעולם מערכות הישיבה העשויות בד, חל שינוי נוסף וגדול לא פחות. שינוי זה כולל את עליית המודעות של רוב ככל הציבור למראה הכללי של דירתם. עד לפני מספר שנים בודדות אנשים היו בוחרים את רוב רהיטי הדירה בעיקר למטרת פרקטיקה ומילוי הצרכים תוך התייחסות מינימלית למראה הרהיט והתאמתו לקו העיצובי של כלל הדירה, וכיום המצב שונה בתכלית.

הכירו את טעמכם האישי טרם הגיעכם למעמד הרכישה

עליית המודעות לכל הקשור לעיצוב ונראות הדירה גרמה לרבים לבחור מערכות ישיבה וספות בעיצובים מיוחדים בשלל סגנונות, צבעים או גדלים של רהיטים בכלל ומערכות ישיבה בפרט. בדומה ליצרני רהיטים ומערכות ישיבה רבים, גם אריק דיזיין זיהה את המגמה והחל להציע למכירה כמויות גדולות במיוחד של דגמים וסגנונות עיצוביים בכל הגדלים ובכל הצבעים. אם עד לפני מספר שנים מערכת ישיבה בצבע ורוד, אדום או כתום נשמעו כברירת מחדל בלבד, הרי לנו שכיום ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים בצבעים אלה בכוונת תחילה. לכן, נקודה נוספת שיש להכיר היטב היא טעמכם האישי, הסגנון העיצובי המועדף עליכם וכמובן התאמתו לקו העיצובי של כלל הדירה. לא מעט אנשים אשר מגיעים למעמד הבחירה לפני שלב זה מתאכזבים לגלות כי על אף העובדה שמערכת הישיבה נראתה להם מושלמת במעמד הבחירה, כאשר היא נכנסה לדירתם, היא לא השתלבה במדוייק בין פרטי הריהוט השונים מבחינת סגנון עיצובי או צבע.

למרות שאתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי, חשוב להקפיד על שלב זה בכובד ראש!

לכן, אל לכם להקל ראש בשלב זה, חשוב להגיע למעמד הבחירה ממוקדים ככל הניתן תוך היכרות מלאה עם הצרכים האישיים שלכם. יש להדגיש ולומר כי היכרות זו עם הצרכים שלכם אינה מסתכמת בהיכרות עם הטעם האישי שלכם ותאמה מלאה מבחינה סגנונית לשלל פרטי הריהוט בקrבת מקום. היכרות עם הצרכים שלכם כוללת גם היכרות טכנית עם גודל החלל וגודל מערכת הישיבה המיטבית שתשאיר לכם מקום לנשום. על מנת להגיע מוכנים למעמד הבחירה מבחינה זו, חשוב לצעוד בכמה צעדים פשוטים למדי. השלב הראשון הוא השלב הטכני, הכירו לעומק את גודל החלל בו תרצו לשלב סלונים מערכות ישיבה על מנת לוודא כי אכן תצליחו לעשות זאת. כל שאתם נדרשים לעשות זה למדוד היטב את גודל החלל ולהגיע עם מידות מדויקות למעמד הבחירה. מדידת החלל לא תספיק במידה ולא תעריכו את גודלה של מערכת הישיבה האידיאלית עבורכם בעודכם בדירה.

מדידות מדידות ועוד פעם, מדידות – כך תדעו למדוד נכון את שטח החלל ולבחור מערכת ישיבה בגודל המתאים

ישנם אנשים רבים אשר מגיעים למעמד הבחירה לאחר שמדדו את גודל החלל, אך כאשר הם מודדים את גודל מערכת הישיבה, אין להם תמונה ברורה בראש הכוללת את המקום שמערכת הישיבה תתפוס והמקום הפנוי שישאר בחלל. לכן, אל לכם להסתפק במדידת גודל החלל, המשיכו למדוד מידות משוערות מקסימליות של מערכת ישיבה שתסכימו להכניס בכדי שישאר די מרחב לשאר הצרכים שלכם. את המדידות כולן יש לעשות כמובן בחלל לו אתם מייעדים את מערכת הישיבה. לאחר שאתם מכירים את המידות על בוריין, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא, שלב הכרות עם טעמכם האישי. אנשים רבים בוחרים לדלג על שלב זה מתוך הנחה כי הם מכירים לעומק את טעמם האישי גם ללא השקעת זמן מיותר. אך בניגוד לדעתם, כאשר הם עומדים בפני כל כך הרבה אפשרויות עיצוב, סגנון וצבע, הם מאבדים כיוון ובוחרים לא נכון. על מנת להימנע מכך, אל לכם להקל ראש בהיכרות מלאה עם טעמכם האישי טרם מעמד בחירת סלונים מודרניים או מעוצבים.

ערכו סקר ברשת והכירו כמה שיותר סגנונות ועיצובים קיימים

במטרה להכיר היטב את טעמכם האישי חשוב לראות כמה שיותר אפשרויות שונות של סלונים מערכות ישיבה. בעידן האינטרנטי בו הכל חשוף בפניכם ברשת, תוכלו לראות גלריית פינות ישיבה במגוון עשיר של דגמים, צורות וצבעים במספר דקות בודדות. חשיפה זו תאפשר לכם למקד אט אט את טעמכם האישי ולהיסגר על סגנון עיצובי מועדף. לאחר בחירת הסגנון, מומלץ להמשיך ולדייק את טעמכם האישי כך שכאשר תגיעו למעמד הבחירה תכירו במדויק ככל הניתן את מערכת הישיבה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. יתרון נוסף להליך זה של היכרות טעמכם האישי הוא שכך אתם יכולים לוודא שאתם מתמקדים לסגנון עיצובי ולצבע שמתאים לעיצוב כלל הדירה שלכם. בחירת מערכת ישיבה איכותית ועמידה תלווה אתכם שנים ארוכות, ולכן חשוב לוודא כי היא תתאים לעיצוב כלל דירתכם. רבים בוחרים להתאים את הסגנון העיצובי של הספה לסגנונם של כמה שיותר פרטי ריהוט בקרבת מקום ואילו אחרים בוחרים דווקא באפשרות של שבירת נקו העיצובי והבלטת מערכת הישיבה. כך או כך, התאמת סלונים מערכות ישיבה לטעמכם האישי וכן לעיצובה הכללי של כל הדירה.

למרות הכל אתם עדיין לא מצליחים למצוא מערכת ישיבה מתאימה? הכירו את האפשרות לעצבה באופן אישי!

רגע לפני שאתם משלימים את הליך הרכישה של מערכת הישיבה הבאה שלכם, חשוב לדעת כי במידה ולא הצלחתם לאתר את מערכות הישיבה הטובות והמתאימות ביותר לצרכים שלכם, תוכלו לבחור אחת בעיצוב אישי. אריק דיזיין ועוד רבים אחרים מאפשרים לקהל הלקוחות שלהם ליהנות מעיצובים אישיים של מערכות ישיבה בשלל סגנונות וגדלים לבחירה. אפשרות זו מבטיחה לכם התאמה מלאה מכל בחינה, הן מבחינת גודל הספה, הן מבחינת חומרי הייצור שלה וכמובן מבחינת נראותה ועיצובה הכללי. אנשים רבים אשר מחפשים ארוכות אחר מערכת ישיבה שתתאים מבחינת כל המשתנים לחלל סלון ביתם ללא הצלחה, פונים לבסוף לאפשרות זו של מערכת ישיבה בעיצוב אישי. אפשרות זו פותחת בפניכם את האפשרות להתאים במדויק את סוגי הבדים שתרצו לשלב במערכת הישיבה, צבעם של הבדים, מערכות ריקליינרים, ארגזי אחסון ושילוב שזלונג בהתאם למקום העומד לרשותכם. לכן, אם לאחר התייחסות לכלל הנקודות שנובאו מעלה לא הצלחתם לאתר את מערכת הישיבה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם, חשוב לדעת כי אפשרות זו של עיצוב עצמי תמיד פתוחה בפניכם.

אל תשכחו, הדבר החשוב ביותר במערכת הישיבה שלכם הוא נוחות!

כל שנותר לכם לעשות זה לאתר כמה שיותר מקומות מקצועיים המציעים סלונים מערכות ישיבה בשלל דגמים, עיצובים, גדלים וצבעים, וליצור רשימת חנויות שתפקדו במהלך החיפוש אחר מערכת החשיבה המיטבית עבורכם. אריק דיזיין יאפשר לכם ליהנות ממבחר גדול של סגנונות ועיצובים שונים במקום אחד כך שתוכלו לחסוך מספר רב של מקומות שתידרשו לפקוד במסע החיפושים. זכרו, מעבר להתאמת מערכות הישיבה לכלל רהיטי הדירה מבחינה עיצובית ואף מעבר לאפשרויות האחסון והפרקטיקה, הדבר החשוב ביותר עליו אתם חייבים לשים דגש הוא נוחות הישיבה על הספה. אנשים רבים נסחפים אחר שלל סגנונות העיצוב, החומרים השונים והצבעים המרשימים ושוכחים את החלק החשוב מכל, נוחות הישיבה. אחרי הכל, הסלון של רבים משמש כחלק המרכזי והמשפחתי ביותר בבית, ולכן חשוב לוודא כי לכלל בני המשפחה וכמובן לכלל האורחים יהיה נוח וכיף לשהות בסלון שלכם. כיום רוב ככל יצרניות מערכות הישיבה מקפידות מאוד על רמת נוחות מקסימלית בשילוב תומכי גב שישמרו על בריאותכם.

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן