אריק דיזיין - לוגו
חדרי שינה יוקרתיים

חדרי שינה יוקרתיים – להשקיע בחדר המקודש ביותר במבצרנו

ביתנו הוא מבצרנו, כך אומר הפתגם הידוע, והוא ללא ספק הוכיח את עצמו, בעיקר למדנו זאת בשנה האחרונה כאשר המציאות אילצה אותנו לבלות בבית הרבה יותר שעות מאשר בעבר. ובאופן כללי, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, כך יחד איתה, שעות השהות בבית אצל כל אחד ואחת מאתנו מתרבות. אם בעבר רוב האנשים היו חייבים לצאת  מביתם בכדי להכניס פרנסה הביתה, כיום אנשים רבים מאוד יכולים לעבוד מהבית, שכן חלק גדול מהעבודות מצריכות אך ורק קיומו של מחשב ותוכנה מסוימת על המחשב וכמובן את רשת האינטרנט.

כאשר השעות שאנו שוהים בהן בבית הן כה רבות, החשיבות של איך אנו מרגישים בתוך הבית, היא גדולה פי כמה מאשר בעבר. חברת אריק דיזיין אשר מספקת ללקוחותיה מגוון קולקציות לריהוט של הבית, הבחינה בעלייה הגוברת של לקוחותיה בחיפוש אחר העיצוב הייחודי והמתאים ביותר להם ולאו דווקא רק אחרי פרקטיות של הרהיטים. אם בעבר אנשים היו מחפשים את הנוחות בלבד, היום לאנשים יש טעם מפותח פי כמה מאשר בעבר, והם מחפשים מעבר לפרקטיות של הרהיטים גם עיצוב שיתאים לבית שלהם ואשר בו הם מעוניינים לשהות בנינוחות ובאווירה מסוימת המתאימה להם. וכאשר אנו מדברים על הבית, ללא ספק החדרים המקודשים ביותר בביתנו הם חדרי השינה שלנו. לשמחתנו, כיום חדרי שינה יוקרתיים אינם נחלתם אך ורק של בעלי יכולות כלכליות גבוהות, כיום כל אדם יכול ליהנות מעיצוב של חדרי שינה יוקרתיים, במחירים נוחים לכל כיס.

חברת אריק דיזיין שעוסקת בהנגשה של חדרי שינה יוקרתיים לכלל לקוחותיה, שמה לב לכך שפעמים רבות, אנשים יכולים לעצב את כל ביתם באופן שונה זה מזה, אך דווקא כאשר מדובר בחדר שהוא קודש הקודשים, החדר בו אתם מבלים את רוב שעות הלילה, חדר שנועד להיות לכם מקום מרגוע מכל דאגות היום, מקום שאתם יכולים להרפות מכל הרעש וההמולה ופשוט לנוח – הלוא הוא חדר השינה, הביקוש ליוקרה בחדר הזה, ללא ספק לוקח את המקום הראשון אצל רוב האנשים. חדרי שינה יוקרתיים לא רק נעימים לעיניים, אלא גם מאפשרים לנו להרפות אל תוך היוקרה הזו ולישון נהדר בלילה.

הקולקציות המובילות של חדרי שינה יוקרתיים

כמובן שלכל חדר בבית חשיבות משלו, וכאשר אנו בוחרים ריהוט בעיקר ריהוט עבור חדרי שינה יוקרתיים, עלינו להתאים את הריהוט לשאר חלקי הבית ולעיצוב הכללי של הבית. כמובן שלא נבצע בחירת חדרי שינה יוקרתיים אם בחרנו לבית שלנו מראה כפרי ופשוט, לפחות לא ברוב המקרים, שכן, כיום ניתן למצוא שילובים של יוקרה גם בקולקציות הנחשבות לכפריות. בין הקולקציות של עיצוב חדרי שינה יוקרתיים תוכלו למצוא:  חדרי שינה יוקרתיים להורים וכמו כן, חדרי שינה יוקרתיים לנערות. כמובן שגם לנערים ואפילו לילדים ישנם רהיטים אשר משדרים יותר פאר והדר ואחרים, אך הביקוש אחר המראה היוקרתי בהחלט מבוקש יותר אצל נערות מאשר אצל נערים.

חדרי שינה יוקרתיים להורים

ההורים בעידן שלנו הם ללא ספק אנשים מאוד עסוקים, סדר היום של רוב ההורים בימינו צפוף כל כך וכמעט שלא קיימות שעות פנויות אצל רוב ההורים לבלות ללא מעש לרבוץ בנחת על הספה בסלון. אז אולי הסלון שהוא מרכז הבית אינו מאפשר לרוב ההורים להירגע ולנוח, אך בהחלט בעזרת עיצוב חדרי שינה יוקרתיים גם להורים, אפשר ליהנות ממנוחה כל כך חשובה זאת, גם ללא לינה של ממש ולעשות זאת רק על ידי שהייה בחדר השינה. עובדה אחת ברורה לכל בר דעת, כאשר יש חדר בבית שנעים לך, ללא ספק אתה תרצה לבלות בו יותר משר החדרים האחרים. חדרי שינה יוקרתיים כוללים ברוב המקרים מיטה רחבה בעלת מזרן איכותי וגבוה, שידות מותאמות, ארון ומראה תואמים ועוד שלל אביזרים שניתן להכניס בכדי להעשיר את המראה, כגון: תמונות בגוונים תואמים לחדר או בגוונים אשר שוברים את הצבע הדומיננטי מעט, נרות ריחניים ומיוחדים, כילות ועוד. חדרי שינה יוקרתיים ברוב המקרים יאופיינו בצבעים חלקים וקו עיצוב נקי ומרגיע אשר מאפשר באמת להכניס רוגע דרך העיניים למוח ולגוף. הצבעים הבולטים בחדרי שינה מעוצבים להורים הם בטווח קשת הצבעים של שחור ולבן כולל כמובן גוונים שונים של אפור, כמו כן, אם אתם מעוניינים להכניס קצת יותר צבע, ניתן למצוא חדרי שינה מעוצבים באופן יוקרתי בשילוב גוונים חיים יותר כמו – גווני אפרסק, צהוב חרדל ואפילו זהב. היוקרה איננה שייכת אך ורק לצבע אחד ופעמים רבות תוכלו גם למצוא צבעים חמים יותר או צועקים יותר אשר ישולבו בצורה אינטליגנטית וישוו לחדר מראה יוקרתי.

חדרי שינה יוקרתיים לנערות

אצל נערות הסיפור שונה מעט, כמובן שחדר שינה בעיצוב יוקרתי אשר מיועד לשמש כחדר שינה לנערה, יראה שונה לחלוטין מחדר שינה יוקרתי אשר נועד לשמש את הוריה. ברוב המקרים תעדפנה נערות לשלב בחדרן גוונים כמו ורוד ואפרסק ובחירת הרהיטים עצמם תהיה עדינה יותר – למשל, מיטה של נערה לא תהיה במידה הכי גדולה שיש, אלא ברוב המקרים תיבחר מיטה זוגית סטנדרטית עם עיצוב מיוחד, או מיטה וחצי מעוצבת. בגיל הנעורים ישנה משמעות גדולה עבור הילדים שלנו לחדר משלהם, למקום המבטחים שלהם ובעיקר לפרטיות שלהם, לכן כאשר בתכם מעוניינת בעיצוב יוקרתי, כדאי בהחלט לאפשר לה לבחור ולעזור לה כמובן בבחירה של הרהיטים בכדי שתתאים גם לגודלו וצורתו של החדר. בעת בחירת חדרי שינה יוקרתיים לנערות בדרך כלל תקבלו מהמוכר הצעות לאביזרים נילווים, מעבר לריהוט הביסי שהוא  – מיטה, ארון ובדרך כלל פינת איפור עם מראה. האבזור הנוסף יכול להיות תמונות מסוימות, קישוטים מעניינים, נרות ועוד.

איך ניגשים לבחור עיצוב חדרי שינה יוקרתיים

אם כן, החלטתם שאתם מעוניינים לעצב את חדר השינה שלכם או של הילדה שלכם, ואתם מעוניינים להעניק לו מראה יוקרתי? מדדו את הגודל של החדר ונסו לחשוב היכן תמקמו כל אחד מהרהיטים – מיטה, ארון וכו’. ככל שלקיחת המידות והתכנון יהיו טובים יותר, כך המראה שיתקבל יהיה דומה יותר למה שדמיינתם אותו, וסיבה נוספת וחשובה לא פחות לבצע מדידות מדויקות. היא בכדי שלא יהיו לכם הפתעות כמו חלל ריק מאוד וקטן שנותר וגורם לתחושה של צפיפות.

בחברת אריק דיזיין תוכלו למצוא מגוון רחב של קולקציות של חדרי שינה יוקרתיים וחדרי שינה מעוצבים הן עבור הורים והן קולקציות אשר מותאמות לקהל צעיר יותר של נערות ואף נערים. בעת רכישת חדר שינה יוקרתי מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון ועין טובה לבחירת חדר שינה המתאים בדיוק עבורכם, ויחד עם זאת להגיע מוכנים עם מידות של החדר והבנה של פחות או יותר מה אתם מחפשים ומעוניינים להציב בכל פינה בחדר השינה שלכם או של ילדכם.

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אריק דיזיין - ריהוט מעוצב

אצלנו באריק דיזיין, תמצאו מבחר מקיף אך מוקפד של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, גופי תאורה, שטיחים ומבחר אקססוריז משלימים לבית. אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע רהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהלים רחבים ומגוונים.

דילוג לתוכן