אריק דיזיין - לוגו

חיפוי קירות פנים לשדרוג העיצוב של חלל הבית

חיפוי קירות פנים הוא אלמנטי עיצוב ופונקציונלי שמאפשר לנו להתקין חיפוי קיר על קיר קיים ולקבל אלמנט עיצובי מיוחד במינו.
יש היום חיפויי קיר בסגנון תלת ממד או חיפוי קירות פנים בטקסטורות מיוחדות שהופכות כל סלון לייחודי ומעוצב בצורה מדהימה.
לצפייה בקטלוג היכנסו עכשיו למחלקת חיפוי הקיר באריק דיזיין.

איך מתקינים חיפוי קירות פנים?

חיפוי קירות פנים הוא טרנד עכשווי שצבר תאוצה בשנים האחרונות כשלקוחות הבינו שיש דרך פשוטה להעניק יוקרה ועיצוב לסלון על ידי חיפוי קיר סלון, ללובי, למסדרון או לכל חדר שתרצו.  חיפוי לקירות פנים יכול להיעשות ממגוון חומרי גלם, צבעים, צורות וטקסטורות כאשר יש כיום חיפוי הקרוי חיפוי תלת ממד והוא חיפוי אבן פנים הבית היצור אשליית תלת ממד ומגדיל את החלל ומעניק לו מראה מיוחד ומדהים. באריק דיזיין תמצאו את כל הדגמים המיוחדים ביותר לחיפוי קיר מקצועי ואיכותי שיהפוך גם את הסלון שלכם מעוצב ומיוחד במינו. פנו אלינו עוד היום להתאמת חיפוי קיר מיוחד לבית שלכם.

ממה עשוי חיפוי קיר?

חיפוי דקורטיבי לקירות פנים עשוי בדרך כלל מפולימר שהינו חומר קשיח ועמיד למים בעל גמישות בעיצוב או חיפוי קיר עשוי סיבים המשווים לו מראה של טפט קיר. יש גם חיפוי קירות פנים ותקרה עשוי פוליסטרין קשיח וגם חיפוי קלקר מחומרים פשוטים יותר כמו קלקר צבוע ועוד. חיפוי דקורטיבי לקירות פנים ברמה גבוהה יכול להיות עשוי גם מעץ איכותי או חיפוי דמוי עור.

trophy

ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון בתחום הרהיטים בישראל

verified

איכות

רהיטים ברמה גבוהה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים

headset

שירות

זמינים לכל פנייה או שאלה במוקד הטלפוני שלנו

money bag

מחיר

מחירים נוחים ללא התפשרות על הרמה המקצועית

delivery

זמני אספקה

אספקה מהירה של הדגמים הקיימים במלאי

check list

מבחר

מבחר רחב של דגמים ושילובים בצבעים שונים

מתקינים ונהנים - חיפוי לקירות פנים

אחד היתרונות של חיפוי קירות פנים הוא קלות ההתקנה. בוחרים את הדגם, מתאימים גודל ומתקינים על כל קיר בהתאם למידה הרצויה בהדבקה פשוטה בדרך כלל או בחיבור הברגה במקרים נדירים של חיפוי קיר מאסיבי יותר שאנו לא מעוניינים שייפול בשום מצב, בדרך כלל במבנים ציבוריים או גדולים כמו בתי מלון וכדומה אך לרוב כל אחד ואחת יכולים להדביק את חיפוי הקיר. חיפוי לקירות פנים מאפשר לנו ליהנות מאלמנט עיצובי מקורי, חיפוי קיר בצורת בריקים או לבנים למשל, אשר מעניק לקיר שלנו מראה יוקרתי או עתיק, כאילו היה טירה או בית באירופה וכדומה. קיימים גם חיפויי עץ או חיפי בטון שהוא הטרנד האחרון שנותנים לקיר מראה מהודר ויוקרתי במיוחד או לחלופין מראה תעשייתי ומעוצב או המראה חמים כפי שרבים אוהבים להרגיש בבית. חיפוי דמוי אבן הוא גם אפשרות שרבים בוחרים שהופך את הקיר כאילו לקיר חזק יותר במראה ומעניק תחושת ביטחון.

לקוחות ממליצים

אריאל ואזנה
אריאל ואזנה
סקירה אחת
googleקרא עוד
הניסיון עושה את שלו! הייתי במספר חנויות ואף מוכר לא הצליח להבין את הראש שלי ואת מה שאני מחפש בדיוק, אריק ידע לעשות את זה והרוויח אותי כלקוח לעוד שנים רבות
אורטל שמש
אורטל שמש
54 סקירות
googleקרא עוד
תודה לכל הצוות של החנות על העזרה והשירות המצוין ⁦❣️⁩
נדב גלמור
נדב גלמור
28 סקירות
googleקרא עוד
שירות מעולה! כבר יצא לי פעם אחת ליפול עם קניית רהיטים ומאז למדתי לא להיכנס להרפתקאות ולקנות רק במקומות שאני מקבל עליהם המלצות. אחלה חנות!!
אביטל פורת פרידמן
אביטל פורת פרידמן
38 סקירות
googleקרא עוד
רהיטים לבית זה לא משהו שקונים כל יום וגם לא כל שנה, לכן העדפנו ללכת על הטוב ביותר. קנינו מספר רהיטים במחיר אטרקטיבי והיינו מאוד מרוצים. תודה לכם!
חני בראל
חני בראל
41 סקירות
googleקרא עוד
כבר מהרגע שנכנסנו לחנות ידעתי שנצא לפחות עם רהיט אחד. כל כך הרבה סטייל במקום אחד שהייתי חייבת

אריק דיזיין – חיפוי קירות פנים הבית

חיפוי קירות פנים הופך כל קיר פשוט לקיר מעולם. חיפוי קיר איכותי ויוקרתי יכול לשוות לבית שלכם מראה של בקתת סקי למשל בצירוף פרקט מתאים או מראה מודרני של מוזיאון, מראה של בית ישן וקלאסי ומגוון רחב של עיצובים שחיפוי קיר בודד יכול לספק.  אין ספק שזהו אלמנט מדהים שרבים אוהבים להשתמש בו על מנת להעניק לבית מראה מעוצב עם  קיר שלם שכולו מחופה. חיפוי אבן פנים הבית הוא גם פתרון מצוין לא רק כאלמנט עיצובי אלא גם בקלות ההתקנה שלו ביכולת שלו לשנות את הסגנון העיצוב של החלל כולו. 

לסיכום, חיפוי קירות פנים הוא פתרון עיצוב נהדר שמאפשר לנו להפוך כל קיר פנימי בבית לקיר מעוצב ברמה גובהה המעניק לחלל מראה יוקרתי ומיוחד. חיפוי קיר הוא אלמנט מודרני בעל מגוון אפשרויות המתאימות לכל אחד: חיפוי דמוי בטון, חיפוי עץ, חיפוי דמוי בריקים (אריחים) ועוד. מוזמנים לקבל ייעוץ מקצועי על חיפויי קיר באריק דיזיין , נתראה בחנות.

שאלות ותשובות

כן, היתרון הגדול של חיפוי קיר היא האפשרות להתקין אותו לבד. יחד עם זאת רבים בוחרים להזמין בכל זאת ב על מקצוע אשר מכיר את הדבקים העמידים ביותר וידע לעשות את העבודה בצורה מדויקת וטובה יותר בדיוק לפי דרישת הלקוח.

חיפוי הקיר מתחלקים בדרך כלל לחמש קבוצות עיקריות: חיפוי קיר דמוי בטון, חיפוי קיר דמוי עץ, חיפוי קיר דמוי בריקים, חיפוי קיר דמוי אבן וחיפוי קיר תלת ממד. כל חיפוי והיתרונות שלו כאשר השיטה דומה ורק הטעם העיצובי מכריע בסופו של דבר איזה חיפוי תבחרו שכן החיפוי צריך להתאים לבית בו הוא מותקן. לכם גם התאהבתם בחיפוי קיר בחנות, נסו לדמיין האם זה יתאים גם אצלכם בבית, בסלון או איפה שלא תתקינו אותו.

בשנים האחרונות חיפוי הבטון לקיר הפך פופולרי בעקבות כניסת אלמנט קיר הבטון האמיתי לעולם העיצוב. לפני כן זה תמיד היה חיפוי דמוי בריקים, אריחים, החיפוי האהוב על רבים שמאפשר לנו להפוך בית באמצעות התקנת חיפוי קיר פשוט לבעל מראה כפרי, קלאסי ומכניס חום לבית באמצעי פשוט כל כך כמו החיפוי.

יש כמה וכמה יתרונות לחיפוי הקיר על פני קיר אמיתי: מין הסתם בניית קיר אמיתי כרוכה בהרבה יותר משאבים, זמן וכסף לעומת התקנה עצמית פשוטה בהדבקה של חיפוי קיר על פני קיר קיים… זהו למעשה היתרון המרכזי אך יתרון נוסף הוא הגמישות ובאפשרות שלנו לחדש קיר קיים ולעצב אותו כראות עיננו בקלות ובמהירות. המחיר של חיפוי קיר זול יותר, האפשרויות מגוונות יותר ולכן רבים בוחרים בו לעיצוב הבית שלהם באמצעים פשוטים וזולים אך כאלה המעניקים לבית מראה יוקרתי ומיוחד.

באריק דיזיין תמצאו מחלקה שלמה של חיפויי קיר האיכותיים והמעוצבים ביותר מכל סוג. מוזמנים לגלוש באתר או להגיע לחנות, לראות ולהרגיש את חיפויי הקיר הייחודיים שלנו ולקבל הסבר מקצועי על חומר הגלם, ההתקנה ועוד.  נתראה בחנות!

דילוג לתוכן