מזרון למיטת ילדים

מזרון למיטת ילדים, לבחור את הטוב ביותר לילדים שלנו

כולנו יודעים עד כמה זה חשוב לישון. שינה טובה משפיעה באופן ניכר על שיגרת יומנו, על היכולת שלנו להספיק ללמוד, לעבוד, לטפל באחרים וכן הלאה לאורך שעות עבודה ועשייה רבות. מה לא נכתב על החשיבות של שינה איכותית עבור מבוגרים, על בחירה נכונה של מזרנים אורתופדיים שיתאימו לכל אחד לגב שלו בדיוק. אבל, כל כך מעט מנגד נכתב על מזרון למיטת ילדים.

אולי זה כי אנחנו לא רואים חשיבות רבה בבחירה של מזרון למיטת ילדים כי הם גמישים, לא כואבים בקלות ולא עובדים בשום עבודה, כך שלמעשה, אולי אנחנו, בתור הורים עלולים כמעט לזלזל בחשיבות הגדולה כל כך של בחירה נכונה של מזרון למיטת ילדים. אבל האמת היא שדווקא בגילאים הצעירים. אלו שמתחילים ברגע בו הקטן עוזב את הלול ועד שהוא הופך לנער מתבגר על סף שנות הבגרות, אלו השנים בהן אנחנו בתור מבוגרים צריכים לראות כיצד אנחנו בוחרים בתבונה מזרון למיטת ילדים באופן כזה שיאפשר לילד שלנו לישון כמו שצריך.

שינה היא פעולה הכרחית אם אנחנו רוצים שהילד שלנו ילמד כמו שצריך, יהיה קשוב במהלך היום, תהיה לו סבלנות וכן הלאה. פעמים רבות דווקא בשנים של גיל ההתבגרות, בהן הילדים עלולים לבלבל בקלות בין יום ללילה, הילדים שלנו צריכים שעות שינה אפילו רבות יותר משל אדם מבוגר. זאת בגלל השינויים ההורמונליים והגופניים המתרחשים כל העת.

בחירה נכונה של מזרון למיטת ילדים תאפשר לילדים שלנו לישון טוב יותר, להצליח להירדם בקלות רבה יותר, לשמור על הגוף שלהם בעת השינה ועוד ועוד.

איך בוחרים נכון מזרון למיטת ילדים ? איך הדבר קשור לכל הפעולה של עיצוב חדר שינה לילדים ואיך בוחרים בין מבחר מיטות? כל זה ועוד במאמר אותו כתבו המומחים שלנו באריק דיזיין.

בחירה של מזרון למיטת ילדים מבוססת על מה שאנחנו כבר יודעים

נתחיל בסיפור מקרה שקורה לא אחת בחנויות שלנו, של אריק דיזיין. משפחה מגיעה עם הילדים והילדים בוחנים מזרון למיטת ילדים אחד ושני. בדרך כלל הם בוחרים מזרון למיטת ילדים המאופיין ברכות גבוהה מהשני. כך ההורים בוחרים עבורם את מזרן למיטת ילדים ומתקדמים בתהליך ה- עיצוב חדר שינה לילדים.

אמנם גם אנחנו, כאן באריק דיזיין, מאמינים כי נכון לשתף את הילד ולשאול אותו במה הוא בוחר. אבל בכל הקשור לתחום של מזרון למיטת ילדים, היינו ממליצים כי גם המבוגרים יפעילו שיקול דעת. זאת מדוע?  משום שרכות בלבד היא לא תמיד האלמנט החשוב ביותר בכל מה שקשור לבחירה של מזרון למיטת ילדים.

מה שעלול לא פעם לבלבל הוא שילדים לרוב לא סובלים מכאבי שרירים מהם אנחנו, המבוגרים שאיבדו מהגמישות שלהם סובלים בהחלט. כך אנחנו עלולים לבחור עבור הילדים מזרון למיטת ילדים רך שרק בדיעבד יתברר בתור בחירה לא נכונה בהחלט.

הגוף שלנו, של בני האדם, בנוי מעמוד שדרה, שרירים ועצמות שצריכות להרשות לעצמן להרפות לאורך שעות השינה. ההרפיה הזו היא מה שמאפשר לגוף שלנו לעבור תהליך של התחדשות עד שעות הבוקר. זו הסיבה בגינה מומחים רבים ממליצים לבחור דווקא מזרנים קשיחים, כאלו שמחזיקים את הגוף באופן מלא.

הדבר נכון אצל ילדים על אחת כמה וכמה. מזרון למיטת ילדים צריך להיות קשיח ורצוי כי לא יהיה עשוי מקפיצים בין היתר משום שאנחנו יודעים כי ילדים נוטים לקפוץ על מיטות רכות, מה שעלול לא פעם להביא להיווצרות שקעים שגם הם לא מיטיבים עם הילד.

אנחנו, כאן באריק דיזיין לא אומרים שאי אפשר לבחור מזרן ילדים נוח, אבל אנחנו בהחלט ממליצים ללכת דווקא לכיוון של מזרן ילדים המורכב מספוג ולטקס. מזרון למיטת ילדים מהסוג הזה יוכל לתמוך בילדים לאורך כל שנת הלילה ולהבטיח כי יקומו בבוקר רננים וחדשים.

בחירה של מזרון למיטת ילדים היא רק השלב הראשון בדרך לעיצוב חדר השינה

אנחנו יודעים שרוב המשפחות בארץ לא מקדישות הרבה מאוד זמן כדי לחשוב על עיצוב חדר שינה לילדים. הדבר מובן, נדמה כאילו חוץ מבחירה של מזרון למיטת ילדים, אין מה להשקיע בכל חלקי העיצוב של חדר הילדים, החל מבחירה של מזרן למיטת ילדים וכלה בטפטים על הקירות. אבל האמת היא כי העיצוב של החדר, גם הוא, יכול לשנות במידה ניכרת את איכות השינה של הילדים שלנו.

כמו שאנחנו מתקשים לישון בעקבות עומס קוגנטיבי המציף אותנו מכל כיוון, על ידי מגוון רחב של אפליקציות שמטרתן לעודד אותנו להתמכר למכשירים הניידים שלנו, כך גם הילדים שלנו סובלים מהתופעה. לעיתים, הילדים שלנו סובלים בשיעור ניכר יותר מאיתנו, המבוגרים.

החיים החברתיים של הילדים שלנו עברו באופן משמעותי לרשתות החברתיות, הם רואים הרבה מאוד סרטונים לאורך שעות הערות, בין היתר הם מבלים עם חברים ומחפשים להתרגש מחדש כמעט בכל מקום. כדי שנאפשר לילדים שלנו להתנתק, להרפות, להרשות לעצמם לנוח רגע ולהרפות את הגוף, אנחנו, ההורים צריכים להשקיע בעיצוב של חדר שינה שיאפשר להם לעשות זאת.

הבחירה לא מתחילה בבחירה מתוך מבחר מיטות , היא מתחילה בראש ובראשונה בקידוד הצרכים של הילד.

ההמלצה שלנו, של אריק דיזיין היא להימנע מלהכניס מסכי טלוויזיה לתוך חדר הילדים. במידה ויש להכניס מחשב לחדר, ההמלצה היא כמובן להניח מחשב נייח על שולחן ולא כזה אותו הם יכולים לקחת למיטה. ככל שנמעיט ביצירה של עוד ועוד גירויים כך היכולת של הילדים שלנו ללכת לישון ולהירדם תתעצם.

נסו להכניס במקום כל הפריטים הללו פריטים אחרים לחדר. בין אם מדובר על ספרים או אלבומים בהם הילדים יוכלו לעיין לפני השינה בלי להיחשף לעוד ועוד תוכן מלהיב ברשת שיקשה עליהם לישון.

בנוסף, נסו לצבוע את החדר בצבעים בהירים ושקטים. אתם יכולים לתלות ביחד פוסטרים של דמויות אותן הילדים אוהבים, כאלו שיתנו להם תחושה של שייכות לפני שהם נרדמים. אל תשכחו כמובן שמדובר על המקום היחיד בבית שמוגדר בתור ה- ‘טריטוריה’ שלהם. כך שבהחלט ניתן לתת לילדים להשפיע על האופן בו הממלכה שלהם תיראה.

ניתן לסדר מה שיש לו מקום

ההמלצה שלנו, של אריק דיזיין, היא להשקיע בבחירה מושכלת של נקודות אחסון שונות ברחבי החדר. כאלו שיאפשרו לילדים לאחסן את הציוד שלהם באופן הנוח ביותר האפשרי כך שהם יצליחו לסדר את החדר שלהם. סדר וארגון חשובים גם הם ליצירה של שקט נפשי. כל מי שיש לו ילדים יודע עד כמה מורכב זה לעודד אותם לסדר ולארגן את החדר שלהם. לכן, אנחנו צריכים לתת להם את הכלים הטובים ביותר כדי להתמודד עם המשימה.

אנחנו כאן באריק דיזיין נשמח לעזור לכם להגיע לחדר השינה המושלם עבור הילדים שלכם.

Picture of אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן